To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364349 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Płock: Dostawa sprzętu i akcesoriów akwarystycznych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuDostawa sprzętu i akcesoriów akwarystycznych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329507 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny, krajowy numer identyfikacyjny
16822500000, ul.
ul. Norbertańska
2,
09-402
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 3660512, faks
24 3660513, e-mail
konrad.konarski@zoo.plock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i akcesoriów akwarystycznych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AT-ZP-226|7|2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa wymaganego sprzętu i akcesoriów akwarystycznych szczegółowo została opisana w Dziale II SIWZ. Zamówienie podzielone jest na następujące części: część 1 - POMPY I URZĄDZENIA DO UZDATNIANIA WODY część 2 - PREPARATY AKWARYSTYCZNE część 3 - AKCESORIA DO HODOWLI BAZY POKARMOWEJ część 4 - SPRZĘT OŚWIETLENIOWY DO AKWARIUM część 5 - PODŁOŻA AKWARYSTYCZNE część 6 - SYNTETYCZNA SÓL MORSKA DO AKWARIUM część 7 - WYPOSAŻENIE AKWARYSTYCZNE część 8 - SCHODY ANTYPOŚLIZGOWE 1. Realizacja dostawy musi nastąpić najpóźniej w czasie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert i będzie punktowane przez Zamawiającego, jednak nie później niż 21 dni od zawarcia umowy. 2. Wykonawca dostarczy towar do siedziby Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostka Budżetowa w Płocku, ul. Norbertańska 2 własnym transportem i na własny koszt. 3. Gwarancja na sprzęt określony w częściach 1,3,4,7,8 nie może być krótszy niż 24 miesiące. 4. Termin ważności preparatów akwarystycznych określonych w części 2, nie może być krótszy niż 24 miesiące. 5. Termin ważności podłoży akwarystycznych, określonych w części 5, nie może być krótszy niż 24 miesiące. 6. Termin przydatności syntetycznej soli morskiej, określonej w części 6, nie może być krótszy niż 24 miesiące. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przed odbiorem przez osoby uprawnione rozruchu, prób funkcjonalnych i sprawności urządzeń, zapewnienia wykonania rozruchu urządzeń przez serwis producenta, jeżeli jest taki wymóg dla zachowania gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39300000-5
Dodatkowe kody CPV:
42912300-5,
24455000-8,
39300000-5,
31500000-1,
14210000-6,
14420000-1,
39300000-5,
39300000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: POMPY I URZĄDZENIA DO UZDATNIANIA WODY |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT99830.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 113787.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: PREPARATY AKWARYSTYCZNE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3010.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1591.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: AKCESORIA DO HODOWLI BAZY POKARMOWEJ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8455.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: SPRZĘT OŚWIETLENIOWY DO AKWARIUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1675.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6993.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: PODŁOŻA AKWARYSTYCZNE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2153.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3638.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: SYNTETYCZNA SÓL MORSKA DO AKWARIUM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15350.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: WYPOSAŻENIE AKWARYSTYCZNE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28474.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35174.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: SCHODY ANTYPOŚLIZGOWE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Gmina - Miasto Płock, Miejski Ogród Zoologiczny Jednostka Budżetowa w Płocku unieważnił postępowanie w części 8 - Schody antypoślizgowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. ze względu na to, że postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie: W części 8 zamówienia wpłynęła jedna oferta, która została wybrana jako najkorzystniejsza. Jednak wybrany wykonawca tj. eSzydłowski Łukasz Szydłowski, 49-318 Skarbimierz Osiedle ul. Dębowa 4C uchylił się od zawarcia umowy. Zamawiający nie miał możliwości skorzystania z art. 94 ust. 3 Pzp, tj. dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, wobec czego unieważnił postępowanie w przedmiotowej części. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w Płocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.