Ogłoszenie z dnia 2006-07-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zawiercie: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 4.000.000 ZŁ. Z PRZEZNACZENIEM NA NAPRAWĘ DRÓG POWIATOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: MICHAŁ KOŁTON, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, fax 032 6721971, e-mail: gospodarczy@zawiercie.powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): STAROSTWO POWIATOWE UL. SIENKIEWICZA 34, 42-400 ZAWIERCIE Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO W WYSOKOŚCI 4.000.000 ZŁ. Z PRZEZNACZENIEM NA NAPRAWĘ DRÓG POWIATOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: STAROSTWO POWIATOWE W ZAWIERCIU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: udzielenie kredytu dlugoterminowego złotówkowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej potwierdzające status prawny wykonawcy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert), informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert), zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 350.000 ZŁ. 79.781,2 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.10.2006; lub data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 zł./dziesięć tysięcy złotych/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej potwierdzające status prawny wykonawcy (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert), informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert), zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert),
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zawiercie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 09:15, Starostwo Powiatowe w Zawierciu /sala 200/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa papieru do drukowania
- Dostawa szczotek do centralnej sterylizatorni
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- Zakup ciągnika - traktora.
- "Zakup koparko- ładowarki"
- "Zakup maszyny do pakowania wody pitnej."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego w kwocie 2 600 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań .
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3 000 000zł
- Kredyt bankowy do kwoty 5 054 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Mińskiego w 2025 r.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Biszcza wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.