Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00435788/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00437284/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ, EDUKACYJNEJ I ZDROWOTNEJ W RAMACH PROJEKTU: STAWIAM NA ROZWÓJ- II, REALIZOWANEGO PRZEZ: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOCMYRZOWIE -LUBORZYCY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kocmyrzowie - Luborzycy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351578589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7
1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12/ 387-11-10
1.5.8.) Numer faksu: 12/ 387-11-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopskocmyrzow.efs@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kocmyrzow-luborzyca.gopsinfo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7eb720b-fe3d-40ac-aad8-55fdf79a8a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ, EDUKACYJNEJ I ZDROWOTNEJ W RAMACH PROJEKTU: STAWIAM NA ROZWÓJ- II, REALIZOWANEGO PRZEZ: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOCMYRZOWIE -LUBORZYCY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7eb720b-fe3d-40ac-aad8-55fdf79a8a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane będzie dzięki dofinansowaniu Projektu pn: Stawiam na rozwój – II, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.GOPS.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 515649,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Indywidualne poradnictwo psychologiczne, obejmuje realizację następujących zadań:1) Indywidualne poradnictwo psychologiczne z elementami treningu rozwoju osobistego;
2) Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla dzieci w miejscu zamieszkania;
3) Indywidualne poradnictwo psychologiczne neurorozwój/spectrum dla dzieci w miejscu zamieszkania.
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji I cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 120358,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Warsztaty kompetencji społecznych, obejmuje realizację następujących zadań:1. Grupowe warsztaty kompetencji społecznych;
2. Grupowe warsztaty kompetencji rodzicielskich
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji II cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
4.5.5.) Wartość części: 81466,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Warsztaty neuroróżnorodności oraz wsparcia dla rodziców dzieci ON (osób niepełnosprawnych) obejmuje realizację następujących zadań:1) Grupowe warsztaty - neuroróżnorodności;
2) Grupowe wsparcie dla rodziców dzieci ON .
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji III cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11648,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Indywidualna psychoterapia -zdrowy tryb życia , obejmuje realizację usług psychoterapii indywidualnej z zakresu zdrowego trybu życia.Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji IV cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 11115,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Trening umiejętności społecznych obejmuje swoim zakresem realizację następujących zadań:1. Indywidualnego treningu umiejętności społecznych dla dzieci w miejscu zamieszkania;
2. Grupowego treningu umiejętności społecznych dla dzieci;
3. Indywidualnego treningu zastępowania agresji dla dzieci w miejscu zamieszkania;
4. Grupowego treningu zastępowania agresji dla dzieci.
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji V cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 88954,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Terapie logopedyczne obejmuje realizację następujących zadań:1. Indywidualnej terapii logopedycznej dla dorosłych w miejscu zamieszkania;
2. Indywidualnej terapii logopedycznej dla dzieci w miejscu zamieszkania.
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji VI cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 41990,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VII cz. przedmiotu zamówienia obejmuje realizację zadania pn: Poradnictwo pedagogiczne, obejmujące realizację następujących zadań:1. Indywidualnego poradnictwa pedagogicznego dla dorosłych;
2. Indywidualnego poradnictwa pedagogicznego dla dzieci w miejscu zamieszkania.
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji VII cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 71023,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VIII cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Indywidualna terapia SI dla dzieci, obejmuje realizację usług terapii SI dla wymagających tego dzieci.Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji VIII cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 63093,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IX cz. przedmiotu zamówienia realizowana pn: Warsztaty zdrowego stylu życia, obejmuje swoim zakresem świadczenie usług w formie warsztatów dot.zdrowego stylu życia ludzi.
Bardziej szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji IX cz. przedmiotu zamówienia przedstawia: szczegółowy opis wymagań w zakresie realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ .
Warunki realizacji zamówienia, sposób rozliczania usługi, przedstawiają również projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70400,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70400,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70400,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53661,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134569,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53661,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53661,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 w/w ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczności, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu z postępowania. W ramach IV cz. przedmiotu zamówienia złożono dwie oferty, każda z tych ofert została odrzucona z postępowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy p.z.p.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13455,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: 31-712 Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42422,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42422,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42422,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33605,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33605,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33605,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.K.i L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461334080
7.3.3) Ulica: Petofiego 28/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-712
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
jakie przetargi wygrała firma
S.K.i.L. Instytut Wsparcia i Rozwoju Małgorzata Sadowniczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-15INNE PRZETARGI LUBORZYCA
więcej: przetargi LUBORZYCA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja ośmiu (8) dwudniowych wyjazdów studyjnych związanych z realizacją przedsięwzięcia pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie woj. wlkp. "Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody w ramach KPO na terenie woj. wielkoplskiego".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkoleń w zakresie tematycznym: 1) Nieświadome uprzedzenia, 2) Język włączający, mikroagresje i mikronierówności, dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn. "Utworzenie Centrum Integracji dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w województwie lubelskim" z podziałem na 4 części
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Choroszczy oraz jednostek podległych realizowanych w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla opiekunów faktycznych - uczestników projektu, w ramach realizacji projektu pn. "Pogodna Jesień Życia"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





