eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpaczdostawa urządzenia do pomiarów prędkości w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Karpacz: dostawa urządzenia do pomiarów prędkości w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową.
Numer ogłoszenia: 364049 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzenia do pomiarów prędkości w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do pomiarów prędkości w ruchu drogowym (fotoradar) z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową wraz z programem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, zapewniające bezbłędne i praktyczne opanowanie umiejętności sprzętu i oprogramowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, o wartości co najmniej 100.000,- zł (słownie: sto tysięcy złotych); 4. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 7. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagana minimum 1 dostawa fotoradaru o wartości co najmniej 100.000,- zł (słownie: sto tysięcy złotych), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania zamówienia , e) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, f) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. g) szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia i oprogramowania złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. h) Decyzja Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości i) orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione Laboratoria Ochrony Radiowej, j) aktualne Świadectwo Legalizacji Urzędu Miar k) homologacje na oferowany sprzęt we wszystkich konfiguracjach określonych przez Zamawiającego (fotoradar na statywie lub w specjalnym kontenerze, w pojeździe służbowym, na maszcie) l) 3 (trzy) zdjęcia wykonane przy pogodzie słonecznej, m) 3 (trzy) zdjęcia wykonane przy pogodzie pochmurnej, n) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru lub upoważniona w umowie (statucie) do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba , której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty) . 3. Zamawiający dopuszcza składanie oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu oraz podpisania umowy w przypadku udzielenia zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści umowy regulującej współpracę Wykonawców (umowy konsorcjum) lub z odrębnego dokumentu - pełnomocnictwa . Dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, za wyjątkiem koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, każdy z Wykonawców składa oddzielnie. Wobec Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, mają zastosowanie przepisy art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych . 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia z zastrzeżeniem, że jeden podwykonawca nie może realizować więcej niż 35 % zamówienia. 5. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania. W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa - chyba, że wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605). 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych do oferty, wymaganych dokumentów, wg reguły: spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.