eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › usługi pralnicze-A.ZP/10/08

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Zakopane: usługi pralnicze-A.ZP/10/08
Numer ogłoszenia: 364019 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321311 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze-A.ZP/10/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem. Zakres usługi obejmuje: - odbiór brudnej bielizny (pościel, firany, ręczniki, serwety i kompresy operacyjne, obrusy, ubrania operacyjne itp.) i odzieży szpitalnej (fartuchy, mundurki lekarskie i pielęgniarskie itp.), zwane dalej bielizną z siedziby zamawiającego własnym transportem, - pranie z dezynfekcją chemiczno-termiczną, - prasowanie i maglowanie bielizny, - pakowanie czystej bielizny, - oznakowanie przekazywanie do prania bielizny w sposób odpowiedni dla zamawiającego - dowóz czystej bielizny do siedziby zamawiającego własnym transportem Sposób przygotowania brudnej bielizny, jej przekazania i odbioru określa zał. nr 1 do wzoru umowy. Natomiast sposób przekazania i odbioru czystej bielizny i odzieży szpitalnej określa zał. nr 2 do wzoru umowy. 2. Przewidywana ilość bielizny i odzieży do prania wyniesie w skali miesiąca ok. 2.500 kg co daje ok. 60 000 kg w skali całej umowy. Wielkość ta zawsze uzależniona będzie od ilości hospitalizowanych pacjentów, zatrudnionego personelu oraz zaistniałych potrzeb dlatego w czasie realizacji umowy ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. 3. Proces prania winien odbywać się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem wymagań i zaleceń obowiązujących w jednostkach służby zdrowia, a określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm. ) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej oraz wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny z oddziałów szpitala, bloków operacyjnych oraz bielizny zakażonej, która jest dodatkowo oznakowana przez Zamawiającego. Do prania używane winny być środki piorące, wybielające i dezynfekcyjne dopuszczone do obrotu i użytkowania, dla których Wykonawca posiada atesty PZH lub inne dokumenty odpowiednio potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytkowania. Transport bielizny brudnej i czystej winien odbywać się oddzielnymi środkami transportu lub takimi, które posiadają szczelną i podzielną komorę załadunkową, zabezpieczającą przed kontaktem bielizny brudnej i czystej. Zastosowane przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 142800.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo- Transportowa ESTETA Janusz Piętoń, Tymbark 408/1, 34-650 Tymbark, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 142800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 142800.00 oferta z najwyższą ceną: 180600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.