eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › usługi pralnicze-A.ZP/10/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Zakopane: usługi pralnicze-A.ZP/10/08
Numer ogłoszenia: 321311 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego , ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze-A.ZP/10/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem. Zakres usługi obejmuje: - odbiór brudnej bielizny (pościel, firany, ręczniki, serwety i kompresy operacyjne, obrusy, ubrania operacyjne itp.) i odzieży szpitalnej (fartuchy, mundurki lekarskie i pielęgniarskie itp.), zwane dalej bielizną z siedziby zamawiającego własnym transportem, - pranie z dezynfekcją chemiczno-termiczną, - prasowanie i maglowanie bielizny, - pakowanie czystej bielizny, - oznakowanie przekazywanie do prania bielizny w sposób odpowiedni dla zamawiającego - dowóz czystej bielizny do siedziby zamawiającego własnym transportem Sposób przygotowania brudnej bielizny, jej przekazania i odbioru określa zał. nr 1 do wzoru umowy. Natomiast sposób przekazania i odbioru czystej bielizny i odzieży szpitalnej określa zał. nr 2 do wzoru umowy. 2. Przewidywana ilość bielizny i odzieży do prania wyniesie w skali miesiąca ok. 2.500 kg co daje ok. 60 000 kg w skali całej umowy. Wielkość ta zawsze uzależniona będzie od ilości hospitalizowanych pacjentów, zatrudnionego personelu oraz zaistniałych potrzeb dlatego w czasie realizacji umowy ilość ta może ulec zmianie (zmniejszeniu). Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie zrealizowania umowy w całości. 3. Proces prania winien odbywać się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem wymagań i zaleceń obowiązujących w jednostkach służby zdrowia, a określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm. ) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej oraz wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny z oddziałów szpitala, bloków operacyjnych oraz bielizny zakażonej, która jest dodatkowo oznakowana przez Zamawiającego. Do prania używane winny być środki piorące, wybielające i dezynfekcyjne dopuszczone do obrotu i użytkowania, dla których Wykonawca posiada atesty PZH lub inne dokumenty odpowiednio potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytkowania. Transport bielizny brudnej i czystej winien odbywać się oddzielnymi środkami transportu lub takimi, które posiadają szczelną i podzielną komorę załadunkową, zabezpieczającą przed kontaktem bielizny brudnej i czystej. Zastosowane przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść wg zasad określonych w siwz

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał co najmniej 2 usługi o odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi pralnicze na rzecz jednostek służby zdrowia zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, o wartości nie mniejszej niż 80% ceny brutto złożonej oferty (za cały okres świadczenia usługi); 2.2. Wykonawca musi wykazać, że będzie prał bieliznę środkami piorącymi, wybielającymi i dezynfekcyjnymi dopuszczonymi do obrotu i użytkowania, dla których Wykonawca posiada atesty PZH lub inne dokumenty odpowiednio potwierdzające dopuszczenie do obrotu i użytkowania; 2.3. Wykonawca powinien dysponować oddzielnymi środkami transportu przeznaczonymi do realizacji zamówienia dostosowanymi do przewozu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzielną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną, pozytywnie zaopiniowanymi przez Państwową Stację Sanitarno -Epidemiologiczną; 2.4. Wykonawca powinien dysponować pralnią, spełniającą w szczególności wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm. ) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. 6. oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu oferty, iż proces prania będzie odbywać się zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem wymagań i zaleceń obowiązujących w jednostkach służby zdrowia, a określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm. ) 7. opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że pralnia, w której będzie realizowana usługa objęta niniejszym zamówieniem publicznym, spełnia wymagania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.)- zał. Nr 1 pkt XIV Pralnia 8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi o odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi pralnicze na rzecz jednostek służby zdrowia zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, o wartości nie mniejszej niż 80% ceny brutto złożonej oferty za cały okres świadczenia usługi), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; ( należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) 9. oświadczenie Wykonawcy zawarte w formularzu oferty o używaniu oddzielnych środków transportu brudnej i czystej bielizny lub środków transportu posiadających szczelną i podzielną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną; 10. opinia sanitarna wydana przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi; 11. wykaz środków piorących, dezynfekcyjnych i wybielających, które zostaną zastosowane do świadczenia usługi ( załącznik nr 3 ), z podaniem nazwy środka, producenta, dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu i użytkowania np. atest, świadectwo rejestracji; 12. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 13. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); 14. dowód wniesienia wadium; 15. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 15.1) pkt 1, 2 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 15.2) pkt. 3, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15.1) lit. a i c) oraz pkt 15.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 15.1) lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 15.1 i 15.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 19. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 20. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta wspólna: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy. W zakresie warunku określonego w pkt III.2 (Warunki udziału) ppkt 2 wykonawcy wspólnie ( co najmniej jeden z nich) mają udowodnić, iż spełniają ten warunek. - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1, 2, 3,4,5,15 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.