eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzeprowadzenie kursu dokształcającego początkowego podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz kursu specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-01

Tarnów: Przeprowadzenie kursu dokształcającego początkowego podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz kursu specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach.
Numer ogłoszenia: 36383 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie , ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6269911, faks 014 6269911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu dokształcającego początkowego podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz kursu specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu dokształcającego początkowego podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas w wymiarze, co najmniej 24 godzin lekcyjnych oraz kursu specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w wymiarze, co najmniej 16 godzin lekcyjnych w 4 szkoleniach zawodowych przewidzianych w 2011 roku wraz z wynajmem cysterny do przeprowadzenia zajęć praktycznych w części kursu specjalistycznego dla 4 kursów po 1 godzinie. Program szkolenia wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 15 września 2005 r. w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne Dz. U. Nr 187 Poz. 1571)
1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1:
Przeprowadzenie wykładów na kursie podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas w 4 kursach po 12 godzin w tym:
- Ogólne wymagania dotyczące przewozu towarów niebezpiecznych - 3 godziny
- Informacje na temat ochrony środowiska i kontroli przewozu odpadów - 1 godzina
- Przeznaczenie i sposób działania wyposażenia technicznego pojazdów - 2 godziny
- Środki ostrożności, które powinny być podęte podczas załadunku i rozładunku towarów niebezpiecznych - 2 godziny
- Ogólne informacje na temat odpowiedzialności cywilnej - 1 godzina
- Informacje na temat realizacji transportu kombinowanego - 1 godzina
- Układanie sztuk przesyłki - 2 godziny


2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2: Przeprowadzenie wykładów oraz zajęć praktycznych na kursie podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas w 4 kursach po 6, 5 godziny zajęć teoretycznych oraz 5, 5 godziny zajęć praktycznych w tym: - Główne rodzaje zagrożeń - 1, 5 godziny wykładów - 0, 5 godziny zajęć praktycznych,
- Działania zapobiegawcze i środki bezpieczeństwa właściwe dla różnych rodzajów zagrożeń - 1, 5 godziny wykładów - 1, 5 godziny zajęć praktycznych,
- Czynności, które należy podjąć po zaistnieniu wypadku (w szczególności pierwsza pomoc, bezpieczeństwo ruchu drogowego, podstawowa wiedza na temat używania sprzętu ochronnego) - 1, 5 godziny wykładów - 1, 5 godziny zajęć praktycznych,
- Oznakowanie oraz umieszczenie nalepek ostrzegawczych - 1 godzina wykładów - 1 godzina zajęć praktycznych,
- Zakazy ładowania razem różnych towarów do tego samego pojazdu lub kontenera - 1 godzina wykładów - 1 godzina zajęć praktycznych.

3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3: Przeprowadzenie wykładów na kursie specjalistycznym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w 4 kursach po 12, 5 godziny w tym: - Zachowanie się pojazdów na drodze, z uwzględnieniem przemieszczania się ładunku - 1, 5 godziny,
- Szczególne wymagania dotyczące pojazdów - 3 godziny,
- Ogólne wiadomości teoretyczne na temat różnych systemów napełniania i opróżniania cystern - 4 godziny,
- Dodatkowe przepisy w zakresie używania pojazdów (w szczególności świadectwa dopuszczenia, oznaczenie dopuszczenia pojazdu, oznakowanie pojazdu tablicami barwy pomarańczowej, umieszczenie nalepek ostrzegawczych) - 4 godziny.

4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4: Przeprowadzenie zajęć praktycznych na kursie specjalistycznym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w 4 kursach po 3, 5 godziny w tym: - Zachowanie się pojazdów na drodze, z uwzględnieniem przemieszczania się ładunku - 1, 5 godziny,
- Szczególne wymagania dotyczące pojazdów przy użyciu wielokomorowej cysterny do przewozu paliw płynnych - 1 godzina,
- Dodatkowe przepisy w zakresie używania pojazdów (w szczególności świadectwa dopuszczenia, oznaczenie dopuszczenia pojazdu, oznakowanie pojazdu tablicami barwy pomarańczowej, umieszczenie nalepek ostrzegawczych) - 1 godzina.

5. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5:
Wynajem cysterny do przeprowadzenia zajęć praktycznych na kursie specjalistycznym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w 4 kursach po 1 godzinie o następującej charakterystyce:
- Wielokomorowa cysterna typu FL o kodzie LGBF przeznaczona do przewozu paliw płynnych wraz z kierowcą do obsługi cysterny.

6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a. Wykonywanie zajęć wykładowych w ramach organizowanych szkoleń odbywać się będzie w salach wykładowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnowie, ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów, natomiast zajęcia praktyczne przy użyciu cysterny wyłonionej w zadaniu nr 5 odbywać się będą na placu manewrowym w MORD w Tarnowie, ul. Okrężna 2F,
b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
d. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
e. Wykonywanie usług szkoleniowych odbywać się będzie w ustalonym przez Zamawiającego harmonogramie dla każdego kursu. Ustalenie wykonywania kolejnych kursów następować będzie w trybie roboczym poprzez kontakt z Wykonawcami poszczególnych zadań i przedstawieniu harmonogramu na 7 dni przed rozpoczęciem kursu.
f. Wykonywanie usługi wykładowej na zadania od 1 do 4 przyjmowane tylko, jako umowa-zlecenie.
g. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 60.18.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada trzyletnią praktykę zawodową w prowadzeniu, co najmniej 3 kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne, określonych w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 15 września 2005 r. Dz. U. 197 Poz. 1571

      - dla zadania 5 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla zadania nr 5 warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada pojazd cysternę wielokomorową (cztery lub pięć komór) typu FL o kodzie LGBF przeznaczoną do przewozu paliw płynnych wraz z kierowcą,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada kwalifikacje do prowadzenia szkoleń poparte wyższym wykształceniem i co najmniej pięcioletnią praktykę zawodową w dziedzinie: właściwości towarów niebezpiecznych, konstrukcji i eksploatacji opakowań, cystern i pojazdów przeznaczonych do ich przewozu, ratownictwa drogowego i chemicznego, ochrony przeciwpożarowej lub bezpieczeństwa ruchu drogowego lub posiadają świadectwo doradcy (Ustawa z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz. U. Nr 199 Poz. 1671).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, II piętro, pok. 21, gabinet Zastępcy Dyrektora MORD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, II piętro, pok. 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie wykładów na kursie podstawowym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas w 4 kursach po 12 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ogólne wymagania dotyczące przewozu towarów niebezpiecznych - 3 godziny
    - Informacje na temat ochrony środowiska i kontroli przewozu odpadów - 1 godzina
    - Przeznaczenie i sposób działania wyposażenia technicznego pojazdów - 2 godziny
    - Środki ostrożności, które powinny być podęte podczas załadunku i rozładunku towarów niebezpiecznych - 2 godziny
    - Ogólne informacje na temat odpowiedzialności cywilnej - 1 godzina
    - Informacje na temat realizacji transportu kombinowanego - 1 godzina
    - Układanie sztuk przesyłki - 2 godziny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie wykładów oraz zajęć praktycznych na kursie podstawowy w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas w 4 kursach po 6, 5 godziny zajęć teoretycznych oraz 5, 5 godziny zajęć praktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Główne rodzaje zagrożeń - 1, 5 godziny wykładów - 0, 5 godziny zajęć praktycznych,
    - Działania zapobiegawcze i środki bezpieczeństwa właściwe dla różnych rodzajów zagrożeń - 1, 5 godziny wykładów - 1, 5 godziny zajęć praktycznych,
    - Czynności, które należy podjąć po zaistnieniu wypadku (w szczególności pierwsza pomoc, bezpieczeństwo ruchu drogowego, podstawowa wiedza na temat używania sprzętu ochronnego) - 1, 5 godziny wykładów - 1, 5 godziny zajęć praktycznych,
    - Oznakowanie oraz umieszczenie nalepek ostrzegawczych - 1 godzina wykładów - 1 godzina zajęć praktycznych,
    - Zakazy ładowania razem różnych towarów do tego samego pojazdu lub kontenera - 1 godzina wykładów - 1 godzina zajęć praktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie wykładów na kursie specjalistycznym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w 4 kursach po 12, 5 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zachowanie się pojazdów na drodze, z uwzględnieniem przemieszczania się ładunku - 1, 5 godziny,
    - Szczególne wymagania dotyczące pojazdów - 3 godziny,
    - Ogólne wiadomości teoretyczne na temat różnych systemów napełniania i opróżniania cystern - 4 godziny,
    - Dodatkowe przepisy w zakresie używania pojazdów (w szczególności świadectwa dopuszczenia, oznaczenie dopuszczenia pojazdu, oznakowanie pojazdu tablicami barwy pomarańczowej, umieszczenie nalepek ostrzegawczych) - 4 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć praktycznych na kursie specjalistycznym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w 4 kursach po 3, 5 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zachowanie się pojazdów na drodze, z uwzględnieniem przemieszczania się ładunku - 1, 5 godziny,
    - Szczególne wymagania dotyczące pojazdów przy użyciu wielokomorowej cysterny do przewozu paliw płynnych - 1 godzina,
    - Dodatkowe przepisy w zakresie używania pojazdów (w szczególności świadectwa dopuszczenia, oznaczenie dopuszczenia pojazdu, oznakowanie pojazdu tablicami barwy pomarańczowej, umieszczenie nalepek ostrzegawczych) - 1 godzina..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem cysterny do przeprowadzenia zajęć praktycznych na kursie specjalistycznym w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w 4 kursach po 1 godzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielokomorowa cysterna typu FL o kodzie LGBF przeznaczona do przewozu paliw płynnych wraz z kierowcą do obsługi cysterny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.