eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekbudowa budynku \Pijalni wody mineralnej w \Uzdrowisku Wieniec\ Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju - BO/PN-09/06

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36382

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włocławek: budowa budynku \Pijalni wody mineralnej w \Uzdrowisku Wieniec\ Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju - BO/PN-09/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Uzdrowisko Wieniec" Sp. z o.o., do kontaktów: Barbara Krzemińska, Wieniec Zdrój, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2362021 w. 237, fax 054 2362307, e-mail: administracja@wieniec-zdroj.cil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wieniec.sanatoria.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku \Pijalni wody mineralnej w \Uzdrowisku Wieniec\ Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju - BO/PN-09/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: \Uzdrowisko Wieniec\ Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju w narożniku ulic : Zdrojowej i Wienieckiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV - 45 000 000-7 wymagania ogólne 45 215 100-8 roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45 110 000-1 roboty rozbiórkowe, roboty ziemne 45 310 000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kody CPV poszczególnych elementów robót podano przy rozdziałach Przedmiaru Robót Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku \Pijalni wody mineralnej\ w \Uzdrowisku Wieniec- budynek parterowy, niepodpiwniczony o wymiarach 18,11 x 17,18 m - wysokość sali pijalni 5,90 m, wysokość zaplecza 3,76 m - powierzchnia zabudowy - 172,0 m2 - powierzchnia użytkowa - 126,13 m2 - kubatura - 642, 00 m3 Obiekt spełniać będzie funkcję pijalni wody mineralnej, punkt podgrzewania wody. Miejsce do zakupu wody mineralnej butelkowanej oraz innych napoi chłodzących bezalkoholowych. Spożywanie wody w naczyniach jednorazowych oraz naczyniach własnych kuracjuszy. Od ulicy Zdrojowej wiata do spożywania wody na zewnątrz. Szczegółowy opis jest określony w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.- Koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej,w zakresie obejmującym zamówienie publiczne - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie ( jeśli występują ).-Informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.-Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wypełniony i podpisany formularz oferty. - Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót przekazanego ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. - Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 UstawyPrawo Zamówień Publicznych. - Dowód wniesienia wadium. -Wykaz zamówień publicznych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na które składa ofertę, zawierający : nazwę zadania ,dane teleadresowe inwestora, wartość brutto robót i terminy odbioru robót a także referencje potwierdzające należyte wywiązania się z zadań wskazanych w załączonym wykazie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. -Polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę 300 000zł, z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.- Informacji Banku , w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę odpowiadającą wartości oferty , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem złożenia oferty.-Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badaniu sprawozdania albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk , i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres.-Odpowiednie dokumenty stwierdzające , że osoby personelu kierowniczego ( kierownik budowy) , które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: budowlanej , sanitarnej , elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby samorządu zawodowego zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane o wpisaniu na listę i opłacaniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca ( oraz ich status - własność ) - Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wykaz podwykonawców. - Wykonawca udzieli na wykonane roboty minimum 5 letniej gwarancji.- Zamawiający wymaga 30 dniowego terminu płatności faktur. Uwaga: wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 540.000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: -Wadium w wysokości 4.000 zł.należy wnieść w wybranej formie w art.45 ust.6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaci należność przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego lub w kasie Spółki do dnia 18.08.2006r. - Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych lub w dokumentach równoważnych, należy złożyć w kasie Zamawiającego do dnia 17.08.2006r. Do oferty należy dołączyć kserokopię w/w dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem - Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art.46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie weryfikacji przedłożonych przez wykonawcę dokumentów opisanych w ogłoszeniu i SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt 1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://www.bip.wieniec-zdroj.cil.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za pobranem + (koszty przesyłki). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 11:15, \Uzdrowisko Wieniec\ Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju - Zakład Przyrodoleczniczy pok.nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.