Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Gliwice: Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/20/EO
Numer ogłoszenia: 36381 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55496 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Oznaczenie sprawy: OZ/D/16/20/EO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki. 2. CPV: 30.23.72.00-1 Akcesoria komputerowe, CPV: 32.42.00.00-3 Urządzenia sieciowe. 3.Termin realizacji: sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. lub do wyczerpania ceny umowy w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ (w tym prawo opcji opisane w § 2 ust. 9 umowy). 4. Prawo opcji: 4.1 Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za niezamówioną przez Zamawiającego część asortymentu ujętą w Wykazie części i akcesoriów, jak również żadna rekompensata z tego tytułu - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z postanowień dotyczących prawa opcji przewidzianych niżej w punkcie 4.3. 4.2 Ilości podane w Wykazie części i akcesoriów są ilościami planowanymi dla poszczególnych asortymentów. Rzeczywista ilość nabywanych asortymentów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy. W poszczególnych asortymentach ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji przewidzianego niżej. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu innej ilości asortymentów niż ilości podane w Wykazie części i akcesoriów. Zakres jakiego dotyczy opcja obejmuje wyłącznie asortymenty podane w Wykazie części i akcesoriów. Łączna wartość umowy będzie równa kwocie obejmującej wartość wynikającą z wyceny wszystkich asortymentów zawartych w Wykazie części i akcesoriów. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia w zakresie co najmniej 30% wartości wynikającej z wyceny wszystkich asortymentów zawartych w Wykazie części i akcesoriów (30% ceny umowy). 4.4 Zamawiający nie określa, które konkretnie asortymenty będą kupowane w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentów będących przedmiotem zamówienia. 4.5 Termin obowiązywania i realizacji umowy może zostać wydłużony dodatkowo o okres nie dłuższy niż cztery miesiące. Uprawnienie to przysługuje w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany ilościowy lub wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej w ostatnim dniu pierwotnego terminu podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową dostaw i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej 30% wartości dostaw. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 7 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 32.42.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych dla Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Jeliński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ARSO KOMPUTERY Paweł Jeliński, ul Bacha 3a, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131648,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108888,00
Oferta z najniższą ceną: 108888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162943,09
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- ZP/G/40/25 Dostawa mobilnej brykieciarki do przerobu wiórów metalowych
- Wykonanie opracowania
- Gospodarowanie odpadami innymi niż niebezpieczne (w tym transport, zbieranie, przetwarzanie odpadów) dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica z podziałem na 3 zadania
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1.Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu. 2.Naprawa sanitariatów w budynku nr 1 III piętro w Bytomiu. 3.Remont kotłowni nr 2 w Krapkowicach.
- Wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 32 w Gliwicach (pełna nazwa postępowania w dokumentacji)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych, zasilacza awaryjnego, oprogramowania wraz z usługami wdrożenia oraz usługi SOC
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
- Dostawa sprzętu sieciowego
- Wdrożenie mechanizmów i środków zabezpieczających odporność Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na ataki cyberprzestrzeni.
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia, rolet zewnętrznych, monitoringu i wymiana drzwi zewnętrznych
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Dębowiec
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.