Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163775/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00171584/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00278691/01 - Wynik z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kursów z różnych branż dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu: „Fachowcy w swojej branży II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 663 31 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatbrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58055e2b-2015-48a2-b6d7-f29220be5fd31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja kursów z różnych branż dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu: „Fachowcy w swojej branży II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58055e2b-2015-48a2-b6d7-f29220be5fd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020783/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Realizacja kursów z róznych branż dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Fachowcy w swojej branży II"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Fachowcy w swojej branży II” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, Typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: E.272.2.4.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1456045,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 680710 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 1 – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 8 osób.
Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Kurs Kuchnie świata – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów;Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin praktyki (po 4 godziny na 1 kuchnię)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9430 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Tworzenie stron www z szablonami WordPress – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 5 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 35 godzin zajęć ( w tym max. 5 godzin teorii).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9812,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Kurs barista – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów, Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin (w tym max 5 godzin zajęć teoretycznych)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7740 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Kurs Street Food – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9380 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Kurs operatora dronów (NSTS-01 dla operacji w zasięgu widoczności wzrokowej (VLOS) lub z widokiem z pierwszej osoby z użyciem bezzałogowego statku powietrznego o masie startowej mniejszej niż 4 kg) – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 17 godzin zegarowych nie wliczając w to przerw, w tym 12 godzin szkolenia teoretycznego oraz 5 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 1 godziny szkolenia naziemnego z obsługi i funkcji systemu bezzałogowego statku powietrznego, pozostałe 4 godziny zajęć praktycznych powinny być wykorzystane na czas lotu.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16250 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 2 – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 8 osób; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Kurs Kuchnia azjatycka – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin praktyki (po 4 godziny na 1 kuchnię)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Kurs Sushi Master – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin (w tym max 5 godzin zajęć teoretycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8960 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Kurs barmański I stopnia – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 pełnoletnich uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 40 godziny (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13020 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 – Podstawy księgowości z obsługą programu księgowego Comarch Optima – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin zajęć praktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6760 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 – HTML i CSS w praktyce – Tworzenie stron www – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 5 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 35 godzin zajęć ( w tym max. 5 godzin teorii)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9366,67 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 – Kurs JavaScript Developer dla nauczyciela – online – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 1 nauczyciel; Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym co najmniej 35 godzin zajęć praktycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 – Kurs HTML CSS Wordpress – dla nauczyciela – online – Zespół Szkół w Czchowie; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 1 nauczyciel; Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym co najmniej 35 godzin zajęć praktycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5233,33 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 – Excel w pracy logistyka – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 25 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6160 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 1 – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: grupa pierwsza - 8 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 2 – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: grupa druga - 8 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 18 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 3 – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: grupa trzecia - 8 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 19 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem gr. 1 – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: grupa pierwsza - 8 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 39 godzin, w tym: część teoretyczna – 25 godzin; część praktyczna – 10 godzin; program uzupełniający – 4 godziny teorii z zakresu mechaniki i elektrotechniki
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13866,67 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 20 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem gr. 2 – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: grupa druga - 8 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 39 godzin, w tym: część teoretyczna – 25 godzin; część praktyczna – 10 godzin; program uzupełniający – 4 godziny teorii z zakresu mechaniki i elektrotechniki
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13866,67 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 21 – Kurs czas pracy kierowców zawodowych i obsługi tachografów – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 8 godzin (w tym 4 godziny zajęć teoretycznych, 4 godzin zajęć praktycznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 22 – Kurs fotografia produktowa – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 25 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6780 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 23 – Kurs Kasjer walutowo-złotówkowy – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 20 godzin zajęć (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5380 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 24 – Kurs Warsztaty realizacji nagrań telewizyjnych – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 25 godzin zajęć praktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 25 – Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kształceniu zawodowym – Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 12 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 32 godzin zajęć (teoretyczne i praktyczne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10333,33 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 26 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 1 – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 osób; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 34625 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 27 – Kurs prawa jazdy kat. B – grupa 2 – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 osób; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin (w tym 30 godziny zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 34625 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 28 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – grupa 1 – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 pełnoletnich uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 39 godzin, w tym: część teoretyczna – 25 godzin; część praktyczna – 10 godzin; program uzupełniający – 4 godziny teorii z zakresu mechaniki i elektrotechniki
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17333,33 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 29 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – grupa 2 – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 pełnoletnich uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 39 godzin, w tym: część teoretyczna – 25 godzin; część praktyczna – 10 godzin; program uzupełniający – 4 godziny teorii z zakresu mechaniki i elektrotechniki
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17333,33 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 30 – Kurs operatora dronów (NSTS-01 dla operacji w zasięgu widoczności wzrokowej (VLOS) lub z widokiem z pierwszej osoby z użyciem bezzałogowego statku powietrznego o masie startowej mniejszej niż 4 kg) – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 17 godzin zegarowych nie wliczając w to przerw, w tym 12 godzin szkolenia teoretycznego oraz 5 godzin zegarowych szkolenia praktycznego. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 1 godziny szkolenia naziemnego z obsługi i funkcji systemu bezzałogowego statku powietrznego, pozostałe 4 godziny zajęć praktycznych powinny być wykorzystane na czas lotu
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17500 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 31 – Kurs barmański I stopnia – grupa 1 – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 12 pełnoletnich uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 40 godziny (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13580 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 32 – Kurs barmański I stopnia – grupa 2 – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 12 pełnoletnich uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 40 godziny (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13580 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 33 – Kurs tworzenia aplikacji na platformę Android – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 12 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16940 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 34 – Kurs tworzenia aplikacji na platformę iOS – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 12 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18190 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 35 – Kurs cyberbezpieczeństwa – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7225 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 36 – Kurs sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 45 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11525 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 37 – Kurs projektowania grafiki 3D w programie 3DS Max – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 12 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 45 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9400 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 38 – Kurs spawania metodą MAG – Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników zajęć: 10 uczniów; Czas trwania kursu wynosi: 145 godzin (w tym 25 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 31000 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 39 – Kurs CCNA SECURITY CCNA III CCNP – sieci CISCO – dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 2 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 44 godziny zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10200 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 40 – Kurs programowania aplikacji sieciowych – dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 2 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6133,33 PLN
Część 41
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 41 – Kurs programowania aplikacji mobilnych – dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 2 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4933,33 PLN
Część 42
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 42 – Kurs automatyka budynkowa (inteligentne domy) – dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 2 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6066,67 PLN
Część 43
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 43 – Kurs sieci przemysłowe PROFINET dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 2 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 22 godziny zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6066,67 PLN
Część 44
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 44 – Kurs z oprogramowania SEE Electrical – dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 3 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 24 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5566,67 PLN
Część 45
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 45 – Kurs cukiernictwo artystyczne: monoporcje i makaroniki –dla nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 3 nauczycieli; Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6200 PLN
Część 46
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 46 – Kurs brukarza – Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 5 wychowanków; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin zajęć, w tym zajęć teoretycznych 4 i 56 praktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 47
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 47 – Kurs – obsługa konwencjonalnych urządzeń skrawających – Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze ; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 5 wychowanków; Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin zajęć, w tym 15 godzin zajęć teoretycznych i 45 godzin zajęć praktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13300 PLN
Część 48
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 48 – Kurs Streetfood – Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 5 wychowanków; Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin - w tym 4 godziny zajęć teoretycznych i 26 godzin zajęć praktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8687,50 PLN
Część 49
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 49 – Operator dronów – Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze, Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 wychowanków; Czas trwania kursu wynosi: 17 godzin zegarowych nie wliczając w to przerw, w tym 11 godzin zajęć teoretycznych oraz 6 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 1 godziny szkolenia naziemnego z obsługi i funkcji systemu bezzałogowego statku powietrznego, pozostałe 5 godzin zajęć praktycznych powinny być wykorzystane na czas lotów
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11400 PLN
Część 50
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 50 – Kurs wykańczania wnętrz – Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łysej Górze; Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ –opis przedmiotu zamówienia; Liczba uczestników kursu: 6 wychowanków; Czas trwania kursu wynosi: 80 godzin zajęć, w tym zajęć teoretycznych 4 i 76 praktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17660 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-28 do 2025-06-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-28 do 2025-06-26Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Mistrzów Gastronomii sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133875894
7.3.3) Ulica: Strażacka 54d/2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-312
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-28 do 2025-06-26Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA MISTRZÓW GASTRONOMII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA MISTRZÓW GASTRONOMII SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-28 do 2025-06-26Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-10-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Coffe4Fun Łukasz Ziarko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8481721176
7.3.3) Ulica: Bartąska 174/34
7.3.4) Miejscowość: Bartąg
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-10-31Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 31 na podstawie art. 255 pkt 7 w zw. z art. 266 ustawy PZP, z uwzględnieniem art. 263 ustawy PZP, albowiem Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, tj. Coffe4Fun Łukasz Ziarko, ul. Bartąska 174/34, 10-687 Bartąg, NIP: 8481721176, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy PZP postanowił nie dokonywać ponownego badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu i unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Coffe4Fun Łukasz Ziarko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8481721176
7.3.3) Ulica: Bartąska 174/34
7.3.4) Miejscowość: Bartąg
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2025-11-28Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7342941318
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-27Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 34)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5880002211
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 34)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2025-11-29Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 37)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13392,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13392,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 37)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5880002211
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 217
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 37)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13392,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2025-11-28Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 38)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 38)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doskonalenia Umiejętności Ewa Jaworska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6172207144
7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 42
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 38)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Część 47
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 47)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 47)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 47)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793180306
7.3.3) Ulica: Harcmistrza Stanisława Millana 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-610
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 47)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-07 do 2025-11-07Część 50
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 50)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 50)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38658,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 50)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793180306
7.3.3) Ulica: Harcmistrza Stanisława Millana 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-610
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 50)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-12 do 2025-12-18SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Brzesko do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Aparat USG przenośne (mobilne) w ramach Projektu grantowego nr. FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - na podstawie umowy nr 06OW/7444/I/2024"
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Brzesko GT-1 w miejscowości Brzesko.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych dla Sołectw Gminy Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla przedstawicieli organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo.
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- U/15/2025/A Przeprowadzenie audytu wstępnego oraz opracowanie (na podstawie wyników) i wdrożenie dokumentacji SZBI wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla kadry zarządzającej z wdrożonej dok. SZBI
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Kompetencje społeczne na rynku pracy" dla pracowników powiatowych i miejskiego urzędu pracy, realizujących zadania EURES
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.