eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie Poddziałanie 8.1.2, Działanie 8.1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Warszawa: Przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie Poddziałanie 8.1.2, Działanie 8.1
Numer ogłoszenia: 363776 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi indywidualnego doradztwa specjalistycznego w ramach projektu Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie Poddziałanie 8.1.2, Działanie 8.1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 95 godzin w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie, - 35 godzin w Filii w Ciechanowie - 20 godzin w Filii w Radomiu - 20 godzin w Filii w Siedlcach - 30 godzin w Filii w Płocku - 50 godzin w Filii w Ostrołęce. Zakłada się, że w II etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 100 godzin w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie, - 150 godzin w Filiach WUP (odpowiednio 50 godzin w Filii w Ciechanowie i po 25 godzin w Filii w Płocku, Filii w Siedlcach, Filii w Radomiu, Filii w Ostrołęce..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; aktualny i ważny przez okres trwania umowy dokument uprawniający do podjęcia działalności w zakresie objętym zamówieniem, poświadczony za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: - posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencji, protokołu odbioru wykonania usługi itp.);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ( w szczególności wymagane jest aby Wykonawca dysponował ) : osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponowanie wykwalifikowaną kadrą gwarantującą właściwe wykonanie zamówienia: siedmiu doradców ( dwóch w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie oraz po jednym w Filiach WUP w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Radomiu i Siedlcach) posiadających studia wyższe, legitymujących się znajomością zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i pozyskiwaniem środków na rozwój firmy poprzez doświadczenie w prowadzeniu minimum 50 godzin doradztwa indywidualnego o takim samym lub podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy na doradztwo (dotyczy wszystkich części zamówienia) w zakresie terminów i miejsc usług, oraz zmianę doradców w przypadku, gdy dochowanie pierwotnych zapisów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i złożonej ofercie będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron, jednak spełniających minimalne warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaakceptowane przez obydwie strony. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Dotyczy możliwości unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych : zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej , które zamawiający zamierza przeznaczyć sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl ; zzp@wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wup.mazowsze.pl ; zzp@wup.mazowsze.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejscem otwarcia ofert jest Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, pokój 104, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WUP w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 95 godzin w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie, Zakłada się, że w II etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 100 godzin w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filia w Ciechanowie Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 95 godzin w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 35 godzin w Filii WUP w Ciechanowie Zakłada się, że w II etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: odpowiednio 50 godzin w Filii w Ciechanowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filia WUP w Ostrołęce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 50 godzin w Filii w Ostrołęce. Zakłada się, że w II etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: 25 godzin w Filii WUP w Ostrołęce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filia WUP w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 30 godzin w Filii w Płocku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filia WUP mw Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 20 godzin w Filii w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filia WUP w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakłada się, że w I etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: - 20 godzin w Filii w Siedlcach Zakłada się, że w II etapie zostanie udzielonych 250 godzin doradztwa na które składa się: 25 godzin doradztwa w Siedlcach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.