To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Ełk: Przygotowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności psychospołecznych i konsultacji indywidualnych.
Numer ogłoszenia: 363582 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333948 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 621 23 81, faks 0-87 621 23 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności psychospołecznych i konsultacji indywidualnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności psychospołecznych, w ramach, którego przeprowadzone będą: zajęcia grupowe i indywidualne z psychologiem (z elementami komunikacji personalnej), zajęcia grupowe i indywidualne z doradcą zawodowym, zajęcia grupowe i indywidualne z prawnikiem z zakresu prawa pracy, konsultacje indywidualne z pedagogiem, wolontariat zajęcia grupowe oraz szkolenie grupowe ABC przedsiębiorczości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dla 107 osób bezrobotnych, lub nieaktywnych zawodowo, korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w poniższym zestawieniu szkoleń. a). za godzinę szkoleniową uznaje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz przerwa - istnieje możliwość kumulowania przerw b). wykonawca winien zapewnić uczestnikom w szczególności: sale dydaktyczne przystosowane do ilości uczestników szkolenia. odpowiednie miejsca do zajęć praktycznych, odpowiedni sprzęt dydaktyczny i praktyczny z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia szkoleń, każdy z uczestników szkolenia musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały piśmienne: notes, długopis i materiały dydaktyczne, które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny. catering w tym kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, napoje do dyspozycji we wszystkie dni szkoleniowe, min. po 2 kawałki ciasta po min. 90 gram dla każdego uczestnika na każdy dzień szkoleniowy,obiad składający się z 2 dań (zupa min. 400 ml, porcja mięsa min. 150 gram, ziemniaki, frytki, ryż lub makaron min. 200 gram oraz porcja surówki min. 120 gram na każdego uczestnika) każdego dnia szkoleniowego, c). zamawiający zleca, aby wykonawca prowadził nadzór wewnętrzny nad szkoleniami - prowadził imienne listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych, rejestr wydawanych zaświadczeń, przeprowadził ankietę na początku i na końcu szkolenia oraz dostarczył je Zamawiającemu. 4. Całość szkolenia ma być realizowana na terenie miasta Ełk. 5. Szkolenia mają być prowadzone w systemie stacjonarnym, nie dopuszcza się przeprowadzania zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 6. Oznaczenia sal, w których będą się odbywały zajęcia, materiałów dydaktycznych i biurowych zgodnie z wytycznymi Departamentu Zarządzania EFS Ministerstwa Rozwoju Regionalnego - Wytyczne dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04.02.2009r. dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl, 7. Szkolenia winne zakończyć się wydaniem właściwych (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) zaświadczeń kwalifikacyjnych, certyfikatów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Jutro idę do pracy! współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i rozpowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Ełku, ul. Armii Krajowej 43, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83487,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77776,16
Oferta z najniższą ceną: 76505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138886,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI DWÓCH SKWERÓW NA OBSZARZE REWITALIZACJI W EŁKU - REWITALIZACJA SKWERU PRZY UL. ŻEROMSKIEGO W EŁKU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU EŁCKIEGO z podziałem na 3 części
- "Zakup toru wizyjnego do cystoskopu wraz z procesorem, źródłem światła, monitorem i wózkiem jezdnym na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- PROJEKT PRZEBUDOWY ULICY PARKOWEJ W EŁKU
- Dostawa fabrycznie nowego ( rok produkcji 2025 ) samochodu ciężarowego 7- miejscowego o DMC do 3,5 t.
- Wsparcie nauczycieli ZS1 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Technik Analityk w zakresie rozwoju kompetencji zawodowych
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć nauki języka niemieckiego dla dzieci w wieku 4 do 6 lat
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- Organizacja szkolenia na temat "Zarządzanie sobą w czasie. Efektywna organizacja czasu pracy" wraz z zapewnieniem wyżywienia dla pracowników.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





