Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 363554 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Zaborze: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 016/2017 w terminie od 02. 01. 2017 do 23. 06. 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej, krajowy numer identyfikacyjny
35704696500000, ul.
ul. Jezioro
2,
32600
Zaborze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-33 8440219, e-mail
gimzab2@wp.pl, faks
0-33 8440219.
Adres strony internetowej (URL): www.gim2zaborze.pl
Adres profilu nabywcy:
NIE
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
NIE
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTNA BUDŻETOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.gim2zaborze.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Tak. Ofert nalezy składac w formie papierowej pod rygorem nieważności
Adres:
Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 016/2017 w terminie od 02. 01. 2017 do 23. 06. 2017 r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2016/2017 w terminie od 02. 01. 2017 do 23 06. 2017 r. 3. Trasy dowozu: a)TRASA I: Zaborze Gimnazjum - Oświęcim - Stare Stawy - Stawy Grojeckie - Grojec - Łazy - Zaborze Gimnazjum. Trasa liczy ok 18 km. ma jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku przy gimnazjum) na trasie będzie dojeżdżało ok 83 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie: Zaborze Gimnazjum, Oświęcim Stare Stawy Spółdzielnia, Oświęcim Stare Stawy,Stawy Grojeckie ul. Adolfin, Stawy Grojeckie - Bar Oleńka, Stawy Grojeckie Stary Młyn, Stawy Grojeckie ul. Radziwiłł, Grojec Leśna Grobel, Grojec Krzyżówka, Grojec ul. Jagiellończyka, Grojec Dom Ludowy, Grojec Domżał, Łazy Staw, Łazy Hyrdzie, Zaborze Gimnazjum, b) TRASA II: Zaborze Gimnazjum, Stawy Monowskie - Włosienica - Poręba Wielka - Zaborze Gimnazjum. Trasa liczy ok 25 km na jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku przy gimnazjum), na trasie będzie dojeżdżało ok 135 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie: Zaborze Gimnazjum, Oświęcim Monowice, Oświęcim Dworzec Fabryczny, Włosienica Golcowiec, Stawy Monowskie Centrum, Włosienica Dolna - Bar, Włosienica Szkoła, Włosienica Centrum, Włosienica Górna, Poręba Wielka II, Poręba Wielka Podstawie, Dalachowice Krzyżówka, Poręba Wielka Krzyżówka, Poręba Wielka ul. Wąska, Poręba Wielka Madejówka, Poręba Wielka Pólka, Poręba Wielka Zalesie, Poręba Wielka Cmentarz, Poręba Wielka Remiza, Poręba Wielka ul. Ruczaj, Poręba Wielka ul. Leśniczówka, Poręba Wielka ul. Przedzieleń, Zaborze Gimnazjum. 4. Opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz w czasie ich odwozu zapewnia Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zabrzu. 5. Opiekunowie wsiadają do autobusów na pierwszym przystanku tj. Zaborze Gimnazjum i po zakończonych kursach na obu trasach no tm przystanku wysiadają, towarzysząc uczniom na obu trasach przejazdu podczas dowozu i odwozu. 6. Zamawiający podaje wstępne ustalenia dotyczące kursów i godzin dowozu uczniów na obu trasach do gimnazjum w poszczególne dni tygodnia: TRASA I: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - dowóz godz.:7:45, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45, odwóz; I Kurs godz. 14:30 II Kurs godz. 15:20, TRASA II: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - dowóz godz.:7:45, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45, odwóz; I Kurs godz. 14:30 II Kurs godz. 15:20. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z trzydniowym wyprzedzeniem. 8. Uczniowie korzystać będą z przewozu w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć z zastrzeżeniem ust. 9. 9. Zamawiający informuje, że w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego uczniowie mogą korzystać z przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego), po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 10. Przystanki dla uczniów na trasach wyznacza Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie przystanków. 11.Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w czasie roku szkolnego mogą ulec zmianie (np.,długotrwałej choroby, zdarzeń losowych). Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 12. Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem usługi dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i opiekunów, którzy będą korzystali z przewozu. 13. Wykonawca wystawi imienne bilety miesięczne na każdy miesiąc, dla każdego ucznia i opiekuna indywidualnie na podstawie listy, o której mowa w pkt. 12. 14. Zamawiający potwierdzi aktualność listy uczniów i opiekunów, o której mowa w ust. 12. do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc na który bilety zostaną wystawione, w razie konieczności poinformuje Wykonawcę, o konieczności zmiany listy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w tym roszczenia finansowe. 15. Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby środków transportu - autobusów, zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować środkami transportu o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów i opiekunów na każdej z tras, sprawnymi technicznie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa przewożonych pasażerów. 16. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in.: 1) zapewnić ubezpieczenie pojazdu, którym będą przewożeni uczniowie wraz z opiekunami, 2) zapewnić ubezpieczenie przewożonych uczniów i opiekunów, 3) zapewnić przewożonym uczniom i opiekunom przewidziane prawem warunki bezpieczeństwa i odpowiedniego standardu przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełna sprawność techniczną środka transportu, 4) ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 5) posiadać wszystkie ważne wymagane przepisami dokumenty przewozowe, które na żądanie Zamawiającego powinien okazać, 6) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności od niego niezależnych, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemna zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 60 minut od zdarzenia, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących i stojących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. W przypadku gdy wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy Wykonawcy karę, za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową . UWAGA: czas podstawiania pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XVI SIWZ 7) przedłożyć szczegółowy rozkład jazdy autobusów dowożących uczniów na obu trasach. 17.Przed przystąpieniem do wyceny usług, Wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 18. Zamawiający na podstawie art 29 ust 3a ustawy wymaga, aby osoby, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy(tj. kierowcy pojazdów/autobusów) były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 152 z późn. zm.) 19. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych, spełnienia wymagania o którym mowa w pkt 18 poprzez przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu lub zbiorczego zestawienia zatrudnionych osób. 20. Uwaga Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany w zakresie nabywcy usługi oraz w zakresie płatnika usługi.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki. dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia - licencję - na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1414)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca w tym zakresie musi wykazać się, iż dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia autobusami dopuszczonymi do ruchu posiadającymi aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC umożliwiającymi wszystkim uprawnionym uczniom i opiekunom bezpieczny przejazd na poszczególnych trasach (tj. na trasie przewozu Grojec ok. 83 uczniów i na trasie przewozu Włosienica ok. 135 uczniów i dwóch opiekunów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Aktualny odpis z właściwego z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art 24 ust 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja zwolnienie lub licencja. Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej w SIWZ działalności tj.: uprawnienia - licencję - na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1414)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas reakcji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach:1) Zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana: liczby uczniów, liczby opiekunów, godzin dowozu i odwozu, przystanków, 2) Zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, 3) Zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 4) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w zakresie nabywcy usługi oraz w zakresie płatnika w związku ze zmianami podatku od towarów i usług VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Dowóz wraz z opieką dzieci z terenu Gminy Łobżenica do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.