eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wywóz odpadów komunalno-bytowych, opakowaniowych oraz gruzu z posesji Urzędu m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Warszawa: Wywóz odpadów komunalno-bytowych, opakowaniowych oraz gruzu z posesji Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 363509 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalno-bytowych, opakowaniowych oraz gruzu z posesji Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów: w rozumieniu Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz w kwestii klasyfikacji kodów odpadów w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.1997 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206): 1) komunalno - bytowych /niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - o kodzie 20 03 01), 2) gruzu /odpady betonu oraz gruzu betonowego z rozbiórek i remontów - o kodzie 17 01 01), 3) odpadów opakowaniowych /odpady opakowaniowe włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniowymi - o kodzie 15 01/. 2. Opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje odpadów niebezpiecznych, w tym w szczególności: 1) rozpuszczalników, kwasów, odczynników fotograficznych i farb, 2) odpadów zawierających rtęć, 3) baterii i akumulatorów. 3. Wymagania wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki na odpady komunalne zgodnie z wykazem adresów posesji, rodzajem i ilością pojemników oraz wymaganą częstotliwością wywozu, zawartym w załączniku nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ i ustawi je w miejscu zapewniającym Zamawiającemu swobodny dostęp do pojemników oraz możliwość dojazdu samochodu Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Pojemniki typu KP-7 (komunalne) oraz KP-5 (gruz) lub ich odpowiedniki zamawiane będą dodatkowo w ramach potrzeb w formie pisemnej - faksem lub e-mailem, podpisanym przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną wymienioną w § 7 ust. 2 projektu umowy będącej załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ, przy czym powyższe zamówienie będzie zrealizowane w ciągu 24 godzin od chwili wysłania przedmiotowego zamówienia do Wykonawcy. 3) Wykonawca zapewni nieodpłatnie dwa razy do roku mycie oraz dezynfekcję pojemników. Usługa będzie wykonywana w okresie maj - październik, na pisemne bądź telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 4) Wykonawca zapewni nieodpłatnie wysprzątanie altanek śmietnikowych przy każdym odbiorze odpadów, jeżeli powoduje to zwiększenie ilości odbieranych w danym dniu pojemników. Fakt ten musi być potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego potwierdzania przez Zamawiającego wykonania usługi wg zamieszczonej tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Złożenie oferty obejmującej całość przedmiotu zamówienia stanowi jeden z warunków ważności oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz w SIWZ niniejszego postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w Rozdziale V pkt 3 SIWZ niniejszego postępowania, zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 7. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca jest obowiązany załączyć również: 1) Formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) Projekt umowy, będący załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ; 3) Informację określoną w Rozdziale XII pkt 4 niniejszej SIWZ, w przypadku określenia przez Wykonawcę, stawki procentowej podatku VAT innej niż 22%, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację zawierającą podstawę prawną zastosowania takiej stawki podatku VAT..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http//:aukcje.um.warszawa.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Urzędu m st. Warszawy, ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, pok. 232, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 13:45, miejsce: Zakład Obsługi Urzędu m st. Warszawy, ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, pok. 232, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.