eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie kursówgrafiki komputerowej i podstaw obsługi komputera dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Kraków: Przeprowadzenie kursów: grafiki komputerowej i podstaw obsługi komputera dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.
Numer ogłoszenia: 363412 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów: grafiki komputerowej i podstaw obsługi komputera dla beneficjentów projektu Pora na aktywność..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia Kurs grafiki komputerowej 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej dla beneficjentów projektu Pora na aktywność obejmującego: 1) kurs grafiki wektorowej CorelDraw, 2) kurs grafiki rastowej Photoshop, 3) kurs grafiki wektorowej i rastowej poziom 2, 4) kurs DTP Adobe InDesign, 5) kodowanie stron www HXTML CSS. 2. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym. 3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2012 r. zajęcia w dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 - 19.00 4. Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: maksymalnie 5 5. Ilość godzin dydaktycznych kursu: minimum 75, w tym min.80% zajęć praktycznych. 6. Kurs może odbyć się w ramach szkolenia dla większej grupy odbiorców. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe, b) osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta c) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. II część zamówienia Podstawy obsługi komputera 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Pora na aktywność umożliwiających podniesienie kluczowych kompetencji zawodowych w zakresie podstaw obsługi komputera wg. następujących wytycznych: 1) Ilość uczestników kursu: 20 beneficjentów, 2) Ilość godzin dydaktycznych: 40, 3) Zajęcia prowadzone będą w formie stacjonarnej; 4) Zajęcia prowadzone będą dla minimum 2 grup liczących optymalnie 10 osób. W zależności od preferencji uczestników/ sytuacji losowych możliwa liczebność grup w granicach 7-13 osób. 5) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2012 r. zajęcia w dni od poniedziałku do piątku, w godzinach 10.00 - 19.00, maksymalnie trzy razy w tygodniu i trzy godziny dydaktyczne podzielone przerwami w ciągu dnia. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe, b) osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta c) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. 2. Tematyka zajęć - tematy mogą być realizowane w kolejności zaproponowanej przez wykonawcę, zapewniającej płynną realizację kursu, kreatywne wykorzystywanie w pracy uprzednio wytworzonych dokumentów i zdobytych umiejętności. Zajęcia obejmować powinny: 1) obsługę systemu Widows, w tym: a) zaznajomienie się z podstawową budową komputera, urządzeniami z nim zintegrowanymi, wyglądem pulpitu, pojęciami związanymi z obsługą Windows, b) włączanie komputera, logowanie się do systemu, zamykanie systemu. c) trzymanie myszy, posługiwanie się lewym przyciskiem. d) wygląd pulpitu, jego poszczególnych elementów: pasek zadań, przycisk START, godzina, kalendarz, skróty, foldery. e) wygląd okna: użycie przycisków: minimalizuj, przywróć, zamknij. f) praca z folderami: Zakładanie folderu, zmiana nazwy, zmiana lokalizacji, pojęcia: plik, dokument, folder, program, aplikacja. g) praca z plikami: zapisywanie, przenoszenie, usuwanie. h) obsługa płyty CD, DVD i) zmiana ustawień jasności ekranu. j) nagrywanie płyt z wytworzonymi przez uczestnika w czasie kursu dokumentami. k) wydruk sporządzonego/ ściągniętego dokumentu, l) archiwa ZIP, RAR. 2) obsługę programu Word, w tym: a) nauka wprowadzania tekstu w program jego edycji (WORD), objaśnienie podstawowych funkcji programu oraz klawiszy klawiatury, funkcje menu, paski narzędzi i najbardziej użyteczne przyciski; czcionki: zmiana rozmiaru, kursywa, pogrubienie, podkreślenie; wyśrodkowanie tekstu. b) wprowadzanie tekstu, klawisze: spacja, enter, Shift, Caps Lock, Ctrl, Alt, Back Space, Delete; Kursor myszy i kursor klawiatury; polecenie Cofnij. c) zmiana widoku dokumentu. d) podstawowe formatowanie tekstu, zaznaczanie tekstu, e) podgląd wydruku f) interlinia, akapit, autokorekta, pisownia i gramatyka. Dowolne formatowanie tekstu (kolor, efekty specjalne). g) wstawianie prostej tabeli, wprowadzanie tekstu, posługiwanie się klawiszem tabulatora, dodawanie, usuwanie wierszy, formatowanie tabeli (zmiana grubości ramek, cieniowanie, zmiana szerokości kolumn i wierszy. h) punktory i numeracja, i) podział strony na kolumny, j) wklejanie grafiki, obiektów, ramek, fragmentu tekstu znalezionego w Internecie. Prosta edycja grafiki i obiektów w Word. 3) obsługę Internetu, w tym: a) podstawowe funkcje przeglądarki internetowej, Pasek adresu, funkcje MENU, podstawowe komendy: WSTECZ, DALEJ, ODŚWIEŻ, STRONA STARTOWA, PRZEJDŹ b) funkcje wyszukiwarki Google, wyszukiwanie informacji i grafiki dotyczących Krakowa, dzielnic miasta, połączeń kolejowych miedzy miastami Polski w zadanym okresie, rynku kursów prawa jazdy kat. B w Krakowie, c) zakładanie skrzynki pocztowej, obsługa poczty: odbieranie, wysyłanie, dodawanie załączników, dodawanie kontaktów, otwieranie załączników d) pojęcia: login, hasło, logowanie się wylogowywanie, e) BIP Urzędu Miasta i MOPS: wyszukiwanie procedur, pobieranie dokumentów do wydrukowania i wypełnienia. 4) obsługa programu Excel, w tym: a) podstawowe funkcje programu, b) tworzenie tabeli w Excelu, 3. Dokumenty wytworzone w czasie całego kursu: CV, list motywacyjny, podanie, ogłoszenie, budżet domowy, wnioski pobrane z BIP, zestawienia na temat wymaganych załączników w różnych procedurach MOPS w Krakowie, radnych dzielnicy i Miasta, połączeń kolejowych pomiędzy dwoma wybranymi miastami w Krakowie w zadanym okresie czasu, tworzone przy użyciu ww. aplikacji i umiejętności, rozeznanie .rynku kursów prawa jazdy w Krakowie (min. 4 firmy). Płyta CD z wytworzonymi dokumentami, wykonane wydruki i inne zaproponowane przez Wykonawcę. 4. Kurs zakończy się praktycznym egzaminem wewnętrznym weryfikującym zdobyte umiejętności: Rozwiązanie testu i zadań otrzymanych e-mailem, wypełnienie i odesłanie do prowadzącego w wyznaczonym czasie. III Warunki dodatkowe 1. Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych. 2. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl. 3. Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 4. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności beneficjenta na kursie, drogą mailową na adres sp@mops.krakow.pl w terminie najpóźniej do następnego dnia roboczego. W przypadku nie dopełnienia obowiązku poinformowania o nieobecności beneficjenta na zajęciach Wykonawca przeprowadzi dodatkowe zajęcia wyrównujące dla tego beneficjenta w wymiarze odpowiadającym ilości godzin nieobecności. 5. Wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi, zostaną opatrzone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365) lub do wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty, prowadzonego na podst. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2003 r. nr 227 poz. 2247 z późn. zm.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: a) warunków płatności, b) terminu realizacji usługi, c) miejsca realizacji usługi, d) podwykonawców,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS Kraków, ul. Józefińska 14, pok. 001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: MOPS Kraków, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.