To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-16
Warszawa: Wykonanie i wdrożenie zmian w aplikacji Albit Sumy Depozytowe w celu umożliwienia wymiany plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych
Numer ogłoszenia: 362809 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341201 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie zmian w aplikacji Albit Sumy Depozytowe w celu umożliwienia wymiany plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: 1) wykonanie interfejsu w systemie Albit Sumy Depozytowe (dalej: Oprogramowanie), umożliwiającego wymianę danych w formie plików pomiędzy systemami Albit Sumy Depozytowe a BGK@24BIZNES, w zakresie niezbędnym dla użytkowników systemu Albit Sumy Depozytowe, tj wykonanie następujących usług: a) zintegrowanie Oprogramowania z systemem Albit Sumy Depozytowe b) opracowanie i przeprowadzenie z udziałem Zamawiającego testów Oprogramowania po jego wykonaniu, c) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać instrukcję użytkownika dla Oprogramowania, 2) świadczenie serwisu gwarancyjnego przez okres 12 miesięcy, 3) świadczenie zdalnego wsparcia (hotline) dla klientów firmy ALBIT, obejmującego zdalną pomoc przy instalacji rozwiązania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arkadiusz Lućko, PESEL 73021102851, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALBIT,, ul. Naruszewicza 38, 25-628 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72224,00
Oferta z najniższą ceną: 72224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72224,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie interfejsu (Oprogramowanie), umożliwiającego wymianę danych w formie plików pomiędzy systemami Albit Sumy Depozytowej a systemem BGK@24BIZNES (system funkcjonujący u Zamawiającego), w zakresie niezbędnym dla użytkowników systemu Albit Sumy Depozytowe. Około połowa klientów Banku (sądów i prokuratur), korzystających z usługi BGK o nazwie Depozyty@24 (modułu do obsługi sum depozytowych) pracuje na systemie finansowo-księgowym w.wym. firmy. W celu uatrakcyjnienia usługi Depozyty@24 oraz w celu spełnienia oczekiwań klientów w zakresie automatyzacji procesów księgowych, niezbędne jest wdrożenie interfejsu wymiany danych pomiędzy systemem BGK@24BIZNES a systemem finansowo księgowym Albit Sumy Depozytowe. Zmiany w systemie finansowo księgowym Albit Sumy Depozytowe mogą być wykonane tylko i wyłącznie przez ALBIT Usługi Informatyczno-Księgowe Arkadiusz Lućko. ALBIT Usługi Informatyczno-Księgowe Arkadiusz Lućko jest właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu Albit Sumy Depozytowe. Jako wyłączny podmiot prawa autorskiego jest uprawniony do udzielania licencji i licencji tej nie można uzyskać od innego wykonawcy. Dodatkowo wskazana firma, jako jedyna, może świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia tj. dokonać aktualizacji Systemu. W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest zasadne, ponieważ z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych firma ALBIT Usługi Informatyczno-Księgowe Arkadiusz Lućko jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji tego zamówienia, a tym samym nie ma możliwości przeprowadzenia w tym wypadku postępowania konkurencyjnego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Zakup oprogramowania w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





