eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AlwerniaDostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia ulicznego dla Gminy Alwernia w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Alwernia: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia ulicznego dla Gminy Alwernia w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 362515 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Alwernia , ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia ulicznego dla Gminy Alwernia w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia ulicznego dla Gminy Alwernia w 2009 roku. Dostawa energii elektryvznej do 1257 punktów oświetlenia rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy Alwernia. Ilość punktów poboru energii elektrycznej: 69 Obiekty przeznaczone do zasilania należą do V grupy przyłączeniowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniznego i osób zdolych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzoru załącznik nr 2 zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załacznik nr 3 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczek, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesję na sprzedaż energii (wydana przez Prezesa URE wymagana ustawą z dnia 10.04.1997 roku-Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 roku Nr.89, poz. 625 z późn. zmianami) - ważną na dzień składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Alwerni ul. Z. esikowskiego 7 32-566 Alwernia pokój nr 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Alwerni (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.