To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Obryte: Przebudowa drogi gminnej we wsi Gródek Rządowy
Numer ogłoszenia: 362414 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313046 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Gródek Rządowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem opracowania jest przebudowa istniejącej nawierzchni i przebudowa lewostronnego pobocza na chodnik z kostki brukowej. Początek drogi zaczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Pułtusk-Porządzie-Wyszków w miejscowości Gródek Rządowy. Droga prowadzi przez wieś o zwartej zabudowie w kierunku wsi Sadykierz. Projektowane roboty zaplanowano do końca zwartej zabudowy. W zakres opracowania przebudowy przyjęto: - utrzymanie istniejącej geometrii nawierzchni w planie poziomym i pionowym; - ustawienie krawężników betonowych przy krawędzi jezdni - po lewej stronie; - wykonanie chodnika szerokości 1,50 m z kostki brukowej betonowej; - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej - w jezdni szerokości 5,00 m; - wykonanie pobocza prawostronnego; - odbudowa przepustów pod jezdnią i na zjazdach. 2. Stan istniejący. Na omawianym odcinku droga przebiega w terenie równinnym o charakterze rolniczym ze zwartą zabudową po lewej jej stronie (wschodniej) typu zagrodowego. Projektowana droga do przebudowy jest klasy D. Stanowi połączenie przyległych do niej gospodarstw rolnych z siedzibą władz samorządowych stopnia podstawowego w miejscowości Obryte, a także poprzez drogę powiatową z innymi miejscowościami. Pas drogowy jest zmienny i wynosi od 9,20 m przy skrzyżowaniu drogą powiatową (na odcinku 50,00 m) do szerokości od 12,00 - 14,00 m na dalszym odcinku drogi. Na całym odcinku droga posiada przekrój poprzeczny szlakowy z jezdnią bitumiczną o szerokości 5,00 m i poboczami gruntowymi obustronnymi, każde szerokości od 1,50-2,00 m. Natomiast korona drogi wynosi 7,00-8,00 m. Nawierzchnia bitumiczna częściowo zniszczona - spękania na powierzchni 50%, wymaga odbudowy i dostosowania jej konstrukcji do obecnie istniejącego ruchu na tej drodze. Dotychczasowy ruch - bardzo lekki. Na analizowanym odcinku drogi wody opadowe z pasa drogowego są odprowadzone w większej części do rowów drogowych i częściowo na przyległy teren w/g naturalnych spadków terenu. Istniejące przepusty (4 szt.) odprowadzają wody z przyległego terenu. Jeden zniszczony przepust należy przebudować. W pasie drogowym znajdują się następujące urządzenia: - linia energetyczna; - sieć wodociągowa; - linia telekomunikacyjna; - sieć kanalizacji sanitarnej. 3. Koncepcja rozwiązań projektowych Droga posiada lokalny charakter, dlatego też nie przewiduje się istotnego wzrostu natężenia ruchu kołowego, a szczególnie ciężkiego. Drogę zalicza się do kategorii ruchu lekkiego. Parametry przebudowy: - klasa drogi - D; - szybkość projektowana - 40 km/h; - szerokość pasa ruchu - 2,50 m; - ilość pasów ruchu - 2; - chodnik szerokości - 1,50 m (jednostronny); - pobocze szerokości - 1,00 m (jednostronne); - obciążenie nawierzchni - 80 KN/oś; - minimalny promień łuku - R=250 m (poziomy); - pozostałe poziome i pionowe - istniejące - normatywne. Trasa przebudowywanego odcinka drogi pokrywa się z trasą istniejącą. Łuki pionowe i poziome nie ulegają zmianie. Na odcinkach prostych przyjęto spadki poprzeczne obustronne - przekrój daszkowy i=0,02 dla jezdni (nawierzchni asfaltobetonowej). Pobocze żwirowe ze spadkiem poprzecznym i=0,06. Krawężniki przy istniejącej krawędzi jezdni - po lewej stronie drogi. Na projektowanym odcinku przyjęto następujący przekrój normalny: - przekrój półuliczny z jezdnią szerokości - 5,00 m; - chodnik lewostronny szerokości - 1,50 m; - pobocze prawostronne szerokości - 1,00 m. Konstrukcja nawierzchni w jezdni: - warstwa ścieralna jezdni grubości 5 cm z mas mineralno - asfaltowych, standard II. Konstrukcja nawierzchni w chodniku: - krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej B-7,5 i podsypce cementowo - piaskowej; - chodnik z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej - obrzeże betonowe o wymiarach 6x20; - kolor ceglasty chodnika szerokości po 20 cm od strony krawężnika i obrzeża pozostały pas chodnika koloru szarego; - zjazdy z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm. W pierwszej fazie przed ułożeniem krawężnika i chodnika należy wykonać roboty ziemne: - usunięcie humusu; - wykonanie koryta pod krawężniki i zjazdy z transportem ukopu na nasyp; - wykonanie nasypów z transportem ziemi piaszczystej z ukopu. Wody opadowe odprowadzane są w części do istniejącej kratki kanalizacyjnej i do istniejących przepustów w/g istniejącego terenu. Część wód odprowadzana będzie odtworzonymi rowami i nowymi przepustami na zjazdach z rur o średnicy 40 cm z zakończeniem kołnierzowym. Natomiast prawa strona drogi w/g istniejącego stanu. Istniejący zniszczony przepust należy odbudować, a pozostałe przepusty należy przedłużyć o 3,00 m każdy, lokalizując na tych przedłużeniach chodnik. Nie zachodzi potrzeba przebudowy infrastruktury znajdują się w pasie drogowym. Korekta dotyczyć będzie regulacji tych urządzeń dostosowując pokrywy i zawory do nawierzchni chodników, zjazdów itp. Inwentaryzacja istniejącej drogi dokonano na podstawie pomiarów własnych oraz mapy w skali 1:1000. Na podstawie mapy odtworzono profil podłużny drogi. Na odcinku drogi po jej lewej stronie znajduje się 85 szt. wjazdów do poszczególnych zagród. Ustawienie krawężnika betonowego na długości projektowanych robót należy dostosować do istniejącej i projektowanej linii krawędzi jezdni. 4. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących prac: - roboty przygotowawcze; - roboty rozbiórkowe; - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wykonanie nawierzchni; - wykonanie chodników; - odwodnienie drogi; - roboty wykończeniowe;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 901486.69 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROGI I MOSTY, Jan Kaczmarczyk, Kacice 76, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 725194.50
- Oferta z najniższą ceną: 725194.50 oferta z najwyższą ceną: 1129937.54
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





