Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Warszawa: Usługa przeprowadzenia do 41 kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (dalej: SPPW) oraz przygotowania raportów pokontrolnych wraz z załącznikami
Numer ogłoszenia: 36212 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Polska Cyfrowa , ul. Syreny 23, 01-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 315 22 00, 315 23 40, faks 22 315 22 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cppc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia do 41 kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (dalej: SPPW) oraz przygotowania raportów pokontrolnych wraz z załącznikami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia do 41 kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (dalej: SPPW) oraz przygotowanie raportów pokontrolnych wraz z załącznikami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby zleconych do wykonania kontroli, a rozliczenie między Stronami będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście przeprowadzonych kontroli, z zastrzeżeniem, że ich liczba nie może być mniejsza niż 20 (słownie: dwadzieścia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zakres zamówień uzupełniających jest tożsamy z zakresem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00 - Realizacja usług kontrolnych 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia na usługi, polegające na niezależnej od podmiotu kontrolowanego/audytowanego kontroli zewnętrznej lub audycie zewnętrznym projektu/-ów, dla których ustalono reguły uznawania prawidłowości ponoszonych wydatków, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Kontrole lub audyty, o których mowa powyżej były prowadzone na miejscu realizacji projektu lub w siedzibie beneficjenta realizującego projekt i obejmowały swym zakresem co najmniej następujące elementy: badanie kwalifikowalności wydatków na podstawie m.in. dokumentów księgowych w świetle ustalonych reguł wydatkowania, zgodność działań informacyjnych i promocyjnych z obowiązującymi zasadami, zgodność sposobu archiwizacji dokumentacji z obowiązującymi zasadami, zgodność dokonanych procedur zakupowych z ustalonymi regułami wydatkowania, kwalifikowalność podatku VAT, wpływ projektu na środowisko, zgodność realizacji projektów inwestycyjnych i infrastrukturalnych z obowiązującymi zasadami. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 2 osobami, z których każda wykonała co najmniej 10 wizyt kontrolnych i/lub monitoringowych projektów inwestycyjnych, przy czym co najmniej 5 spośród tych projektów było związanych z: usuwaniem odpadów niebezpiecznych (np. azbest) lub wykorzystaniem źródeł energii odnawialnej lub transportem kolejowym, - co najmniej 2 osobami, z których każda wykonała co najmniej 10 wizyt kontrolnych i/lub monitoringowych projektów o charakterze nie-inwestycyjnym, miękkim (np. badania, studia, opracowania, szkolenia, wsparcie eksperckie) w co najmniej 3 obszarach: rozwoju regionalnego, szkoleń, wsparcia procesu zatrudnienia, wsparcia rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, bioróżnorodności, ochrony przyrody i dziedzictwa naturalnego. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę obu powyższych funkcji, z tym że w trakcie realizacji umowy każdorazowo w skład zespołu kontrolującego muszą wchodzić przynajmniej dwie osoby ze strony Wykonawcy, pełniące odpowiednio funkcje kierownika oraz członka zespołu kontrolującego. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Liczba kontrolerów dedykowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian opisane są w § 13 istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cppc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Projektów Polska Cyfrowa ul. Syreny 23, 0-150 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 09:45, miejsce: Centrum Projektów Polska Cyfrowa ul. Syreny 23, 0-150 Warszawa, biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2212R Sanok - Bukowsko w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez przebudowę i budowę chodnika w miejscowościach : Sanok i Sanoczek".
- Usługa Inwestora zastępczego dla projektu pn. " Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- Usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji polegającej na aranżacji pomieszczeń na 3 kondygnacjach wraz z komórkami lokatorskimi przy ul. Bohaterów Warszawy 2 w Kielcach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem Inwestycyjnym pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.