Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Katowice: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze
z podziałem na 5 pakietów (części)
Numer ogłoszenia: 361890 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE , ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2025432, faks 32 2028791.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Zacisze z podziałem na 5 pakietów (części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Boczek wędzony 20 kg. Flaki wołowe - krojone 50 kg. Golonka wieprzowe tylne 25 kg. Nogi wieprzowe 25 kg. Łopatka wieprzowa bk 100 kg. Wołowe z kością - szponder 30 kg. Wołowe gulaszowe 80 kg. Pręga wołowa 30 kg. Karczek wieprzowy bk 60 kg. Żeberka wieprzowe 40 kg. Słonina 2.0 kg. Wołowe z kością - antrykot 10 kg. Schab bk 20 kg. Kurczaki 230 kg. Filet z kurczaka 100 kg. Udziec z kurczaka 100 kg. Podudzie-pałka z kurczaka 75 kg. Filet z indyka 25 kg. Skrzydła z kurczaka 80 kg. Wątroba drobiowa 30 kg. Wędlina podwawelska 115 kg. Parówkowa 80 kg. Parówka cienka 25 kg. Mortadela wieprzowa 20 kg. Wędlina szynkowa wieprzowa 60 kg. Szynka gotowana wp. np. Jaguni 80 kg. Szynka biała wp. 60 kg. Pieczeń rzymska wp. 30 kg. Polędwica z kurczaka 30 kg. Łopatka w galarecie 20 kg. Polędwica sopocka 20 kg. Krupniok 30 kg. Szynka z indyka tostowa 30 kg. Wędlina szynkowa drobiowa 25 kg. Salceson drobiowy 20 kg. Kiełbasa biała 20 kg. Pasztet delikatesowy 20 kg. Mielonka wieprzowa 20 kg. Salceson ozorkowy 15 kg. Wędlina kminkowa 20 kg. Budyń 40g. 380 szt. Bazylia 20g. 10 szt. Zioła prowansalskie 20g. 10 szt. Tymianek 20g. 10szt. Biszkopty 100g. 150 szt. Cynamon 15g. 30 szt. Cukier 400 kg. Cukier puder 3.0 kg. Ciastka w czekoladzie 12 kg. Ciastka kruche 12 kg. Krakersy 3.0 kg. Cukier waniliowy 16g. 40 szt. Czekolada mleczna 100g. 75 szt. Czekolada bc 100g. 75 szt. Ciastka bc 70-125g 300 szt. Przyprawa do piernika 10szt. Soda oczyszczona 15 szt. Gałka muszkatołowa 10g. 5 szt. Galaretka owocowa 75g. 40 szt. Herbata expresowa 50szt. 55 szt. Herbata liściasta 80g. 250 szt. Imbir 20g. 5 szt. Kminek 20 g. 25 szt. Kasza jęczmienna średnia 40 kg. Kasza gryczana 20 kg. Kasza manna 40 kg. Kawa inka 150 g. 115 szt. Kleik ryżowy 170 g. 20 szt. Kisiel 40 g. 30 szt. Kawa nesca 200 g. 5 szt. Liść laurowy 10 g. 15 szt. Makaron nitki-tradycyjny 45 kg. Makaron gwiazdka 25 kg. Makaron muszelka dur.20% 50 kg. Mąka pszenna 90 kg. Musztarda 180 g. 130 szt. Majeranek 10 g. 25 szt. Majonez 250g. 12 szt. Mąka ziemniaczana 40 kg. Maggi 1.0 l 15 szt. Miód 25 g. 1500 szt. Miód sztuczny 250g. 10 szt. Napój kakaowy 300g. 50 szt. Kakao naturalne 100 g. 10 szt. Ocet spirytusowy 500 ml 10 szt. Pieprz mielony 20 g. 70 szt. Płatki kukurydziane 250gr. 50 szt. Płatki owsiane 500gr. 45 szt. Pierniki w czekoladzie 15 kg. Proszek do pieczenia 30gr. 50 szt. Papryka mielona 20 g. 35 szt. Ryż 90 kg. Sól 50 kg. Suchary bc 285 g. 25 szt. Przyprawa do potraw 200g. 20 szt. Wafle w czekoladzie 25 kg. Wafle 12 kg. Wafle ryżowe 120 g. 50 szt. Ziele angielskie 15g. 25 szt. Żelatyna 45 g. 50 szt. Bułka tarta 15 kg. Bułka pszenna 50 g. 3800 szt. Baton 400 g. 5 szt. Chleb mieszany 1.20 kg. 1440szt. Chałki 350 g 775 szt. Chleb razowy 800 g. 350 szt. Ciasto jogurtowe 20 kg. Uwaga! Należy zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji oznacza odrzucenie oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.30 - Wędliny 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.10.00 - Pieczywo .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie opisuje się sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie opisuje się sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie opisuje się sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie opisuje się sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie opisuje się sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1a), pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Zacisze
40-695 Katowice, ul. Traktorzystów 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Zacisze 40-695 Katowice, ul. Traktorzystów 42 p. 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych 2025/2026
- "Dostawa pieczywa i artykułów cukierniczych do SPZOZ w Choszcznie"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie na rok 2026"
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





