Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Kalisz: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenia realizaowane w ramach projektu NASZE WSPARCIE - TWÓJ SUKCES.
Numer ogłoszenia: 361610 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu , ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, faks 062 7689790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenia realizaowane w ramach projektu NASZE WSPARCIE - TWÓJ SUKCES..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych według podziału na następujące części zamówienia: 1.1. Kurs prawa jazdy kat. C dla 15 osób bezrobotnych, 1.2. Kurs prawa jazdy kat. E do C dla 10 osób bezrobotnych, 1.3. Kurs kierowcy wózków jezdniowych transportowych z napędem silnikowym akumulatorowym i spalinowym dla 10 osób bezrobotnych, 1.4. Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III dla 10 osób bezrobotnych, 1.5. Kurs z zakresu eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 KV dla 10 osób bezrobotnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania szkoleń objętych zamówieniem, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami adekwatnymi do kierunku szkolenia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 1.6 wskażą część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom lub oświadczą, że całość zamówienia wykonają samodzielnie, 1.7 przeprowadzą szkolenie na terenie miasta Kalisza, a w przypadku organizacji szkolenia poza Kaliszem pokryją koszty dowozu uczestników szkolenia z siedziby tut. Urzędu na miejsce szkolenia i z powrotem, środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie na potrzeby uczestników szkolenia lub zapewnią im pełne wyżywienie i zakwaterowanie w okresie trwania szkolenia. Koszty dowozu, zakwaterowania i wyżywienia należy wyodrębnić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, 1.8. pokryją koszty przeprowadzenia egzaminów, 1.9 przeprowadzą szkolenie, zgodnie z harmonogramem, w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godzin zegarowych, przy czym zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy nie przekroczą 4 godzin zegarowych dziennie, zgodnie z § 4, ppkt. 3 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej zał. nr 2 do specyfikacji,(godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny), 1.10. zajęcia nie będą odbywać się w niedziele i święta, zgodnie z § 4, ppkt 4 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do specyfikacji, 1.11 zapewnią każdego dnia szkolenia osobom skierowanym na szkolenie catering w postaci: kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek oraz paluszków - zgodnie z § 4 ppkt 5 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej zał. nr 2 do specyfikacji, 1.12 zapewnią na własność osobom skierowanym na szkolenie materiały dydaktyczne zgodnie z § 4 ppkt 14 umowy dotyczącej organizacji szkolenia, stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji, 1.13 zapewnią uczestnikom szkolenia wyposażenie w postaci zeszytu/notatnika oraz długopisu, zgodnie z § 4 ppkt 15 umowy dotyczącej organizacji szkolenia stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz określony został w części IV i V specyfikacji. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt. 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Wykonawców, którzy: 1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy PZP (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wykluczeniu ich z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1 zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej albo aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, albo innego właściwego dokumentu określającego rodzaj, zakres działalności i organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy - zawierający wpis o prowadzeniu edukacji pozaszkolnej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 1.2 oświadczenia dotyczącego zaktualizowania na rok 2009 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych(Dz. U. Nr 236, poz. 2365), które stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji, a w przypadku firm, które ubiegały się o wpis w roku 2009 - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, 1.3 zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 oświadczenia, wynikającego z postanowień art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 1.5 wykazu kadry prowadzącej każdy moduł szkolenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.6 oświadczenia dotyczącego udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, stanowiące załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.7 oświadczenia dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymienione w podpunktach 1.1 - 1.3 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem , pozostałe muszą być złożone w formie oryginału. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2 wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze wzorami załączników. Wzory dokumentów: umowy oraz załączników wymagają parafowania na każdej stronie, 2.3 w przypadku Wykonawców działających wspólnie (np. spółki cywilne) lub wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcja), do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika powinno: - jednoznacznie określać numer sprawy określonej w niniejszej specyfikacji, - precyzować zakres pełnomocnictwa, - zawierać nazwę zamówienia (rodzaj szkolenia), - zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców lub osoby upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy, 2.4 program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.5 wzór zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) oraz innych dokumentów świadczących o nabytych umiejętnościach czy uprawnieniach. 2.6 certyfikat jakości i akredytację Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów, 2.7 oświadczenie dot. zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób oraz dot. nadzoru wewnętrznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach 2.1 - 2.4 oraz 2.7 muszą być złożone w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach 2.5 i 2.6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwal. zaw. i modułowych pr. szkoleń zawodowych - 30
- 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4 - dostosowanie ilosci i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb okreslonego szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
- 5 - nadzór wewnętrzny służacy podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 6 - posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5
- 7 - zaangazowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kalisz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz pok. nr 103A I pietro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz pok. nr 103A I pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą w ramach projektu NASZE WSPARCIE - TWÓJ SUKCES finansowanego z Funduszu Pracy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.1. Kurs prawa jazdy kat. C dla 15 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK ZAWODOWY: Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn.zm.). Wymagana ilość godzin: -teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 15 osobowej) - praktycznych - 30 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne indywidualnie z instruktorem) BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 15 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 15 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 5 tygodni przypadających w okresie II połowa listopada - grudzień 2009r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według programu szkolenia kandydatów na kierowców stanowiącego załącznik nr 3 do Rozporządzenie Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn.zm.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zaw. i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
- 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1.2. Kurs prawa jazdy kat. E do C dla 10 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK ZAWODOWY: Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn.zm.). Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych - 25 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne indywidualnie z instruktorem) BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 5 tygodni przypadających w okresie II połowa listopada - grudzień 2009r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według programu szkolenia kandydatów na kierowców stanowiącego załącznik nr 3 do Rozporządzenie Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn.zm.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zaw. i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
- 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 1.3. Kurs kierowcy wózków jezdniowych transportowych z napędem silnikowym akumulatorowym i spalinowym dla 10 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK ZAWODOWY: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - wiadomości o dozorze technicznym, - typy i budowa wózków jezdniowych - eksploatacja wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia - zasady BHP, - bezpieczna wymiana butli. - praktyczna nauka jazdy. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 47 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 20 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne indywidualnie z instruktorem) Blok ten musi kończyć się egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego. BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 5 tygodni przypadających w okresie II połowa listopada - grudzień 2009r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 5 tygodni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zaw. i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
- 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 1.4. Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III dla 10 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK ZAWODOWY: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - budowa i obsługa koparko-ładowarki, - zasady BHP, - dokumentacja techniczna, - technologia wykonywania robót ziemnych koparko-ładowarką - podstawy elektrotechniki i hydrauliki - praktyczna nauka obsługi koparko-ładowarki, Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 116 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) -praktycznych - 86 (łącznie ze stażem wstępnym) - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej Blok ten musi kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 5 tygodni przypadających w okresie II połowa listopada - grudzień 2009r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 5 tygodni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zaw. i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
- 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1.5. Kurs z zakresu eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 KV dla 10 osób bezrobotnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK ZAWODOWY: Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia: - ochrona od porażeń w sieciach o napięciu 1 KV i powyżej, - dobór zabezpieczeń, - organizacja prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, - zasady BHP, - podstawy ratownictwa. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych - 25 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych - 5 - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej Blok ten musi kończyć się egzaminem przed Komisją Kwalifikacyjną powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki. BLOK AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY: W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia: - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna, - sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Wymagana ilość godzin: - teoretycznych 1 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej) - praktycznych 7 (przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej) Czas trwania szkolenia: maksymalnie 1 tydzień przypadający w grudniu 2009r. Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 1 tygodnia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zaw. i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30
- 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5
- 5. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 6. posiadanie przez instytucję szkoleniowa certyfikatu jakości usług - 5
- 7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu interwencyjnego przy ul. Garncarskiej w Kaliszu.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Zduny ul. Żytnia oraz ul. Ogrodowa, gm. Opatówek - ETAP I
- Druk i dostawa książki pt. ZNACZENIE POLSKICH ŚRODOWISK POLITYCZNYCH XIX WIEKU DLA FORMOWANIA KADR ODRODZONEJ POLSKI HISTORIA I BIOGRAFIE
- Opracowanie niezbędnej dokumentacji dla zadania pn. "Przebudowa dachu Teatru z dostosowaniem do zaleceń ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej z modernizacją sceny i widowni"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń dla nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Radomsku
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Drzewniaku"
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- Przeprowadzenie działań edukacyjnych na terenie miasta Ciechanów w ramach projektu "Mazowsze bez smogu
- Zwiększenie odporności społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





