eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa materiałów do zespoleń tkanek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-11

POZYCJA 36140

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa materiałów do zespoleń tkanek Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4 im. Wiktora Degi Akademii Medycznej SPZOZ w Poznaniu SPZOZ, do kontaktów: Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310366, 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publ@sk4.am.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sk4.am.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do zespoleń tkanek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka w siedzibie Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów do zespoleń tkanek (szwy chirurgiczne, podwiązki) wg pakietów od 1 do 6 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Wypełniony Cennik (sporządzony wg wzoru - Zał. nr 2 do SIWZ). b) Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; c) Bezpłatne i bezzwrotne próbki w ilościach opisanych w punkcie 3 "Przedmiot zamówienia" wraz z instrukcją użytkowania produktu wydaną w j. polskim; d) Świadectwo rejestracji CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. e) Katalogi oferowanych materiałów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości w przedziale 60 000 - 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 250,00 zł. (wartość wadium dla poszczególnych pakietów zawarta jest w SIWZ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymagania ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 oraz wymagania zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, wg zasady: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z odpisu Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osobę/osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem KRS-u lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. (W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo musi być udzielone przez osoby do tego umocowane, reprezentujące poszczególnych Wykonawców). b) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru - Zał. nr 1 do SIWZ). c) Cennik (sporządzony wg wzoru - Zał. nr 2 do SIWZ). d) Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. Jeśli wadium jest wniesione w postaci poręczeń bankowych albo udzielanych przez podmioty lub gwarancji bankowych albo ubezpieczeniowych, ze względu na konieczność ich zwrotu po terminie związania ofertą, wskazane jest aby do oferty wpiąć kserokopię tego dokumentu a oryginał włożyć do koperty. e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych (sporządzone wg wzoru - Zał. nr 3 do SIWZ). f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę); g) Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; h) Bezpłatne i bezzwrotne próbki w ilościach opisanych w punkcie 3 "Przedmiot zamówienia" wraz z instrukcją użytkowania produktu wydaną w j. polskim; i) Świadectwo rejestracji CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. j) Katalogi oferowanych materiałów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk4.am.poznan.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew na wniosek Wykonawcy przesłany do siedziby Zamawiającego; O-RSK Nr 4 im. W. Degi, 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/137, pok. 175, tel./fax (061) 83 10 242 w godz. od 8.00 do 14.00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, pok. 56 (apteka).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet 1. 1) Krótki opis: Szwy syntetyczne, plecione, wchłanialne z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet 2. 1) Krótki opis: Szwy syntetyczne, monofilamentowe, wchłanialne o okresie absorbcji ok. 180-210 dni. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet 3. 1) Krótki opis: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, jednowłóknowe z polypropylenu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet 4. 1) Krótki opis: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, jednowłóknowe z poliamidu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet 1. 1) Krótki opis: Szwy syntetyczne, niewchłanialne, plecione, powlekane, poliestrowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet 6. 1) Krótki opis: Szwy naturalne, niewchłanialne plecione, powlekane z jedwabiu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Jakość (%) 40 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.