eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2009/2010 W REJONIE I, GMINA POBIEDZISKA



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Pobiedziska: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2009/2010 W REJONIE I, GMINA POBIEDZISKA
Numer ogłoszenia: 361254 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W SEZONIE 2009/2010 W REJONIE I, GMINA POBIEDZISKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I w sezonie 2009/2010 2. Drogi gminne w akcji zimowego utrzymania dróg należy utrzymać zgodnie ze standardem III B 3. Na drogach utrzymywanych w standardzie III B jezdnia posypywana będzie na: - skrzyżowaniach z drogami - skrzyżowaniach z koleją - odcinkach o pochyleniu powyżej 4% - na przystankach autobusowych 4. Odśnieżanie zleconych powierzchni należy wykonać na całej szerokości i długości z jednoczesnym odrzucaniem go poza krawędź oczyszczonego pasa, zapobiegając przy tym tworzeniu się zwałów śniegu na krawędzi, skrzyżowaniach i przejść dla pieszych. 5. Sposób odśnieżania opisany w punkcie 4 nie stosuje się do ulic, do których bezpośrednio przylega chodnik - w tym przypadku należy rozgarniać śnieg tuż przy krawędzi jezdni nie powodując całkowitego chodnika w taki sposób, aby zwały śniegu nie utrudniały swobodnego poruszania się pieszych. 6. Przystąpienie do pracy zadysponowanego sprzętu lub osób ma nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze lub wystąpienia gołoledzi uniemożliwiającej swobodne poruszanie się po drogach. Pojazdy używane do prac przy usuwaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą o ruchu drogowym. 7. Odśnieżanie pasa drogowego przy zatokach przystankowych należy prowadzić tak , aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu. 8. W przypadku awarii pojazdu (sprzętu) Wykonawca zapewnia pojazd (sprzęt) zastępczy w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu pojawienia się awarii sprzętu o porównywalnych parametrach technicznych zaakceptowany przez Zamawiającego oraz pokryć koszty jego podstawienia. 9. Wykonawca musi dysponować dostateczną, do bieżącego wykonania zabiegów, liczbą sprzętu specjalistycznego, tj, np. pługi, pługopiaskarki, rozsypywarki itp. 10. Pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca, uczestniczące w posypywaniu i odśnieżaniu muszą być sprawne technicznie 11. Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią ilość soli, piasku, która wystarczy na prowadzenie Akcji Zima w ciągu całego sezonu zimowego. Ilość użytej soli drogowej do posypywania ulic ma wynosić jednorazowo 50 g/m2 powierzchni. Sól drogowa wykorzystywana do posypywania ulic winna spełniać wymogi normy PN-86/C-84081/02, piasek winien być o uziarnieniu 2 mm i spełniać normy PN-B-11113:1996. Mieszanina piasku i soli powinna być mieszaniną jednorodną o stosunku 1:10. 12. Cena ryczałtowa za jeden kilometr prowadzenia Akcji Zima powinna uwzględniać w szczególności: koszt odśnieżania lub posypywania całej szerokości jezdni przy pełnym wykorzystaniu posiadanych środków technicznych , koszt zakupu materiału, pracy sprzętu i ludzi. 13. W robocze dni tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku o godz. 9.00 rano Wykonawca przesyłała będzie za pomocą faksu, do siedziby Zamawiającego raport o stanie dróg informujący, jakie drogi i o której godzinie zostały odśnieżone w ciągu minionej doby, oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni dróg wchodzących w zakres umowy, a także na których drogach pracuje sprzęt. 14. Każdorazowo po wykonaniu prac zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia od wytypowanego przedstawiciela UM o wykonanych pracach. 15. Zamawiający w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za wykonany zakres pracy Wykonawca otrzyma umową wynagrodzenie. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania i zwalczania gołoledzi na ulicach nie ujętych w/w tabelach a koniecznych do umożliwienia mieszkańcom dojazdów do posesji. Rozliczenie nastąpi zgodnie ze złożoną ofertą ze środków należących do Sołectw. 17. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie I obejmuje Sołectwa: Góra, Biskupice, (teren miejski), Jankowo, Łagiewniki, Jerzykowo, Bednary, Stęszewko, Kołata, Wronczyn, Kowalskie - Karłowice (granica gminy). 18. Wykaz dróg przeznaczonych do odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Wykaz dróg przeznaczonych do zwalczania gołoledzi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 20. Wykonanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności: odśnieżanie: 40,05 km; zwalczanie gołoledzi: 11,95 km. Zamawiający podaje poniżej szacowaną krotność liczby przejazdów w sezonie: odśnieżanie: 30, zwalczanie gołoledzi: 60..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 1.2. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt. 1.1. Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 1.3. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt. 1.2. Zamawiający uzna: dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia (pługi odśnieżne - 1 szt, piaskarki - 1 szt) 1.4. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru; c) Wykaz sprzętu d) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska pok. 42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.