Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Białystok: dostawa endoprotez /implantów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, do kontaktów: mgr inż. Grażyna Sowa, ul. M. Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, fax 085 7488593, e-mail: zamowienia_wsz@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sniadecja.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa endoprotez /implantów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : magazyn ogólny szpitala. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa: 1) protez całkowitych cementowych, bezcementowych oraz połowiczych bipolarnych 2) protez monopolarnych 3) protez połowiczych typu Austin Moore 4) implantów tytanowych do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Dokumenty dopuszczające endoprotezy / omplanty oraz instrumentaria do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej: - deklaracja zgodności - certyfikat CE b) Karty katalogowe, prospekty, opisy oferowanych wyrobów (dotyczy zarówno endoprotez, implantów oraz instrumentariów) w języku polskim (jeżeli w języku obcym - to wymagane jest tłumaczenie na język polski) c) Demonstracja instrumentarium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 9 500,00 zł (za cały przedmiot zamówienia). Warunki wpłaty określone w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków: na podstawie treści oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 84 z 24.05.2006r., poz. 605, par. 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wraz z numerem PKD (Polskiej Klasyfikacji Działalności), wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Pzp. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z wnoszeniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Walory techniczno-użytkowe protez/implantów i instrumentarium (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadecja.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: + VAT; przelew lub kasa zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2006, godzina 11:10, budynek administracji, sala konferencyjna (nr 16).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: 1) Krótki opis: Protezy całkowite cementowe i bezcementowe (modularne, bezkołnierzowe) oraz protezy połowicze bipolarne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa protez + udostępnienie nieodpłatnie 2 kompletów instrumentów, instrumentarium do usuwania cementu + bank protez cementowych i bezcementowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: 1) Krótki opis: Protezy monopolarne (modularne, cementowe). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa protez + udostępnienie nieodpłatnie instrumentarium + bank protez monopolarnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: 1) Krótki opis: Protezy połowicznych typu Austin Moore. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa protez + udostępnienie nieodpłatnie instrumentarium. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: 1) Krótki opis: Implanty tytanowe do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego kolana. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy implantów + udostępnienie nieodpłatnie 2 kompletów instrumentariów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.