eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › /Przebudowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 9 i ul. Narutowicza 14 - zamówienie dodatkowe/



Ogłoszenie z dnia 2013-09-06

Stalowa Wola: /Przebudowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 9 i ul. Narutowicza 14 - zamówienie dodatkowe/
Numer ogłoszenia: 361132 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: /Przebudowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 9 i ul. Narutowicza 14 - zamówienie dodatkowe/.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Demontaż ślepej podłogi wykonanej na legarach / pod parkietem / . 2. Usunięcia zalegającego gruzu na stropach między belkami oraz użebrowaniem stropu. 3. Wykonanie warstwy styropianu na stropach pomiędzy belkami stropowymi grubości do 12 cm oraz warstwy wylewki betonowej grubości 5 cm z siatką stalową. 4. Zamurowanie otworów nadokiennych po mechaniźmie wciągarki krat. 5. Rozbiórka ścianek z płyt gk w pomieszczeniach 1.25, 2.26, 3.26. 6. Wykonanie stropu przy windzie po zmianie typu windy. 7. Montaż drzwi do serwerowni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kazimierz Szewczyk Zakład Handlowo - Usługowy, Jeżowe 382 A, 37-430 Jeżowe, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53245,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66540,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    I. Po zdemontowaniu parkietu stwierdzono, że parkiet ułożony był na ślepej podłodze z legarami, a nie jak przewidziano projektem na podłożu betonowym. Wymagało to zmiany technologii wykonania podłoża pod posadzki. W związku z powyższym projektant zaprojektował zmianę polegającą na demontażu ślepej podłogi na legarach wraz z warstwą wygłuszającą i wykonanie wylewki z dociepleniem styropianem pod posadzki. II. Projekt nie zakładał remontu mechanizmów wciągarek krat. Otwory te zostały docieplone wełną i zamurowane płytą gk. Powyższa zmiana była niemożliwa do uwzględnienia w projekcie z uwagi na użytkowanie budynku przez Prokuraturę Rejonową, a oddzielenie zamówienia od zamówienia podstawowego i powierzenie go innemu wykonawcy wymagałoby poniesienia wyższych kosztów w stosunku do zamówienia dodatkowego realizowanego wraz z zamówieniem podstawowym w czasie realizacji całości inwestycji. III. Istniejący fundament ściany nośnej sąsiadującej z szybem windy nie pozwalał na montaż szybu windowego na poziomie projektowanym. W związku z powyższym posadowienie szybu windowego musiało być zmienione z uwagi na zagrożenie istniejącej ściany nośnej / tj. naruszenie konstrukcji obiektu /. Ponadto zachodziła konieczność wykonania stropu (uzupełnienie) do wielkości windy po zmianie projektu projektanta. IV. W związku z adaptacją części holu na potrzeby serwerowni od strony zaplecza zachodziła konieczność montażu drzwi o wymaganej odporności dla tego typu pomieszczeń. Dostosowanie w ten sposób pomieszczenia jest rozwiązaniem korzystniejszym finansowo niż zastosowanie serwerowni z innego budynku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.