Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Stalowa Wola: /Przebudowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 9 i ul. Narutowicza 14 - zamówienie dodatkowe/
Numer ogłoszenia: 361132 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: /Przebudowa budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miasta Stalowej Woli ul. Wolności 9 i ul. Narutowicza 14 - zamówienie dodatkowe/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Demontaż ślepej podłogi wykonanej na legarach / pod parkietem / . 2. Usunięcia zalegającego gruzu na stropach między belkami oraz użebrowaniem stropu. 3. Wykonanie warstwy styropianu na stropach pomiędzy belkami stropowymi grubości do 12 cm oraz warstwy wylewki betonowej grubości 5 cm z siatką stalową. 4. Zamurowanie otworów nadokiennych po mechaniźmie wciągarki krat. 5. Rozbiórka ścianek z płyt gk w pomieszczeniach 1.25, 2.26, 3.26. 6. Wykonanie stropu przy windzie po zmianie typu windy. 7. Montaż drzwi do serwerowni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
- Kazimierz Szewczyk Zakład Handlowo - Usługowy, Jeżowe 382 A, 37-430 Jeżowe, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53245,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66540,00
Oferta z najniższą ceną: 66540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66540,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
I. Po zdemontowaniu parkietu stwierdzono, że parkiet ułożony był na ślepej podłodze z legarami, a nie jak przewidziano projektem na podłożu betonowym. Wymagało to zmiany technologii wykonania podłoża pod posadzki. W związku z powyższym projektant zaprojektował zmianę polegającą na demontażu ślepej podłogi na legarach wraz z warstwą wygłuszającą i wykonanie wylewki z dociepleniem styropianem pod posadzki. II. Projekt nie zakładał remontu mechanizmów wciągarek krat. Otwory te zostały docieplone wełną i zamurowane płytą gk. Powyższa zmiana była niemożliwa do uwzględnienia w projekcie z uwagi na użytkowanie budynku przez Prokuraturę Rejonową, a oddzielenie zamówienia od zamówienia podstawowego i powierzenie go innemu wykonawcy wymagałoby poniesienia wyższych kosztów w stosunku do zamówienia dodatkowego realizowanego wraz z zamówieniem podstawowym w czasie realizacji całości inwestycji. III. Istniejący fundament ściany nośnej sąsiadującej z szybem windy nie pozwalał na montaż szybu windowego na poziomie projektowanym. W związku z powyższym posadowienie szybu windowego musiało być zmienione z uwagi na zagrożenie istniejącej ściany nośnej / tj. naruszenie konstrukcji obiektu /. Ponadto zachodziła konieczność wykonania stropu (uzupełnienie) do wielkości windy po zmianie projektu projektanta. IV. W związku z adaptacją części holu na potrzeby serwerowni od strony zaplecza zachodziła konieczność montażu drzwi o wymaganej odporności dla tego typu pomieszczeń. Dostosowanie w ten sposób pomieszczenia jest rozwiązaniem korzystniejszym finansowo niż zastosowanie serwerowni z innego budynku.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Sport i Rekreacja Stalowa Wola Sp. z o.o. w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
- Adaptacja pomieszczeń węzła sanitarnego na poddaszu w Budynku Neurologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy infrastruktury ładowania do autobusów elektrycznych.
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.