Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Siemianowice Śląskie: Ekonomiczno-finansowe studium wykonalności przekształcenia Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich w Spółkę prawa handlowego oraz przygotowanie materiałów informacyjnych dla potencjalnych partnerów przedsięwzięcia wraz z opracowaniem analizy biznesowej w ujęciu wariantowym dla przedsięwzięcia dotyczącego stworzenia spółki celowej realizującej zadania Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich pod kątem jego realizacji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
Numer ogłoszenia: 36098 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ekonomiczno-finansowe studium wykonalności przekształcenia Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich w Spółkę prawa handlowego oraz przygotowanie materiałów informacyjnych dla potencjalnych partnerów przedsięwzięcia wraz z opracowaniem analizy biznesowej w ujęciu wariantowym dla przedsięwzięcia dotyczącego stworzenia spółki celowej realizującej zadania Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich pod kątem jego realizacji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I Opracowanie analizy biznesowej w ujęciu wariantowym dla przedsięwzięcia dotyczącego stworzenia spółki celowej realizującej zadania Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich pod kątem jego realizacji w tym w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu Ekonomiczno-finansowe studium wykonalności przekształcenia Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich w Spółkę prawa handlowego oraz przygotowanie materiałów informacyjnych dla potencjalnych partnerów przedsięwzięcia wraz z opracowaniem analizy biznesowej w ujęciu wariantowym dla przedsięwzięcia dotyczącego stworzenia spółki celowej realizującej zadania Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich pod kątem jego realizacji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego Uwagi: 1. Rezultaty prac zostaną dostarczone w formie drukowanej oraz w postaci elektronicznej (na płycie CD) 2. Materiały zostaną przygotowane w języku polskim. Etap II Ekonomiczno-finansowe studium wykonalności przekształcenia Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich w Spółkę prawa handlowego oraz przygotowanie materiałów informacyjnych dla potencjalnych partnerów przedsięwzięcia. Zakres prac: 1. Opracowanie modelu finansowego Szpitala Opracowanie w arkuszu kalkulacyjnym strategicznego (długoterminowego) modelu finansowego Szpitala w podziale na główne jednostki organizacyjne (oddziały istniejące i planowane w przyszłości) oraz jednostki pomocnicze i administrację. Opracowanie modelu kosztów powinno uwzględniać podział kosztów na koszty stałe i zmienne. Model finansowy powinien dla przyjętych założeń (obejmujących głównie prognozę przychodów, plan kosztów, plan nakładów inwestycyjnych, wielkości i źródła finansowania) generować prognozę rocznych sprawozdań finansowych (rachunku wyników, bilansu, sprawozdania z przepływu środków pieniężnych), podstawową analizę wskaźnikową oraz miary oceny opłacalności projektu (co najmniej NPV, IRR, prosty i zdyskontowany okres zwrotu). Powinien również umożliwiać przeprowadzenie analizy wrażliwości i progu rentowności projektu. 2. Opracowanie propozycji inwestycyjnej Na podstawie opracowanego modelu finansowego opracowanie 3 wariantów realizacji przedsięwzięcia zgodnie ze szczegółowymi założeniami przekazanymi przez Zamawiającego (w tym: realizację projektu w ramach PPP, pozyskanie inwestora do Spółki prawa handlowego). Przeprowadzenie analizy i wielokryterialnego porównania wariantów z uwzględnieniem: przyjętych scenariuszy rozwoju otoczenia gospodarczego oraz przyjętych celów i kryteriów oceny (uzgodnionych ze Zamawiającym) w celu wskazania wariantu najkorzystniejszego. W analizie należy uwzględnić aspekty związane z oceną ryzyka projektu. Opracowanie raportu z przeprowadzonej analizy i opisu wybranego wariantu wraz z ramowym harmonogramem jego realizacji. 3. Raport ze studium wykonalności projektu Opracowanie dla wybranego wariantu realizacji przedsięwzięcia studium wykonalności obejmującego: analizę rynku, analizę otoczenia makroekonomicznego oraz społeczno-demograficznego, analizę lokalizacji i konkurencji, plan inwestycji, strategiczny plan finansowy, analizę ryzyka. Raport powinien obejmować również syntezę analizy prawnej oraz technologicznej opracowanej w oparciu o materiały dostarczone przez Zamawiającego oraz opracowane na ich podstawie główne założenia i warunki, które powinny zostać uwzględnione w procesie pozyskiwania inwestora. 4. Memorandum informacyjne i Corporate profile Przygotowanie materiałów informacyjnych dla potencjalnych inwestorów. Corporate profile (będące syntezą informacji zawartych w Memorandum informacyjnym) powinno zawierać ogólny opis oferty inwestycyjnej oraz streszczenie projektu zawierające wybrane podstawowe dane i informacje o jednostce oraz o projekcie. Memorandum informacyjne powinno zawierać: propozycję inwestycyjną, szczegółowe dane o jednostce oraz o projekcie, analizę rynku i otoczenia konkurencyjnego, harmonogram realizacji przedsięwzięcia, analizę finansową, analizę SWOT, prognozy finansowe, ocenę opłacalności projektu oraz główne czynniki ryzyka. Uwagi: 1. Rezultaty prac zostaną dostarczone w formie drukowanej oraz w postaci elektronicznej (na płycie CD) 2. Materiały zostaną przygotowane w języku polskim. 3. Corporate profile oraz Memorandum inwestycyjne zostaną ponadto przygotowane w języku angielskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 usługi o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda, których przedmiotem było opracowanie ekonomiczno - finansowego studium wykonalności
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca zapewni do realizacji zamówienia co najmniej 3 osoby (Zespół), zdolne do wykonania zamówienia (posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie), spełniające łącznie wymagania określone poniżej, z zastrzeżeniem, że każda z tych osób spełnia przynajmniej jedno z poniższych wymagań: a) kierownik zespołu, który posiada wykształcenie wyższe (co najmniej z tytułem naukowym doktora), oraz co najmniej 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu projektami doradczymi w zakresie restrukturyzacji lub inwestycji, w tym co najmniej 1 projekt w obszarze funkcjonowania jednostek ochrony zdrowia, b) co najmniej 2 osoby posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 3 - letnie doświadczenie w zakresie przygotowania części ekonomiczno - finansowej dla studiów wykonalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
41-100 Siemianowice Śląskie
ul. 1-go Maja 9
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich 41-100 Siemianowice Śląskie ul. 1-go Maja 9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
- Świadczenie usługi zakupów, a w tym żywności, przygotowania i dostawy posiłków
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - automatyczna paczkowarka do wody pitnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Budowa ronda na skrzyżowaniu dróg nr 39, 3057D oraz 117308D (ul. Wojska Polskiego, Staromiejska i Mikołaja Kopernika w Strzelinie) - koncepcja programowo - przestrzenna
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania: "Postindustrialne centrum dziedzictwa w Piekarach Śląskich - Etap 1 i Etap 2"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





