eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360850 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kutno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Rozwój e-usług publicznych na terenie powiatu kutnowskiego poprzez przeprowadzenie kompleksowej modernizacji i rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Kutnie oraz digitalizacji części zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335385


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 339749


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kutnowski, krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000, ul. ul. Kościuszki  16, 99-300   Kutno, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784, e-mail zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IPS.272.85.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 2 Zamawiający wymaga, by dostarczony sprzęt komputerowy był fabrycznie nowy oraz by nie był używany. Zamawiający dopuszcza, by sprzęt został rozpakowany i uruchomiony przed jego dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania sprzętu. Wszystkie oferowane urządzenia / sprzęt komputerowy muszą posiadać deklaracje zgodności CE/certyfikat CE. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części: a)Część I - Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania b)Część II - Dostawa serwera NAS wraz z czterema dyskami oraz oprogramowaniem do backup-u c)Część III - Dostawa urządzenia firewall klasy UTM d)Część IV - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych e)Część V - Dostawa oprogramowanie do inwentaryzacji, monitorowania sieci i hostów 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio: a) dla części I zamówienia - załącznik nr 1A do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5A do SIWZ, b) dla części II zamówienia - załącznik nr 1B do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5A do SIWZ, c) dla części III zamówienia - załącznik nr 1C do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5B do SIWZ, d) dla części IV zamówienia - załącznik nr 1D do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5B do SIWZ, e) dla części V zamówienia - załącznik nr 1DA do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 5C do SIWZ, Określone, w powyżej wskazanych szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia dla części I - V zamówienia, parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza sprzęt o parametrach lepszych od wymaganych pod warunkiem spełnienia wszystkich warunków minimalnych. 5 W załączniku nr 1E do SWIZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 14.10.2016 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia: zestaw komputerowy typu pierwszego, zestaw komputerowy typu drugiego; część II zamówienia - serwer NAS), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. 6 W załączniku nr 1F do SWIZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark CPU Mark ze strony https://www.cpubenchmark.net na dzień 23.10.2016 r., które służą sprawdzeniu, czy procesory w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia: komputer przenośny), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark CPU Mark wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ. 7 W załączniku nr 1G do SWIZ Zamawiający zamieścił wyniki testu PassMark - G3D Mark ze strony http://www.videocardbenchmark.net na dzień 22.10.2016 r., które służą sprawdzeniu, czy karty graficzne w komputerach oferowanych przez Wykonawców (część I zamówienia: komputer przenośny), osiągają odpowiednie wyniki w teście PassMark - G3D Mark wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ. 8 W odniesieniu do każdej części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, Wykonawca musi załączyć do oferty, odpowiednio: a) dla Części I - Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania - Specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ, w zakresie parametrów wskazanych w tym załączniku, b) dla Części II - Dostawa serwera NAS wraz z czterema dyskami oraz oprogramowaniem do backup-u - Specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, w zakresie parametrów wskazanych w tym załączniku, c) dla Części III - Dostawa urządzenia firewall klasy UTM - Specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ, w zakresie parametrów wskazanych w tym załączniku, d) dla Części IV - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - Specyfikację oferowanego sprzętu komputerowego, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2D do SIWZ, w zakresie parametrów wskazanych w tym załączniku, e) dla Części V - Dostawa oprogramowanie do inwentaryzacji, monitorowania sieci i hostów - Specyfikację oferowanego oprogramowania, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2DA do SIWZ, w zakresie parametrów wskazanych w tym załączniku, 9 Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisach przedmiotu zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 10 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30230000-0, 48820000-2, 30237200-1, 30232110-8, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I - Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania podzielone zostało na 5 części. Wykonawcy mogli składać oferty częściowe, tj. w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 15.11.2016 r. do godz. 11:00) w odniesieniu do Części I zamówienia - Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania wpłynęła tylko jedna oferta tj. oferta złożona przez Wykonawcę "PRINT SOLUTION" Cyfrowe Rozwiązania dla Biur Łukasz Szoka, Malina 66, 99-300 Kutno. Zamawiający zobowiązany był odrzucić tę ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako ofertę której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samy w odniesieniu do Części I zamówienia, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wobec tego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w odniesieniu do Części I zamówienia na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do Części I zamówienia - Dostawa zestawów komputerowych oraz oprogramowania zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w odniesieniu do tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT173491.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część II - Dostawa serwera NAS wraz z czterema dyskami oraz oprogramowaniem do backup-u
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13479.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor sp. j.,  ,  ul. Gliwicka 7/5,  40-079,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19099.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19099.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19099.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część III - Dostawa urządzenia firewall klasy UTM
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16552.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor sp. j.,  ,  ul. Gliwicka 7/5,  40-079,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19892.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19892.79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19892.79
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Część IV - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT33150.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"PRINT SOLUTION" Cyfrowe Rozwiązania dla Biur Łukasz Szoka,  ,  Malina 66,  99-300,  Kutno,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35854.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35854.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35854.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Część V - Dostawa oprogramowanie do inwentaryzacji, monitorowania sieci i hostów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT10000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor sp. j.,  ,  ul. Gliwicka 7/5,  40-079,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11783.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11783.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11783.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.