eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaUSŁUGI W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA I USUWANIA OBLODZEŃ NA DROGACH POWIATU ŚREDZKIEGO W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Środa Śląska: USŁUGI W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA I USUWANIA OBLODZEŃ NA DROGACH POWIATU ŚREDZKIEGO W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012
Numer ogłoszenia: 360840 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE ODŚNIEŻANIA I USUWANIA OBLODZEŃ NA DROGACH POWIATU ŚREDZKIEGO W SEZONACH ZIMOWYCH 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach Powiatu Średzkiego przy użyciu nośników samochodowych (skrzyniowych) do pługów średnich i lekkich oraz piaskarek w sezonach zimowych 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012 polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu 290 km dróg powiatowych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: a)zadanie nr I - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg przy użyciu piaskarek z pługiem średnim b)zadanie nr II - odśnieżanie przy użyciu nośników samochodowych z pługiem bocznym ciężkim 3. Zamówienie obejmuje: a) odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu oraz materiałów do zwalczania śliskości zimowej (piasek, sól z antyzbrylaczem) dostarczonych przez Zamawiającego i przy użyciu sprzętu Zamawiającego ładowanych na Bazie Służby Drogowej Starostwa b) posypywanie jezdni materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg oraz przystanki autobusowe c) utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi im standardami oraz załączoną mapą, którą otrzyma Wykonawca po rozstrzygnięciu przetargu. 4.Wykaz dróg powiatowych w IV standardzie Z.U.D. zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz dróg powiatowych w V standardzie Z.U.D. zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz odcinków do posypywania w IV standardzie Z.U.D. zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykaz odcinków do posypywania w V standardzie Z.U.D. zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykaz odcinków zawiewanych do odśnieżania w IV standardzie Z.U.D. zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Wykaz odcinków zawiewanych do odśnieżania w V standardzie Z.U.D. zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 10. Wykaz dróg nie objętych Planem Z.U.D. zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 11. Inne istotne warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ (m. in. potrzeby materiałowe). 12. Wymagany sprzęt do realizacji zamówienia : a) dla zadania nr I NOŚNIKI SAMOCHODOWE (SKRZYNIOWE) do pługów średnich i lekkich oraz piaskarek (posiadanych przez Zamawiającego) np. typu Jelcz , Jelcz-Steyer, Star 66 ,Star 200 (lub równoważny) - szt.2 b) dla zadania nr II SAMOCHÓD CIĘŻAROWY (skrzyniowy lub wywrotka) TATRA lub równoważny - do pługu bocznego posiadanego przez Zamawiającego - szt.2 UWAGA: - wymaga się, aby na wezwanie Zamawiającego sprzęt wraz z zamontowanym pługiem został podstawiony na Bazę Służby Drogowej w Środzie Śląskiej w ciągu 1 godziny od wezwania, - pojazdy wyszczególnione w wykazie sprzętu dla jednego zadania nie mogą być ujęte w wykazach sprzętu dla innych zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3 .znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 1.3 oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub potwierdzenia zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 2.1 wykaz sprzętu, przeznaczonego do wykonania zamówienia wraz z kserokopia dowdów rejestracyjnych. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego 3. W celu potwierdzenia warunku , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć, 3.1 Ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakł.przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej ul. Wroclawska 2, 55-300 Środa Śląska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: --------------------.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.