Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Jastrzębie-Zdrój: Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne, członków ochotniczych straży pożarnych i kosztów leczenia za granicą dla osób podczas podróży służbowych świadczone dla Miasta Jastrzębie-Zdrój
Numer ogłoszenia: 360771 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne, członków ochotniczych straży pożarnych i kosztów leczenia za granicą dla osób podczas podróży służbowych świadczone dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne, członków ochotniczej straży pożarnej i kosztów leczenia za granicą podczas podróży służbowych świadczone dla Miasta Jastrzębie-Zdrój. Zamawiający prowadząc niniejsze postępowanie zamierza zawrzeć następujące umowy ubezpieczenia: Zadanie 1. Ubezpieczenia komunikacyjne dla Miasta Jastrzębie-Zdrój. a/ OC obowiązkowego pojazdów, b/ autocasco pojazdów, c/ NNW kierowcy i pasażerów, d/ ASSISTANCE. Zadanie 2. Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych dla Miasta Jastrzębie-Zdrój. a/ umowę imienną na ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych, b) umowę bezimienną na ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych. Zadanie 3. Ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą dla osób podczas podróży służbowych dla Miasta Jastrzębie-Zdrój. a/ umowę ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą dla osób podczas podróży służbowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B006; 44-335 Jastrzębie-Zdrój (opłata 5,10 PLN).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 09:10, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. B006; 44-335 Jastrzębie-Zdrój (opłata 5,10 PLN).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne dla Miasta Jastrzębie Zdrój: a/ OC obowiązkowego pojazdów, b/ autocasco pojazdów, c/ NNW kierowcy i pasażerów, d/ ASSISTANCE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych dla Miasta Jastrzębie- Zdrój a/ umowę imienną na ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych, b) umowę bezimienną na ubezpieczenie członków ochotniczych straży pożarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Ubezpieczenie kosztów leczenia za granica podczas podróży służbowych świadczone dla Miasta Jastrzębie-Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą dla osób podczas podróży służbowych dla Miasta Jastrzębie Zdrój a/ umowę ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą dla osób podczas podróży służbowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont rowu przydrożnego przy ul. 3 Maja w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa oświetlenia części ul. Grzybowej w Jastrzębiu - Zdroju
- Budowa oświetlenia ul. Harcerskiej od ul. Miodowej do ul. Zielonej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych bocznej drogi - ul. Powstańców Śl. 38-38D w Jastrzębiu-Zdroju
- "Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych na terenie miasta Jastrzębia - Zdroju"
- " Promocja Miasta Jastrzębie-Zdrój poprzez sport w dyscyplinie piłka nożna mężczyzn "
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Poddębice.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ubezpieczenie Gminy Koronowo (3 części).
- Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
- Ubezpieczenie Powiatu Kłobuckiego
- Kompleksowe ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków oraz kosztów leczenia INiG- PIB, z podziałem na 3 zadania.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Oleśnica
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.