eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninOchrona osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie przy ulicy Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Konin: Ochrona osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie przy ulicy Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie
Numer ogłoszenia: 36075 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, fax 063 2403223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie przy ulicy Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Stałe utrzymanie czystości w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie, przy ulicy Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie, w sposób sprawny, dokładny, rzetelny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1. własnym sprzętem ( minimum: maszyna szorująco-osuszająca o wydajności co najmniej 1000 mKW/godz., urządzenie do czyszczenia wykładzin, odkurzacze profesjonalne - co najmniej 5 sztuki z zestawem końcówek, zestawy do sprzątania wózek+wyciskarka+mop - co najmniej 5 kpl. 2. zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 3.przy pomocy personelu ( przynajmniej 5 osób), oraz pod własnym dozorem, 4. Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania, 5. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 6. Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Starostwa - tj. po godz.15.30, w dni robocze, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania -730-1530-pomieszczenia przy ulicy Aleje 1Maja 9 o numerach: 459, 350, 368, 253, 259, 156, 155, 157, 158 i Archiwum Wydziału Komunikacji w piwnicy, pokój kierowców w piwnicy, pokój Biura Informacji Niejawnych i Archiuwm Starostwa w piwnicy, kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach zamawiającego będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Ajax, Domestos, Cif, Cilit, Pronto. 7. zakres komplesowego sprzątania obejmuje: dostarczanie i uzupełnianie środków zapachowych do 14 toalet na jedną toaletę przypada około 50 osób w budynku przy ulicy Aleje 1 Maja 9 oraz około 30 osób w budynku przy ulicy Hurtowej 1. 8.Wykonawca będzie kupował i dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy we własnym zakresie, 9.Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww. usługi, 10.przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń Starostwa. 11. Nie dopuszcza się podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.72.12.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł, słownie: pięćtysięcyzłotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i wykażą, że posiadają aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Opis oceny spełnienia warunków 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca zapewni do wykonania przedmiotu zamówienia wykwalifikowaną załogę w obsadzie: do usługi sprzątania obiektów nie mniejszej niż 5 etatów (pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę), oraz przynajmniej 3 etaty do wykonania usługi ochrony obiektów. 2.2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych -licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie, trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu j-jednocześnie), usługę ochrony osób i mienia i usługę sprzątania w obiektach biurowych łącznej powierzchni przekraczającej 2.000 m2. 2.3.Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach, a także musi umundurować i wyposażyć pracowników ochrony w środki łączności. Wykaz środków czystości, sprzętu i wyposażenia pracowników ochrony, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia stanowi - zał. nr 5 do oferty. 2.4.Potencjał finansowo- ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 2.4.1. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 300.000 zł (słownie: trzystatysięcyzłotych), na okres wykonywania usługi, a jeżeli polisa obejmuje krótszy okres to należy dołączyć oświadczenie mówiące o tym, że po upływie obowiązywania tej polisy Wykonawca niezwłocznie przedłuży ubezpieczenie na okres obowiązywania umowy i kwotę nie mniejszą niż 300 000 tys. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1., 6.2.3. oraz w pkt 6.2.4.1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do oferty. 1.3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6. 1.4. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia - Potencjał kadrowy -na formularzu zgodnym z - zał. nr 3 do oferty. 1.5. Wykaz o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - Doświadczenie zawodowe- Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku prace zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty. 1.6. Wykaz środków czystości o jakości nie gorszej niż charakteryzująca Domestos, Ajax, Cif, Cilit, Pronto), sprzętu i wyposażenia które będą zastosowane przy realizacji zamówienia wzór zał.nr 5. 1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz kładek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.10.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.12. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.13. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 1.14. Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. 1.15. Dowód wniesienia wadium. 1.16. Parafowany projekt umowy- załącznik nr 7. 1.17. Oświadczenie o przedłużeniu polisy ubezpieczenia od OC Wykonawcy, których dotyczy. 1.18.. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.7.,7.1.9.,7.1.11. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.19. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1.9., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.20. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1. 21.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.21. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 7.1.1. i 7.1.7. powinny być złożone przez każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Posiadanie certyfikatu jakości - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koninie, Al.1 Maja 9, 62-510 Konin, pok.nr 363.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie, Al.1 Maja 9, 62-510 Konin, pok.nr 363.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.