Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Kraków: Bieżące utrzymanie toalet miejskich na terenie Miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do umowy 43/ZIKiT/2013.
Numer ogłoszenia: 360676 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie toalet miejskich na terenie Miasta Krakowa - zamówienie uzupełniające do umowy 43/ZIKiT/2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie toalet miejskich na terenie Miasta Krakowa - zamówienie z wolnej ręki uzupełniające. Wykaz toalet objętym utrzymaniem zawiera załącznik do protokołu. W zadaniu na Bieżące utrzymanie toalet miejskich na terenie Miasta Krakowa, Wykonawca zobowiązuje się do stałego nadzoru nad stanem technicznym obiektów jak również zabezpieczenia ich prawidłowego funkcjonowania, nie budzącego zastrzeżeń użytkowników i organów kontrolujących , w tym Sanepidu. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: - prace wpływające na czystość całego obiektu zgodnie z wymaganiem Sanepidu; - zabezpieczenie w odpowiednie środki higieny i czystości. - prace konserwacyjne urządzeń(sanitarnych ,kanalizacyjnych, elektrycznych i innych elementów obiektów wraz z wszelkimi usterkami ( na bieżąco w terminie do 3 dni). - prace wpływające na estetykę i bezpieczeństwo obiektu (np. aktualny cennik, estetyczne napisy w toaletach dotyczące czasu działania toalet , usuwanie nieczystości, liści, śniegu, lodu z dachów, drożności w rynnach ,rurach wód opadowych itp.) - utrzymanie w czystości znaków kierunkowych do toalet na zewnątrz obiektów - naprawy bieżące sprzętu, wyposażenia lub wymiana . - w wypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany wywiesić na drzwiach wejściowych czytelną informację o awarii i powiadomić telefonicznie inspektora ZIKiT-u . - kontrola poprawności działania wentylacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU RAPIDEX s.c. Magdalena Kopeć, Marek Zięba, ul. Królewska 49/12, 30-040 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23444,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co określone w SIWZ do przetargu nieograniczonego, a zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont kuchni w budynku Samorządowego Przedszkola nr 29 w Krakowie przy ul. Pigonia 2a
- DOSTARCZANIE LEKU PEMBROLIZUMAB
- Dostawa i montaż sprzętu sportowego stanowiącego wyposażenie sali ćwiczeń aerobowych oraz sali gimnastycznych
- Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji turbozespołu (turbina parowa - generator) wraz z urządzeniami pomocniczymi
- Modernizacja szaf sterowniczych SA5, SA6 instalacji wentylacyjnych oraz wymiany zużytych elementów hydraulicznych w budynku B Wydziału Farmaceutycznego UJ CM przy ul. Medycznej 9 w Krakowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4 w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.