Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-18
Wrocław: Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Anglii dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 36062 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej organizacji wizyty studyjnej w Anglii dla studentów Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem wyjazdu jest 5-dniowa (wraz z przelotami i przejazdami) wizyta studyjna 14 osób w Coventry w angielskiej uczelni technicznej wraz z współpracującymi z nią instytucjami oraz parkiem technologicznym w zakresie zastosowania badań naukowych w przemyśle. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: - organizacja transportu w trakcie całego wyjazdu (samolot w obie strony, przejazdy autokar/bus); organizacja noclegów; organizacja pełnego wyżywienia; ubezpieczenie uczestników; przygotowanie materiałów informacyjnych dla uczestników w uzgodnieniu z Zamawiającym, który dostarczy materiały merytoryczne, w tym na temat wizytowanych instytucji; obsługa turystyczna obejmująca opiekę pilota/koordynatora oraz osoby pełniącej funkcję tłumacza (jedna osoba może pełnić obie funkcje), w tym plan zwiedzania Coventry, koordynacja strony merytorycznej wyjazdu we współpracy z przedstawicielem Zamawiającego. Po stronie Zamawiającego leży organizacja merytorycznej części wizyty studyjnej a więc spotkań na uczelni, kampusie itp.), natomiast po stronie Wykonawcy organizacja części turystyczno-logistycznej: a więc zapewnienie wymienionych w pkt 3 SIWZ usług, w tym zakup biletów wstępu do zakładów Land Rovera w Solihull (koszt 3 100 ?,jest rezerwacja terminu) i Muzeum Transportu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ, a zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w Harmonogramie wizyty nie wpływającej na zakres obowiązków Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował usługę kompleksowej organizacji wizyty studyjnej dla min.10-osobowej grupy lub inną usługę wyjazdową poza granicami Polski dla min.10 osób o zakresie wymienionym w pkt 3 rozdz.II SIWZ (transport, noclegi, wyżywienie, ubezpieczenia, program turystyczny, opieka pilota/tłumacza, informator).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Kategria zakwaterowania - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy - za zgodą stron w formie pisemnego aneksu są możliwe pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności: zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego istotnych z punktu widzenie terminu realizacji, przesunięć w obrębie harmonogramu, co było niemożliwe do przewidzenia na etapie składania ofert; powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Mechanika i Budowa Maszyn - studia z przyszłością na Politechnice Wrocławskiej realizowanego w ramach IV Priorytetu Szkolnictwo Wyższe Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 4.1, Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego Uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy na podstawie umowy o dofinansowanie nr POKL.04.01.02-00-147/12. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 3-dniowego (2 noce) wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Ł-WIT (250 osób) w terminie 24-26.09.2025 r.
- Organizacja wydarzeń promujących ideę uczenia się przez całe życie w społecznościach lokalnych województwa lubuskiego oraz popularyzujących misję edukacyjną pod ogólnym hasłem "Edukacja bez granic"
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Realizacja działania promocyjnego projektu pn: "Wzmocnienie zdolności SP ZOZ w Łęcznej do świadczenia wysokiej jakości usług w zakresie opieki długoterminowej i geriatrycznej" obejmująca usługę org...
- Organizacja jednodniowej konferencji pn. "Mazowiecki Sejmik Osób Niepełnosprawnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kolejnej edycji jednodniowego Forum Gospodarczego- Przekraczając granice możliwości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.