eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witkowoprowadzenie zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w ramach projektu pn.-Z nauką w przyszłość- w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2012-09-21

Witkowo: prowadzenie zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w ramach projektu pn.: -Z nauką w przyszłość- w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 360598 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Witkowo , ul. Gnieźnieńska 1, 62-230 Witkowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4778194, faks 061 4778855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w ramach projektu pn.: -Z nauką w przyszłość- w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami z: - historii w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów; - języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów; - geografii oraz z zakresu surdopedagogiki i pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów; - wychowania fizycznego w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów; - matematyki w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów. Zajęcia prowadzonę będą w latach 2012-2014. Harmonogram zajęć do uzgodnienia z koordynatorem w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje osobą/ami do wykonania zamówienia posiadającymi - Cz. I - Nauczyciel historii - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do pracy z młodzieżą gimnazjalną. Staż pracy 15 lat. nauczyciel mianowany. - Cz. II - Nauczyciel j. polskiego - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do pracy z młodzieżą gimnazjalną oraz kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z wychowania do życia w rodzinie. Nauczyciel mianowany. Staż pracy powyżej 15 lat. - Cz. III - Nauczyciel geografii - studia wyższe, studia podyplomowe lub kurs z zakresu pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zakresu surdopedagogiki. Nauczyciel mianowany. Staż pracy 15 lat. - Cz. IV - Nauczyciel wychowania fizycznego - wykształcenie wyższe. Nauczyciel mianowany. Staż pracy 15 lat. - Cz. V - Nauczyciel matematyki - studia wyższe. Nauczyciel mianowany. Staż pracy 15 lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 3) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę; 4) Wykaz pracowników; 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy na podstawie art. 144 ust.1 Ustawy w następujących sytuacjach: a) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (dotyczących terminów i godzin) w przypadku choroby nauczyciela, zdarzeń losowych, itp. b) z powodu okoliczności, których wystąpienie stało się niezależne od wykonawcy bądź zamawiającego. W tych przypadkach strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. Zmiana zostanie dokona w formie pisemnej, z uwzględnieniem zastrzeżeń zawartych w umowie z wykonawcą. Zmiana umowy spowodowana zmianą harmonogramu realizacji zajęć polegać może na ustaleniu nowych terminów i godzin zajęć, ale nie może prowadzić ani do wzrostu ani do zmniejszenia ilości godzin przewidzianych na dany rodzaj zajęć w stosunku do oferty na daną część zamówienia złożoną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT na przedmiot niniejszej umowy, kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulega zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.witkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo Pok. nr 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta ul. Gnieźnieńska 1 62-230 Witkowo Pok. nr 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze śodków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prowadzenie zajęć z historii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć z historii w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów w latach od 2012-2014 (harmonogram zajęć do uzgodnienia z koordynatorem w trakcie realizacji zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: prowadzenie zajęć z języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć z języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów w latach od 2012-2014 (harmonogram zajęć do uzgodnienia z koordynatorem w trakcie realizacji zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: prowadzenie zajęć z geografii oraz z zakresu surdopedagogiki i pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć z geografii oraz z zakresu surdopedagogiki i pedagogiki osób z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów w latach od 2012-2014 (harmonogram zajęć do uzgodnienia z koordynatorem w trakcie realizacji zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: prowadzenie zajęć z wychowania fizycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć z wychowania fizycznego w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów w latach od 2012-2014 (harmonogram zajęć do uzgodnienia z koordynatorem w trakcie realizacji zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: prowadzenie zajęć z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć z matematyki w łącznej ilości 80 godz. lekcyjnych dla 5 uczniów w latach od 2012-2014 (harmonogram zajęć do uzgodnienia z koordynatorem w trakcie realizacji zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.