eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieńskDostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Pieńsk: Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95
Numer ogłoszenia: 360521 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk , ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786235 w. 31, faks 075 7786201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy: - benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 5000 litrów ( CPV 23111200-0) - oleju napędowego ON w ilości 22000 litrów ( CPV-23121200-3) poprzez tankowanie pojazdów będących w prawnym posiadaniu Zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.12.12.00 - 23.12.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do dystrybucji paliw; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 6) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 01.09.2003r. Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 153 poz. 1504). 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 oraz o nie podleganiu Wykonawcy wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych zał. nr 2. 4) Ofertę - część cenotwórczą - jednostkową załącznik nr 3 dot. oleju napędowego 5) Ofertę - część cenotwórczą - jednostkową załącznik nr 4 dot. benzyny Pb 95 6) Zaakceptowany wzór umowy poprzez zaparafowanie każdej strony - zał. nr 5 7) aJeżeli wykonawca nie jest osobą fizyczną lub nie podpisuje oferty osobiście - stosowne pełnomocnictwa, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub inne dokumenty poświadczające umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 8) aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej - jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 9) Oświadczenie wykonawcy , iż udzielona koncesja nie została cofnięta. 10) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: 1. osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), 2. urzędujących członków władz osób prawnych. 12). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegała by odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Składane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone na każdej stronie za zgodność z oryginałem . Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca składający ofertę , bądź pełnomocnik , którego pełnomocnictwo zostało załączone do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - cena - marża wykonawcy - 25
  • 3 - odległość stacji paliw od siedziby Nadleśnictwa - 45

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk Pokój nr 3 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.