To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Warszawa: Wykonywanie robót remontowo-instalacyjnych związanych z modernizacją instalacji ppoż. w obiektach MSZ przy ul. Karmazynowej 1,
ul. Tanecznej 67 i 73
Numer ogłoszenia: 360354 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213632 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót remontowo-instalacyjnych związanych z modernizacją instalacji ppoż. w obiektach MSZ przy ul. Karmazynowej 1, ul. Tanecznej 67 i 73.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-instalacyjne polegające na wymianie istniejących instalacji, centralek oraz czujek ppoż. w obiektach MSZ przy ul. Karmazynowej 1, ul. Tanecznej 67 i 73. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 9 - Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji alarmu pożaru ul. Karmazynowa 1A Załącznik nr 10 - Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji alarmu pożaru ul. Taneczna 67 Załącznik nr 11 - Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji alarmu pożaru ul. Taneczna 73 Załącznik nr 12 - Przedmiar robót ul. Karmazynowa 1A Załącznik nr 13 - Przedmiar robót ul. Taneczna 67 Załącznik nr 14 - Przedmiar robót ul. Taneczna 73 Załącznik nr 15 - Parametry linii dozorowych i zasilania dla centrali POLON 4200 (dot. ul. Karmazynowa 1A) Załącznik nr 16 - Parametry linii dozorowych i zasilania dla centrali POLON 4900 (dot. ul. Taneczna 67) Załącznik nr 17 - Parametry linii dozorowych i zasilania dla centrali POLON 4900 (dot. ul. Taneczna 73). Roboty będą prowadzone etapami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w robotach z przyczyn organizacyjnych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Ze względu na specyfikę pracy Zamawiającego oraz konieczność zachowania ciągłości pracy urzędu, Zamawiający dopuszcza możliwość (po wcześniejszym zgłoszeniu uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego), aby Wykonawca wykonywał tzw. prace głośne i brudne- poza godzinami pracy Zamawiającego (tj. od godziny 18:00 do godziny 6:00) oraz w dni wolne od pracy. Pozostałe roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca jest obowiązany do uprzątnięcia terenu robót objętego przedmiotem umowy przed rozpoczęciem pracy urzędu. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego meldowania pracownikom ochrony o nieprawidłowościach i okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo obiektu, uszkodzenie mienia, groźbę awarii itp. oraz do usunięcia tych nieprawidłowości. Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć osobę nadzorującą swoich pracowników do stałego kontaktu z Zamawiającym i zapewni łączność telefoniczną z tą osobą na własny koszt. Do obowiązków ww. osoby należeć będzie m.in.: - czuwanie nad prawidłową realizacją przedmiotu umowy; -codzienny nadzór nad pracą personelu wykonującego przedmiot zamówienia. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą uproszczoną, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. (Dz. U z 2001r. nr 80, poz.867) - aktu archiwalnego będącego wzorem w prowadzonym postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonywania robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia. W zakres robót zamiennych może wchodzić podłączenie nowej instalacji do instalacji już istniejącej centralki ppoż. Roboty zamienne (rozwiązania zamienne), o których mowa powyżej, w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, będą możliwe, jeżeli ich realizacja: -nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty nie będą robotami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, -powstanie w wyniku zmiany sposobu wykonania elementu robót, nie zwiększając parametrów zamówienia i nie wykraczając poza ilość materiałów określonych w dokumentacji projektowej, -powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału), -wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego. Zastosowane materiały - powinny posiadać certyfikaty zezwalające na stosowanie w budownictwie. Zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane Wykonawca przedstawi powyższe certyfikaty oraz dołączy do dokumentacji powykonawczej, którą sporządzi. Warunki obmiaru, wykonania i odbioru robót - zgodnie z wymogami Ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami i opisem technologicznym przedstawionym w kodach pozycji przedmiaru, zgodnie z KNR-ami. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do przedstawionych (o parametrach równoważnych lub wyższych) i opisanych w przedmiarach robót. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach znaki towarowe i nazwy są przykładowe. W przypadku materiałów i urządzeń równoważnych muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do użytku na terenie Polski. Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów i wyrobów będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. Wypłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia odbywać się będzie etapami, nie częściej, niż raz w miesiącu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za roboty etapowe zatwierdzone wcześniej przez Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót w danym etapie, po komisyjnym ich odbiorze oraz na podstawie sprawdzonego kosztorysu powykonawczego-zamiennego, etapowego, wykonanego metodą uproszczoną. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ceną, która nie może ulec zwiększeniu w rozliczeniu na podstawie kosztorysu powykonawczego - zamiennego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IST Integracja Systemów Teletechnicznych Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 29, 40-019 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 374738,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234370,82
Oferta z najniższą ceną: 234370,82 / Oferta z najwyższą ceną: 411955,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Wykonanie prac remontowych polegających na ułożeniu wykładziny dywanowej wraz z materiałem w pomieszczeniach KP PSP Wołomin
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
- Gmina Giżycko bez barier - dostosowanie budynku urzędu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - Likwidacja barier architektonicznych
- wykonanie robót ogólnobudowlanych, dekarskich oraz instalacyjnych w zakresie konserwacji i obsługi technicznej zasobów własnych oraz budynków wybudowanych w systemie TBS w Gliwicach w roku 2026 r.
- ,,Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap III''
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





