To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-31
Warszawa: Dostawa jednorazowych masek LMA, drenów do ssaka, strzykawek, drenów i pułapek, sterylnych jednorazowych zestawów do iniekcji doszklistkowych, zwieraczy hydraulicznych do wysiłkowego nietrzymania moczu w okresie 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 359998 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246160 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 00-416 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5841110, faks 022 5841109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych masek LMA, drenów do ssaka, strzykawek, drenów i pułapek, sterylnych jednorazowych zestawów do iniekcji doszklistkowych, zwieraczy hydraulicznych do wysiłkowego nietrzymania moczu w okresie 12 miesięcy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa jednorazowych masek LMA, drenów do ssaka, strzykawek, drenów i pułapek, sterylnych jednorazowych zestawów do iniekcji doszklistkowych, zwieraczy hydraulicznych do wysiłkowego nietrzymania moczu w okresie 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 Formularz asortymentowo-cenowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- Skamex Sp. z o.o. Sp.k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódż, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45376,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53464,00
Oferta z najniższą ceną: 53464,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53464,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dreny do ssaka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5030,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6136,40
Oferta z najniższą ceną: 6136,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6136,40
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dreny, pułapki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drager polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18A, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6629,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6244,60
Oferta z najniższą ceną: 6244,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6244,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Sterylny jednorazowy zestaw okulistyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix S.A., ul. Racławicka, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12570,00
Oferta z najniższą ceną: 12570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12570,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zwieracz hydrauliczny do wysiłkowego nietrzymania moczu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTIMED PRO-OFFICE, ul. Forteczna 5, 32-086 Węgrzce, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98990,00
Oferta z najniższą ceną: 98990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW MEDYCZNYCH DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa systemu do przemywania ran dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa osprzętu do sprzętu medycznego firmy Olympus
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





