eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie termomodernizacji budynku B-1 i C-4b Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 35998

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wykonanie termomodernizacji budynku B-1 i C-4b Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, do kontaktów: mgr Grażyna Szewczyk, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, fax 042 6791780, e-mail: zam.publ@csk.lodz.pl, www.csk.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie termomodernizacji budynku B-1 i C-4b Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie termomodernizacji budynku B-1i C-4b Centralnego Szpitala Klinicznego UM przy ul. Czechosłowackiej 8/10 w Łodzi. - CPV - 45260000-7,45262100-2,45453000-7,45324000-4 2. Prace wykonywane będą w funkcjonującym budynku Szpitala ( B-1 )( poziom - piwnica, parter, I piętro, nadbudówki) oraz funkcjonującej portierni ( C-4b)przy ul. Czechosłowackiej 8/10 3.Wykonanie całości robót zgodnie z informacjami podanymi w cz. B. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu powszechnie stosowanych systemów dociepleń - posiadających aprobatę techniczną Instytutu Techniki Budowlanej oraz certyfikat ISO 9002. - Wykonawca wskaże rodzaj stosowanej technologii oraz przedstawi oświadczenie, iż wyroby wymienione w kosztorysie ofertowym są zgodnie Prawem budowlanym dopuszczone do użytkowania w budynkach użyteczności publicznej (posiadają deklarację zgodności z Polska Normą lub z aprobatą techniczną). Dokumenty potwierdzające w/w oświadczenie Wykonawca przedstawi do wglądu na życzenie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia przedstawiony jest w części B zawierającej - Opis techniczny przedmiotu zamówienia oraz książki przedmiarów. Pozostała dokumentacja techniczna - rzuty przyziemia, pięter, dachu; przekroje z elewacjami wewnętrznymi, zewnętrznymi; inne detale konstrukcyjne - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Warunkiem uczestnictwa jest przegląd dokumentacji i dokonanie przez Wykonawcę, w obecności pracownika Zamawiającego Marcina Włodarczyka ( 675-73-82 ) wizji lokalnej fronu robót. Fakt ten musi być odnotowany poprzez podpisanie stosownego oświadczenia do oferty. Rozliczenie wykonania prac nastąpi na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego - ustalonego na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2006 r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 92-216 Łódź ul. Czechosłowacka 8/10. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; -) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. -) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.09.2005, cena - 50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 04.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2005, godzina 10:45, 92-216 Łódź ul. Czechosłowacka 8/10.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.