Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Olsztyn: Dostawa oleju opałowego lekkiego według rzeczywistych potrzeb zamawiającego (ok. 96 000 litrów) do ogrzania budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 359914 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących , ul. Marii Grzegorzewskiej 6, 10-048 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5276834/35, faks 089 5276834/35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnies.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka specjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego według rzeczywistych potrzeb zamawiającego (ok. 96 000 litrów) do ogrzania budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego EKOTERM PLUS lub równoważnego do ogrzanie budynków SOSWdDN w Olsztynie przy ul. Grzegorzewskiej 6, w ilości szacunkowej 96 000 litrów. Jednorazowa dostawa nie więcej niż 12 000 litrów, nie mniej niż 1 000 litrów. Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, wg potrzeb zamawiającego, w terminie do 48 godz. od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania. Dostawy odbywać się będą transportem własnym dostawcy, bezpłatnie do siedziby zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnies.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Grzegorzewskiej 6, 10-048 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących, 10-048 Olsztyn, ul. Grzegorzewskiej 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług w zakresie napraw głównych silników samochodowych o zapłonie samoczynnym i zapłonie iskrowym oraz usług w zakresie napraw skrzyń biegów manualnych i automatycznych (2 zadania)
- Artykuły biurowe - powtórka 2
- Remont dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 7A - Os. Grunwaldzkie - Projekt OBO (2025) nr 89
- Dostawa i montaż wiat przystankowych wyposażonych w gabloty oraz dostawa i montaż gablot
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach
- zakup i dostawę pomocy dydaktycznych - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2025 II
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice sezon 2025/2026
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY MZZDIOŚ W KOŁOBRZEGU SP. Z O.O.
- Sprzedaż wraz z dostawą 165 000 litrów oleju opałowego i 70 litrów oleju napędowego.
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.08.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS lub równoważnego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.