Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-30
Gdańsk: Zakup wraz z dostawą oleju opałowego do kotłowni olejowych w Placówkach Terenowych KRUS w Kartuzach, Kościerzynie oraz Słupsku
Numer ogłoszenia: 359840 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30103 52, faks 0-58 301 48 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą oleju opałowego do kotłowni olejowych w Placówkach Terenowych KRUS w Kartuzach, Kościerzynie oraz Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opałowego przez Oddział Regionalny KRUS w Gdańsku wraz z dostawą do jednostek Zamawiającego położonych na terenie województwa pomorskiego, tj.: 1)Placówki Terenowej w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. Piłsudskiego 12B - pojemność zbiorników - 4000 l, 2)Placówki Terenowej w Kościerzynie, 83-400 Kościerzyna ul. Mała Młyńska 10 - pojemność zbiorników - 3000 l, 3)Placówki Terenowej w Słupsku, 76-200 Słupsk ul. Armii Krajowej 3 - pojemność zbiorników - 3200 l. 2.Zamówienie obejmuje zakup oleju opałowego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2015 r. w łącznej ilości 35 tys. litrów, z zastrzeżeniem § 7 umowy będącej załącznikiem do SIWZ. Łączna ilość oleju jest ilością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego, uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w okresie obowiązywania umowy. 3.Wykonawca musi zapewnić dostawę oleju opałowego objętego przedmiotem zamówienia, zgodnego z wymaganiami normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opalowe (Dz. U. Nr 4 poz. 30). 4.Zakup i dostawy do poszczególnych Placówek Terenowych będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu bądź telefonicznie. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony olej opałowy własnym transportem i na własny koszt do kotłowni olejowych znajdujących się w Placówkach Terenowych w Kartuzach, Kościerzynie oraz Słupsku w terminie do 2 dni od chwili złożenia zamówienia, o którym mowa w ust. 3 w godzinach urzędowania ww. Placówek. 6.Odbiór ilościowy oleju będzie dokonywany według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych. 7.Podczas każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia osobie odbierającej dostawę świadectwa jakości dostarczonego paliwa.8.Środek transportu, którym będzie dostarczany olej opałowy do poszczególnych Placówek Terenowych musi być wyposażony w instalację pomiarową z aktualnych świadectwem legalizacji. Wykonawca powinien dostarczyć olej opałowy cysternami, zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów regulujących sposób transportowania paliw. 9. Cena jednostkowa za dostarczony olej opałowy będzie ustalana każdorazowo, jako cena hurtowa netto za 1 litr oleju opałowego producenta opublikowana na stronie internetowej, obowiązująca na dzień dostawy, pomniejszona o upust / powiększona o marżę w wysokości wskazanej przez Wykonawcę w tabeli zamieszczonej w Formularzu Oferty plus należny podatek VAT obowiązujący w dniu dostawy. Podany upust / marża będzie stały/a przez cały okres trwania umowy. 10.Rozliczenie za dostarczony olej nastąpi w ciągu 14 dni w formie przelewu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z załączonym potwierdzeniem dostarczenia paliwa do odpowiedniej Placówki Terenowej KRUS potwierdzonym przez Kierownika tejże Placówki Terenowej lub osobę przez niego upoważnioną. 11.Olej opałowy powinien spełniać wymagania j.n., które odpowiadają normie PN-C-96024:2011: 1)gęstość w temperaturze 15 oC - max 860 kg/m3, 2)wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg, 3)temperatura zapłonu - min 56 oC, 4)lepkość kinetyczna w temperaturze 20 oC - max 6,00 mm2/s, 5)temperatura płynięcia - max - 20 oC, 6)zawartość siarki - max 0,1% (m/m), 7)zawartość wody - max 200 mg/kg, 8)zawartość zanieczyszczeń stałych - max 24 mg/kg, 9)pozostałość po spopieleniu - max 0,01 % (m/m).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonania zamówienia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz Oferty według wzoru zawartego w SIWZ, 2) Oryginał pełnomocnictwa (upoważnienia) lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 3)Wydruk z ogólnie dostępnej strony internetowej producenta oleju opałowego zawierający obowiązującą na dzień 03.11.2014 r. cenę netto sprzedaży oleju opałowego, 4) Dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w pkt V.4 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1)W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a)stawki podatku od towarów i usług, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2)w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy;3)w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego; 4)uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.3.W przypadku zmian w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1) lit. b) i c) Wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że koszty te stanowią element składowy należnego wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, 80-043 Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 137.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, 80-043 Gdańsk ul. Trakt św. Wojciecha 137, pok. 200 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO OBIEKTÓW GMINY DĄBROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA WIOŚ KATOWICE
- Dostawa oleju opałowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej "Rokitnik" w Białowieży
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





