To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu AGD.
Numer ogłoszenia: 359796 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247429 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu AGD..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu AGD między innymi czajników bezprzewodowych, lodówek czy płyt indukcyjnych zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego KGP i Biura Spraw Wewnętrznych KGP według asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zamówienia został określony w załączniku nr 3 i 6 do SIWZ. 2. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 3. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze osobę, do której należy zgłosić zamówienie i poda jej imię i nazwisko, nr telefonu, faxu oraz pocztę elektroniczną. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby, które zostaną wpisane w umowie...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48280,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46592,40
Oferta z najniższą ceną: 46592,40 / Oferta z najwyższą ceną: 52207,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- 48/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- "DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH WRAZ Z WDROŻENIEM W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Na zakup sprzętu i wyposażenia medycznego, sprzętu serwerowo-sieciowego oraz komputerowego w ramach Projektu grantowego FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla przedszkoli na terenie Gminy Rawicz
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN
- "Dostawa urządzeń chłodniczych oraz wagi z drukarką w podziale na 3 części"
więcej: Chłodziarki i zamrażarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.