eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługa w zakresie świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu, podległych Placówkach Terenowych wBrzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich, oraz obsługa centralki telefonicznej, (łączenie rozmów w OR w Opolu),

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Opole: Usługa w zakresie świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu, podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich, oraz obsługa centralki telefonicznej, (łączenie rozmów w OR w Opolu),
Numer ogłoszenia: 359722 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313624 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, faks 077 4538487.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz monitoringu systemów alarmowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu, podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich, oraz obsługa centralki telefonicznej, (łączenie rozmów w OR w Opolu),.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) 1 osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) w godzinach pracy Oddziału Regionalnego KRUS w Opolu (praca 8-godzinna od 7:00 do 15:00), obsługa centralki telefonicznej, (łączenie rozmów w OR w Opolu), 2) 1 osobową ochronę fizyczną (stacjonarną) po godzinach pracy od 15:00 do 7:00 (tj. w dni robocze 1 - osobowy dozór rozpoczyna się z chwilą zakończenia pracy w Oddziale Regionalnym w Opolu, a kończy w dniu następnym z chwilą rozpoczęcia pracy przez Oddział, w dni wolne od pracy ochrona fizyczna całodobowa , pełniona przez 1 osobę), 3) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne w Placówkach Terenowych, 4) całodobowy monitoring systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu dokonywany przez pracowników ochrony fizycznej (stacjonarnej), 5) konserwacja zainstalowanego systemu alarmowego antywłamaniowego, 6) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym w terminie 1 miesiąca od daty zawarcia umowy planów ochrony dla wszystkich jednostek Zamawiającego. Plany powinny zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury, 7) prowadzenie comiesięcznej dokumentacji dotyczącej: a) realizowanej ochrony fizycznej (dane dot. awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), b) monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, c) konserwacja urządzeń i instalacji systemu alarmowego antywłamaniowego zapewniająca utrzymanie systemu w stałej sprawności eksploatacyjnej, 8) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach Zamawiającego z systemem antywłamaniowym oraz podłączenie wszystkich jednostek w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne, 9) zapewnienie grupy interwencyjnej 10) przyjmowanie zgłoszenia awarii systemu alarmowego i ich usuwania w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awaria nie zostanie usunięta w ciągu 24 godzin wykonawca jest zobowiązany do wystawienia patrolu w celu ochrony obiektu. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. 4. Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych powinni być : 1) umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz posiadać identyfikatory, 2) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mają być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat jakości ISO 9001 lub inny równoważny. 6. W przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej zamawiającego przeniesienie funkcjonalnych urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib 7. Informacje dotyczące parametrów chronionych budynków, wykaz obowiązków pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony oraz wykaz wykonywanych prac konserwacyjnych systemu alarmowego antywłamaniowego zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonania usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 64.22.10.00 - Wewnętrzne usługi telekomunikacyjne 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp.zo.o.00-712 Warszawa ul. Melomanów 4 Przedstawicielstwo we Wrocławiu ul. Kamienna 145 50-545 Wrocław, EKOTRADE Sp.zo.o.00-712 Warszawa ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255762,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 161952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161952,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.