eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa.
Numer ogłoszenia: 359595 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326789 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu sportowego dla Dowództwa Garnizonu Warszawa, określonego według kodu CPV nr 37400000-2 jako artykuły i sprzęt sportowy. 2. Zamówienie jest podzielone na dwie części: - część I - profesjonalny sprzęt sportowy; - część II - urządzenia i sprzęt do ćwiczeń fizycznych. 3. Na część I zamówienia składają się: 1) bieżnia elektryczna, 2) treningowa maszyna eliptyczna, 3) rower treningowy, 4) stepper treningowy, 5) tablica świetlna halowa wynikowa, 4. Na część II zamówienia składa się: 1) urządzenia i sprzęt do ćwiczeń fizycznych + dokumentacja techniczna 5. Warunki dostawy: 1) dla I części zamówienia: poszczególne urządzenia, wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu masowego wraz z montażem. Wspomniane urządzenia - po wykonanej obsłudze - muszą spełniać wymagania techniczne, określone w dokumentacji technicznej odnoszącej się do konkretnego urządzenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji ich podstawowych niesprawności oraz w zakresie czynności przewidzianych w procesie obsługowym dla użytkowników sprzętu. 2) dla II części zamówienia: poszczególne urządzenia, wchodzące w skład przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w opakowaniu handlowym przystosowanym do transportu masowego wraz z montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Po montażu (w miejscu przeznaczenia) urządzenia muszą spełniać wymagania techniczne, określone w dokumentacji technicznej odnoszącej się do konkretnego urządzenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji ich podstawowych niesprawności oraz w zakresie czynności przewidzianych w procesie obsługowym dla użytkowników sprzętu. 6. Warunki gwarancji: 1) dla I części zamówienia: Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone podzespoły i sprzęt, chyba że producent oferuje korzystniejsze warunki bez dodatkowych opłat. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez przedstawiciela Użytkownika, co potwierdzone będzie protokołem zdawczo-odbiorczym. Wady fizyczne, w tym jakościowe poszczególnych podzespołów i sprzętu Użytkownik zgłosi Wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu - co zostanie udokumentowane w formularzu reklamacyjnym. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego w miejscu zamontowania urządzenia, chyba że wada powoduje konieczność wymiany podzespołu - wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować podzespół wolny od wad (w miejsce wadliwego). Całkowite koszty naprawy lub wymiany towaru, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń powstałych z przyczyn niezawinionych przez Użytkownika. Po usunięciu wad Wykonawca i Użytkownik sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia. Zakwestionowany (wadliwy towar) może podlegać ekspertyzie technicznej, a koszty jej sporządzenia ponosi strona, której ocena jakości okazała się błędna, 2) dla II części zamówienia: Wykonawca udzieli minimum gwarancji na okres: - 10 lat na trwałość konstrukcji stalowych, - 2 lata na pasy napędowe, - 3 lata na pokrycia lakiernicze (za wyjątkiem pakietów obciążników). Na części zamienne Wykonawca zapewni gwarancję na okres 10 lat od ich zakupu i dostawy oraz prawidłowego zamontowania. Zamawiający dopuszcza zapewnienie korzystniejszych warunków gwarancyjnych bez dodatkowych opłat. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez Użytkownika, który zostanie udokumentowany w protokole zdawczo-odbiorczym. Wady fizyczne, w tym jakościowe towaru Użytkownik zgłosi Wykonawcy niezwłocznie po ich wykryciu, co zostanie udokumentowane w formularzu reklamacyjnym. Reklamacja winna być załatwiona na terenie kraju nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego w miejscu zamontowania urządzenia, chyba że wada powoduje konieczność wymiany podzespołu - wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować podzespół wolny od wad (w miejsce wadliwego). Całkowite koszty naprawy lub wymiany towaru, w tym koszty transportu ponosi Wykonawca. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń powstałych z przyczyn niezawinionych przez Użytkownika. Po usunięciu wad i usterek Wykonawca i Użytkownik sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia. 7. Wyliczenie poszczególnych urządzeń składających się na przedmiot zamówienia, zarówno do części I, jak i II zamówienia, oraz ich wymagania techniczne określone są w formularzu cenowym - ofercie wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonawca, dla części I zamówienia, zrealizuje dostawę bezpośrednio do następujących Użytkowników w ilościach przedstawionych poniżej (kolumna nr 2 została podzielona na pięć kolumn, w których wskazano konkretne ilości odnoszące się do wszystkich pięciu elementów przedmiotu zamówienia wyszczególnionych według rozdz. III ust. 3 ppkt. 1-5 SIWZ): 1 2 Użytkownik Przedmiot zamówienia określony w rozdz. III ust. 3 ppkt: 1). 2). 3). 4). 5). JW. 2414 1 - - - - JW. 2063 1 - 1 - - JW. 1551 1 - - - - JW. 3964 1 - 1 - - JW. 1245 2 - - - 1 oddział gospodarczy wskazany przez Gestora (OWFiS P7 SGWP) 2 1 2 1 - brepr WP - - 1 - - 9. Wykonawca, dla części II zamówienia, zrealizuje dostawę bezpośrednio do następujących Użytkowników w ilościach przedstawionych poniżej (w kolumnie nr 2 wskazano konkretne ilości odnoszące się do asortymentu określonego według rozdz. III ust. 4 ppkt. 1 SIWZ): 1 2 Użytkownik Przedmiot zamówienia określony w rozdz. III ust. 4 ppkt1): JW. 1245 1 oddział gospodarczy wskazany przez Gestora (OWFiS P7 SGWP) 1 10. Wszystkie samodzielne elementy i urządzenia, które składają się na przedmiot zamówienia dla II części zamówienia, posiadają indywidualny numer wybity numeratorem na elemencie metalowym lub żeliwnym służący do identyfikacji i katalogowania - wskazane aby numer poprzedzony był trwałą cechą producenta. 11. Urządzenia wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularza cenowego - oferty wykonawcy) dla II części zamówienia od punktu 3) do 16) muszą być wykonane minimum w założonej technologii i konstrukcji: 1) Zwarta i stabilna konstrukcja spawana wykonana wyłącznie z kształtowników zamkniętych, o grubości ścianki 3 mm, głównie o wymiarach 80*60*3. Elementy złączne zastosowane do mocowania i skręcania konstrukcji wykonane minimum w klasie 8.8. Całość poszczególnego przyrządu ergonomiczna, dopasowana wymiarowo do potrzeb osób ćwiczących w zakresie wzrostu od 150-205 cm. 2) Przyrządy i maszyny lakierowane w kolorze białym najwyższej klasy lakierami proszkowymi utwardzanymi w wysokiej temperaturze, trwałymi i odpornymi na uszkodzenia oraz łatwymi do ewentualnej naprawy. Powłoki lakiernicze muszą tworzyć trwałą i gładką, łatwą do utrzymania w czystości powierzchnię. 3) Obciążenie przenoszone przez pasy napędowe wykonane z wysokiej jakości gumy zbrojonej kordem stalowym pracujące na wyprofilowanych (profil uniemożliwiający zsuwanie się pasa) rolkach prowadzących zapewniających stabilną cichą pracę. 4) Zastosowane płyty stosów wykonane ze stali odpornej na pękanie, całkowicie frezowane, lakierowane proszkowo i polimeryzowane, utwardzane w temperaturze 200 stopni Celsjusza. W płytach osadzone tuleje z trwałego tworzywa sztucznego zapewniające długą żywotność prętów prowadzących i cichą pracę maszyny w trakcie ćwiczeń. Zespoły obciążników stabilizowane i prowadzone przez dwa pręty o średnicy O 22 mm, pręty szlifowane i chromowane. Pręty prowadzące wykonane z stali nierdzewnej i prętów szlifowanych i chromowanych rozmieszczone w maszynie w rozstawie 220 mm. Zespoły obciążników nie wymagają smarowania. Przetyczki blokujące płyty stosów wykonane z pręta stalowego o średnicy 8 mm, chromowane zakończone kulką zapobiegającą niekontrolowanemu wysunięciu w trakcie ćwiczenia. Pręt przetyczki zaopatrzony w podkładką gumową zapobiegającą zniszczeniu farby na obciążnikach stosu dodatkowo wyposażony w magnes zapobiegający niekontrolowanemu wysunięciu w trakcie ćwiczenia. 5) Tapicerki wykonane z 3 warstw tj. sklejki o grubości 12 mm, gąbki wykonanej na drobnym sicie o granulacji 140, grubości 25 mm. Całość obłożona zgodnie ze sztuką tapicerską czarnym skajem oddychającym tzw. sztuczna skóra cechującym się długą żywotnością. Tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie i ewentualną łatwą samodzielną naprawę. 6) Elementy wyposażeniowe takie jak drążki i uchwyty montowane karabińczykami w sposób umożliwiający ich łatwą wymianę i dobór ich rodzaju w zależności od rodzaju ćwiczenia. 7) Wszystkie ruchome elementy, dźwignie podwójnie łożyskowane łożyskami kulkowymi jednorzędowymi o właściwej wytrzymałości. 8) Regulacja siedzeń i oparć jest dokonywana z zastosowaniem zamków zatrzaskowych wysokiej jakości. Pręty prowadzące wykonane z stali nierdzewnej i prętów szlifowanych i chromowanych. 9) Zderzaki gumowe i gumowo stalowe zastosowane w konstrukcji maszyn wysokiej jakości i łatwe do ewentualnej wymiany po upływie terminu gwarancji. 10) Uchwyty i drążki w miejscach kontaktu z ciałem ćwiczącego pokryte galwanicznie chromem na podkładzie niklu, wykończone antypoślizgowo. 11) Nie dopuszcza się stosowania żadnych nakładek, tulejek, czy osłonek z gumy lub tworzywa. 12. Odbiór techniczny urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez komisję odbierającą, w której skład wchodzą: przedstawiciel bezpośredniego Użytkownika oraz przedstawiciel oddziału gospodarczego realizującego zamówienie. Z odbioru technicznego komisja odbierająca sporządzi protokół techniczny odbioru potwierdzający zgodność stanu ilościowego i jakościowego zamówienia z założeniami technicznymi zamówienia, w tym informacje o podstawowych parametrach pracy w warunkach przewidzianych do eksploatacji. 13. Wszelka dokumentacja, dotycząca każdego urządzenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, powinna być sporządzona w języku polskim oraz być udostępniona do wglądu komisji odbierającej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: urządzenia i sprzęt do ćwiczeń fizycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEWIM Sp. z o.o., ul. Targowa, 08-460 Sobolew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155737,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.