Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Kętrzyn: Dostawa implantów ortopedycznych oraz oprzyrządowania
Numer ogłoszenia: 35936 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Kętrzynie , ul. Marii Curie-Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512502, faks 089 7513797.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów ortopedycznych oraz oprzyrządowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów ortopedycznych oraz oprzyrządowania. Przedmiot zamówienia podzielony został na tzw. Pakiety. Szczegółowy opis oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Podane ilości są orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z zapotrzebowaniem Zamawiającego na ww. asortyment. W ramach zamówienia Wykonawca utworzy tzw. podmagazyn lub depozyt magazynowy u Zamawiającego zawierający implanty, oraz uzupełnianie ich po zużyciu poszczególnego asortymentu w ciągu max 2 dni roboczych od przesłania protokołu zużycia. Na czas trwania umowy Wykonawca użyczy Zamawiającemu niezbędne instrumentarium do wszczepiania implantów odpowiednio do zakresu danego pakietu wraz z kontenerami do ich przechowywania i sterylizacji. Narzędzia zostaną zdeponowane na Bloku Operacyjnym. W związku z powyższym Wykonawca zapewni serwis zdeponowanych u Zamawiającego narzędzi. Dostawa narzędzi nastąpi najpóźniej wraz z pierwsza dostawą implantów. W przypadku Pakietu Nr 2 Wykonawca może stworzyć tzw. podmagazyn lub depozyt magazynowy u Zamawiającego lub zobowiązać się do dostarczenia w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od złożenia zamówienia asortymentu wraz z niezbędnym instrumentarium. Wykonawca w ramach zamówienia zapewnia również szkolenie oraz materiały informacyjne, np. katalogi, broszury, instrukcję, itp., odpowiednio dla danego typu zespolenia. Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz ponosi odpowiedzialność za ubezpieczenie podczas dostawy do Zamawiającego oraz zapewnia rozładunek z wniesieniem do magazynu. Wszelkie wynikłe koszty związane z powyższym Wykonawca wkalkuluje w cenę oferowanego asortymentu wymienionego w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ze zm.), powyższe dotyczy również użyczonych narzędzi do prowadzenia zabiegów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Ulotkę lub stronę katalogu producenta z fotografią lub rysunkiem oraz opisem technicznym oferowanego asortymentu, z którego jednoznacznie wynika, że zaoferowane wyroby spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry. Wszystkie ww. dokumenty muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski oraz potwierdzone przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. Na każdym z dołączonych dokumentów, Wykonawca wskaże, którego konkretnie Nr Pakietu i pozycji asortymentowej dotyczy. 2. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o posiadaniu atestów i świadectw rejestracji dotyczących dopuszczenia oferowanego asortymentu do obrotu oraz zobowiązaniu się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego (np. według wzoru - Załącznik nr 6). Wykonawca może dołączyć do oferty dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zamawianego asortymentu. 3. Oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu wyposażenia Zamawiającego w instrumentarium niezbędnego do prowadzenia zabiegów dotyczących oferowanego asortymentu na okres trwania umowy dostawy. W przypadku Pakietu Nr 2 oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu asortymentu oraz niezbędnego instrumentarium w czasie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy (wg załącznika Nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty zostanie złożone w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym nieistotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ketrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. M.C. Skłodowskiej 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego, adres jw..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do osteosyntezy + instrumentarium do użyczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty kręgosłupa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Budowa ścieżki rowerowej Kętrzyn - Gierłoż - Parcz etap II
- Dostawa ryb, przetworów rybnych, warzyw mrożonych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów, protez wraz z oprzyrządowaniem do zabiegów
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Sukcesywne dostawy materiałów i asortymentu laparoskopowego II
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.