Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Parczew: rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Kalince Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Sarnowski Tadeusz Dębek Marcin, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, 3551654, fax 083 3550673, e-mail: powiat@parczew.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.parczew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Kalince. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej w Kalince, gm. Jabłoń, pow. parczewski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Kalince (gm. Jabłoń) polegająca na wybudowaniu budynku o powierzchni użytkowej ponad 690m² i kubaturze ponad 4000m³. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy - prawo zamówień publicznych. - Dokumenty stwierdzające, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia budowlane, wymagane przepisami prawa budowlanego i dokumenty potwierdzające jej przynależności do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejscu wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 3 roboty budowlane). - Informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.01.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Kwotę wadium określa się w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100). 2. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. Pieniądzu ( nr r-nku bankowego: 71 8042 0006 0000 3535 2000 0100) b. Poręczeniach bankowych, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zmianami). 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby wraz z ofertą przedłożył dowód potwierdzający wniesienie wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy, 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 4) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena - spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu na składanie ofert, c. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy - prawo zamówień publicznych. d. Dokumenty stwierdzające, że osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiada właściwe uprawnienia budowlane, wymagane przepisami prawa budowlanego i dokumenty potwierdzające jej przynależności do polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. e. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejscu wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (min. 3 roboty budowlane). f. Informacje z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 200 000,00 zł. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parczew.pl/dokumenty/index.htm. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 12:30, w pok. nr 4 Starostwa Powiatowego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Modernizacja instalacji elektrycznej dedykowanej i okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Miejskiego w Parczewie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2026 i 2027
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1600L w miejscowości Gęś - dokumentacja techniczna
- "DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE"
więcej: przetargi w Parczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.