Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-05
Warszawa: nr ZP PN 03 2010 - Przedmiotem zamówienia jest druku offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych Stołecznego Biura Turystyki, wraz z dostawą do magazynu Biura, przy ul. Sandomierskiej 12 (Warszawa) lub w inne wskazane miejsce znajdujące się w Warszawie
Numer ogłoszenia: 359168 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczne Biuro Turystyki , pl. Zamkowy 10, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 891 01 83, faks 0 22 628 66 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nr ZP PN 03 2010 - Przedmiotem zamówienia jest druku offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych Stołecznego Biura Turystyki, wraz z dostawą do magazynu Biura, przy ul. Sandomierskiej 12 (Warszawa) lub w inne wskazane miejsce znajdujące się w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje 16 pozycji, w tym: (1) Warszawa w skrócie (2 wersje językowe). nakład: wersja polska - 30000 szt., wersja angielska - 20000 szt. format: 116 x 162mm; objętość: 144 str. + 4 str. okładki. (2) Muzea. nakład: 40000 szt., format: 116 x 162mm; objętość: 80 str. + 4 str. okładki. (3) TOP 10 (5 wersji językowych - polska, angielska, niemiecka, francuska, hiszpańska). nakład: każda wersja językowa po 40000 szt. format: 700 x 210mm (składane w harmonijkę do formatu 100 x 210mm). (4) Warszawa dla dzieci (2 wersje językowe - polska, angielska). nakład: każda wersja językowa po 20000 szt. format: 116 x 162mm; objętość: 24 str. + 4 str. okładki. (5) Warszawa dla dociekliwych (2 wersje językowe - polska, angielska). nakład: każda wersja językowa po 20000 szt. format: 116 x 162mm; objętość: 12 str. + 4 str. okładki. (6) Warszawa na każdą kieszeń (2 wersje językowe - polska, angielska). nakład: każda wersja językowa po 20000 szt. format: 116 x 162mm; objętość: 16 str. + 4 str. okładki. (7) kalendarzyk - nakład 10000 szt. format: 90 x 50 mm. (8) kalendarz trójdzielny - nakład: 1000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.14.00.00 - Ulotki 22.85.20.00 - Foldery 30.19.97.92 - Kalendarze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1). Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące). 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275); - wniesione wadium, o którym mowa w pkt 2.2.- 2.5. musi być: ważne przez okres związania ofertą. 3). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu: Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego - City Bank Handlowy nr konta 34 1030 1508 0000 0005 5005 1052 z dopiskiem: wadium w przetargu na druk wydawnictw informacyjnych Stołecznego Biura Turystyki.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczne Biuro Turystyki, Plac Zamkowy 10, 00-277 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Stołeczne Biuro Turystyki, Plac Zamkowy 10, 00-277 Warszawa. pokój nr 2 - sekretariat. Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-16:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części - część 3
- Druk i dostawa książki pt.: "Festiwal 1955"
- Opracowanie, druk i dostawa folderów na potrzeby projektu "Via Sacra - wkład w transgraniczne usieciowienie i rozwój produktu turystycznego" realizowanego w ramach programu Interreg Polska-Saksonia.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Opracowanie graficzne i wydruk materiałów informacyjno-edukacyjnych na potrzeby realizacji programów polityki zdrowotnej i innych akcji/wydarzeń realizowanych przez Wydział Zdrowia
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego magazynu
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.