Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Katowice: Wykonanie i wdrożenie aplikacji workflow dla projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych, zwanego dalej Projektem
Numer ogłoszenia: 358956 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach , pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie aplikacji workflow dla projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych, zwanego dalej Projektem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie aplikacji workflow dla projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.11.01.00-00-044/08-00 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.Aplikację workflow (realizację oprogramowania systemu Śląskiej Internetowej Biblioteki Zbiorów Zabytkowych, wg załączonej specyfikacji funkcjonalnej, 2.2.Wdrożenie aplikacji workflow (instalację na miejscu,konfigurację,przetestowanie),Po wdrożeniu: 2.3.Szkolenie dla administratora systemu ŚIBZZ, 2.4.Szkolenie dla skanerzystów z obsługi aplikacji workflow, 2.5.Szkolenie dla korektorów z obsługi aplikacji workflow (łącznie 3 dni szkoleń), 2.6.Dokumentacja powykonawcza aplikacji workflow, 2.7.Wykonanie instrukcji operatorskich aplikacji workflow dla stanowiska administratora (1 szt.), skanerzysty (5 szt.), korektora (3 szt.). 3.Wykonawca musi na ekranie powitalnym aplikacji workflow oraz na materiałach: dokumentacja powykonawcza i instrukcje operatorskie zamieścić stosowne dla Projektu oznaczenia-elementy wizualizacji zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na www.pois.gov.pl (Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Zasady stosowania znaku, ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektu Programu Operacyjnego infrastruktura i Środowisko). Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały niezbędne dla wykonania ww. zadania w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami dotyczącymi instalacji i konfiguracji systemu zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ-Specyfikacja funkcjonalna systemu Śląskiej Internetowej Biblioteki Zbiorów Zabytkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.23.11 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania dokumentami 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.25.41.00 - Usługi w zakresie testowania systemu 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych PLN 00/100) -przelewem na rachunek Zamawiającego: BRE BANK S.A. Oddział w Katowicach NR 54 1140 1078 0000 5008 3000 1015 lub -w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub -w gwarancjach bankowych lub -w gwarancjach ubezpieczeniowych lub -w poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:-Nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi/Zamawiającemu należności, w przypadku gdy: 1.zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów,o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2. oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: 2.1.zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.2.zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). -Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/ wierzyciela (Zamawiającego).-Gwarancja/poręcznie winny spełnić wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 4.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania z ofertą,o którym mowa w części V pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.W przypadkach, o których mowa w części V pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium. 6.W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 7.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art.46 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 9.1.w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 ww. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 9.2.którego oferta została wybrana: 9.2.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie WykonawcyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełnić poniższe warunki: 1.Określone w art.22 ust 1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia-ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo,sporządzone wg zasad, o których mowa w cz. II pkt 3 SIWZ. 3.Wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego postępowania tj. wykazać, iż wykonał i wdrożył co najmniej trzy katalogowe systemy biblioteczne lub/i oprogramowania bibliotek cyfrowych lub/i systemy typu workflow wraz ze szkoleniami użytkowników i opracowaniem dokumentacji (powykonawczej, instrukcji dla użytkowników), o łącznej wartości co najmniej 150 tys. zł brutto. Uwaga :Zamawiający uzna tylko projekty zakończone/wdrożone. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi spełnić warunki,o których mowa w pkt 1, natomiast warunek, o którym mowa w pkt 3 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób,aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia), 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmie, jako aktualne dokumenty,o których mowa w pkt 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nieodzwierciedlonych w ww. dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt 5 zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 1c do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) oraz załączenia dokumentów (np. referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: 7. opis narzędzi programistycznych, jakimi Wykonawca będzie realizował aplikację oraz harmonogram prac. Dokumenty wymienione w pkt 5-6 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 5 muszą złożyć wszyscy Wykonawcy, dokumenty o których mowa w pkt 6 muszą złożyć Wykonawcy w taki sposób,aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (zakładka: ogłoszenia o przetargach).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Ślaska
Plac Rady Europy 1
40-021 Katowice
Dział Administracyjno-Organizacyjny, pokój 116.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej Plac Rady Europy 1 40-021 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.12.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy: Wykonania i wdrożenia aplikacji workflow dla projektu Śląska Internetowa Biblioteka Zbiorów Zabytkowych realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr POIS.11.01.00-00-044/08-00 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wyk. dok. proj. i robót bud. związanych z modernizacją toalet, pryszniców, garderób, szatni, pomieszczenia trenerów i fizjoterapii oraz części korytarzy w HWS SPODEK w Katowicach (...)
- Świadczenie usług w postaci stymulacji neuroruchowej, hipoterapii, logorytmiki - na rzecz osób z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Miasta Katowice
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Miasto Rawa Mazowiecka
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Nauczycieli- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 11 części
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników AWF w Poznaniu w ramach realizacji projektu pn. "Od Startu do Dyplomu AWF - Kompleksowy Program Przeciwdziałania Dropout w AWF w Poznaniu"
- Dostawa, wdrożenie systemu XDR oraz systemu ochrony poczty w Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
więcej: Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





