eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Zajęcia z zakresu terapii psychospołecznej, doradztwa zawodowego, warsztatów przedsiębiorczości dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Sochaczew: Zajęcia z zakresu terapii psychospołecznej, doradztwa zawodowego, warsztatów przedsiębiorczości dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia
Numer ogłoszenia: 358516 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie , Aleja 600-Lecia 90, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8631481, faks 0-46 8631484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia z zakresu terapii psychospołecznej, doradztwa zawodowego, warsztatów przedsiębiorczości dla uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 9 uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności-nowa jakość życia zajęć z indywidualnej terapii psychospołecznej oraz przeprowadzenie dla 2 uczestników zajęć w zakresie indywidualnego doradztwa zawodowego Część II Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dla 11 uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności-Nowa jakość życia grupowych 2 dniowych zajęć z zakresu terapii psychospołecznej w formie wyjazdowej Część III Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla 20 uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności -Nowa jakość życia Warsztatów przedsiębiorczości.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. wszystkich części zamówienia tj. I, II, III Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj.: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia dla min. 20 osób.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dot. I i II części zamówienia Wykonawca musi wykazać, że doradcy zawodowi posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać wykształcenie wyższe w zakresie/o specjalności doradca zawodowy, bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy. Spełnieniem tego warunku będzie poświadczony za zgodność z oryginałem dokument potwierdzający zdobyte wykształcenie. Osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zadań o tematyce zbliżonej do przedstawionej w SIWZ. Wykonawca musi wykazać, że psycholodzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać dyplom magistra psychologii uzyskany w polskiej uczelni lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczpospolitej Polskiej. Spełnieniem tego warunku będzie poświadczony za zgodność z oryginałem dokument potwierdzający zdobyte wykształcenie. Osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zadań o tematyce zbliżonej do przedstawionej w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ. . Brak załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi. 4. Oświadczenie osób zaangażowanych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Formularz cenowy - Załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosp.sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Sochaczew, Al.600-lecia 90.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Aleja 600-Lecia 90 96-500 Sochaczew pok. 213 Sekretariat IIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Nowe umiejętności-Nowa jakość życia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Celem głównym projektu jest rozwój aktywnej integracji wśród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu miasta Sochaczew.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAJĘCIA Z ZAKRESU INDYWIDUALNEJ TERAPII PSYCHOSPOŁECZNEJ ORAZ INDYWIDUALNEGO DORADZTWAZAWODOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem terapii jest dążenie do rozwiązywania indywidualnych kryzysów i trudności życiowych osób biorących udział w sesjach terapeutycznych. Zajęcia w formie indywidualnych spotkań. Terapia będzie obejmowała zakres tematów związanych z problemami życia codziennego, rodzinnego, zawodowego oraz lepiej lub gorzej rozwiniętymi umiejętnościami przystosowawczymi w społeczeństwie. Czas trwania zajęć to łącznie 45 godzin zegarowych (po 5 godzin zegarowych dla każdego uczestnika, przy założeniu że każdy uczestnik bierze udział w 5 trwających 1 godzinę zegarową sesjach). Indywidualne warsztaty z doradcą zawodowym będą odbywały się w zakresie planowania ścieżki kształcenia lub drogi zawodowej, zwiększenie motywacji do działania. Dwóch uczestników projektu odbędzie łącznie 10 godzin indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym w podziale po 5 godzin na jednego uczestnika projektu. W ramach ww. zajęć uczestnik będzie miał możliwość zdobycia wiedzy na temat; - budowania obrazu własnej osoby( analiza postaw życiowych, moje mocne strony) - zasady sporządzania dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu - analiza internetowych ofert pracy - zdobycie wiedzy na temat lokalnego rynku pracy - omówienie technik aktywnego poszukiwania pracy - przygotowania osobistej strategii działania (ścieżki drogi zawodowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie dla 11 uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności-Nowa jakość życia grupowych 2 dniowych zajęć z zakresu terapii psychospołecznej w formie wyjazdowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie dla 11 uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności-Nowa jakość życia grupowych 2 dniowych zajęć z zakresu terapii psychospołecznej w formie wyjazdowej. 1. W wyjeździe weźmie udział 11 osób dorosłych uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności- Nowa jakość życia oraz 8 dzieci uczestników ( w wieku od 2 do 10 lat) 2. Celem zajęć jest rozwój kompetencji emocjonalnych uczestników zajęć. W ramach ww. zajęć uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę na temat ; - pełnienia ról społecznych - możliwości poprawy relacji w rodzinie - budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem - budowanie relacji rodzic-dziecko 3. Łączna liczba zajęć - 16 godzin lekcyjnych ( 2 dni po 8 godz.dziennie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ABC Warsztaty przedsiębiorczości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia ABC Warsztaty przedsiębiorczości jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do założenia i prowadzenia własnej firmy. W warsztatach weźmie udział 20 uczestników projektu systemowego Nowe umiejętności - Nowa jakość życia 1) Program warsztatów powinien obejmować łącznie 24 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych-14 godz. i praktycznych-10 godz., oraz obejmować następujące jednostki modułowe a) Powstanie małej firmy. Formalności związane z utworzeniem danego rodzaju firmy. Zagadnienia prawne związane z funkcjonowaniem małej firmy. Ubezpieczenia społeczne i gospodarcze. Podatki i inne obciążenia. b) Opracowanie planu działalności gospodarczej. Biznes plan- uproszczony schemat. Opracowanie planów finansowych. Oszacowanie jednorazowych kosztów uruchomienia działalności. Oszacowanie kosztów operacyjnych. Przewidywany rachunek wyników. c) Źródła finansowania firmy. Leasing i dzierżawa. Franchising. Kredyt bankowy i pozabankowy, dotacje z PUP. Kontrola finansów (konto bankowe, prowadzenie dokumentacji, zarządzanie przepływem gotówki). d) Zarządzanie firmą. Etapy procesu decyzyjnego. Planowanie toku zadań. Organizacja. Zatrudnianie. Przewodzenie i motywacja. Sprawowanie kontroli. e) Organizacja małej firmy. Doradztwo w zakresie działalności firmy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.