eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekPROWADZENIE W 2016 ROKU STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA ULICACH PLAC WOJSKA POLSKIEGO, PLAC SIENKIEWICZA, KOLSKA, KALISKA, SZEROKA, BROWARNA W TURKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Turek: PROWADZENIE W 2016 ROKU STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA ULICACH PLAC WOJSKA POLSKIEGO, PLAC SIENKIEWICZA, KOLSKA, KALISKA, SZEROKA, BROWARNA W TURKU
Numer ogłoszenia: 358498 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE W 2016 ROKU STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA NA ULICACH PLAC WOJSKA POLSKIEGO, PLAC SIENKIEWICZA, KOLSKA, KALISKA, SZEROKA, BROWARNA W TURKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje następujący zakres rzeczowy do wykonania: 1. Prowadzenie strefy płatnego parkowania w pasie drogowym na terenie miasta Turku, w ciągu następujących ulic gminnych: Pl. Wojska Polskiego, Pl. Sienkiewicza, ul. Kolska, ul. Kaliska, ul. Szeroka, ul. Browarna. Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z uchwałą nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku, która reguluje sposób pobierania opłat parkingowych, prowadzenie parkingów, czas parkowania, wysokość stawek opłat parkingowych oraz uchwałami Rady Miejskiej Turku nr VI/52/07 z dnia 29 marca 2007 r., nr XIV/157/08 Rady Miejskiej Turku z dnia 21 lutego 2008 r., nr XXIII/194/12 z dnia 6 grudnia 2012 r. i nr XXXV/315/14 z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XII/123/03 Rady Miejskiej Turku z dnia 27 listopada 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Turku. Dowody wniesienia opłaty za parkowanie pojazdu w strefie płatnego parkowania, w postaci abonamentów i biletów opłaty parkingowej, dostarczy zamawiający. 2. Opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania pobierane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 10:00 do 18:00 oraz w soboty, w godz. od 10:00 do 14:00, w następujących wysokościach: 1) za pierwsze pół godziny parkowania - 1,00 PLN 2) do jednej godziny parkowania - 2,00 PLN 3) za każdą następną rozpoczętą godzinę - 2,00 PLN 3. Ponadto do obowiązków wykonawcy należeć będzie: -dokonywanie wpłat pobranych codziennie należności z tytułu opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych najpóźniej w dniu następnym za dzień poprzedni bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Turku lub rachunek bankowy Zamawiającego; -rozliczanie się z pobranych druków opłat parkingowych i abonamentów miesięcznych oraz z wpłat dokonanych z tytułu nałożonych opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych przynajmniej raz w miesiącu, jednakże nie później niż do dnia 10-go każdego miesiąca za poprzedni miesiąc. Wzór rozliczenia stanowi załącznik do niniejszej umowy; -miesięczne rozliczanie się z dokonanych dziennych wpłat należności z tytułu pobranych opłat parkingowych i wykupionych abonamentów miesięcznych za poprzedni miesiąc, nie później niż do dnia 10-go każdego następnego miesiąca w kasie Urzędu Miejskiego w Turku; -w przypadku wystąpienia sytuacji nie uiszczenia opłaty parkingowej przez parkującego w strefie, prowadzenie niezbędnych czynności przygotowawczych mających na celu egzekucję opłaty dodatkowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; -kwartalne rozliczanie się z wpływów z tytułu opłat dodatkowych. -ponoszenie pełnej odpowiedzialności z tytułu wszelkich nieprawidłowości i szkód wynikłych z pobierania opłat parkingowych i abonamentowych. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej, 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 6) składania ofert częściowych i wariantowych, 7) udzielania zamówień uzupełniających..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.10.00 - Usługi zarządzania parkingami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Turku Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich p. 122 ul. Kaliska 59 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Turku Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcami są: 1. Wanda Słodka - pokój nr 126, tel. /63/ 289 61 72, faks /63/289 61 59 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia; 2. Zbigniew Misiek, Krzysztof Grzelka - pokój nr 122, tel. /63/ 289 61 17, faks: /63/289 61 59 - w sprawach dotyczących procedury postępowania w Urzędzie Miejskim w Turku, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy od 7:15 do 15:15..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.