eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. nr ref. DOA-ZP-VII.271.65.2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Łódź: Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. nr ref. DOA-ZP-VII.271.65.2015
Numer ogłoszenia: 358458 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi , ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. nr ref. DOA-ZP-VII.271.65.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Opis części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część 1 - dostawa artykułów spożywczych - kawa, herbata, cukier, słodycze itp. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.; Część 2 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.; Część 3 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso Delonghi do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.; Część 4 - dostawa artykułów spożywczych - wody mineralnej w pojemnikach o pojemności 0,5 l. i 1,5 l. oraz wody mineralnej w szklanych butelkach o poj. 0,33 l. typu Cisowianka lub równoważne do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r.; Część 5 - dostawa artykułów spożywczych - wody źródlanej w butlach o pojemności min. 18,9 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.; Część 6 - dostawa artykułów spożywczych - soków owocowych i warzywnych w opakowaniach o pojemności 1 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.; Część 7 - dostawa artykułów spożywczych - napojów gazowanych PEPSI, COLA - COLA lub równoważny, w butelkach szklanych o pojemności 0,2 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę oferty na wybraną(e) część(ci) /wszystkie części zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4, 15.82.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.32.13.00-7, 15.86.10.00-1, 15.98.10.00-8, 15.32.00.00-7, 15.98.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium - dotyczy wszystkich części zamówienia tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie III.4.2 i III.4.4 musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt III.4, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2016 godzina 11:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 Łódź pok. nr 8 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich części tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7: od dnia zawarcia umowy (lecz nie wcześniej niż od dnia 04 stycznia 2016 r.) do dnia 31 grudnia 2016 r. 2. Dla wszystkich części zamówienia tj, 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 - Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert przypisując mu odpowiednią wagę punktową - CENA BRUTTO 100% tj. 100 pkt. Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla ww. kryterium dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę. W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania: C = Cmin / Ci x 100 gdzie: C - Ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium Cena Cmin - Cena najniższa z ofert* Ci - Cena oferty rozpatrywanej* * - w przypadku, gdy wybór oferty z najniższą ceną lub oferty rozpatrywanej prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku VAT, do ceny najniższej z ofert lub ceny oferty rozpatrywanej zostanie odpowiednio doliczony podatek VAT, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu(tym) Wykonawcy (Wykonawcom) w poszczególnych częściach zamówienia, który(rzy) przedstawi(ą) najniższą cenę za realizację usługi, a tym samym jego/ich oferta otrzyma największą ilość punktów. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie (otrzymały taką samą ilość punktów), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - dotyczy wszystkich części zamówienia tj. 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7. 4. Zamawiający nie przewiduje: - zawarcia umowy ramowej, - składania ofert wariantowych, - rozliczania w walutach obcych, - aukcji elektronicznej, - dynamicznego systemu zakupów, - zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, - zamówienia uzupełniającego. 5. Zamawiający przewiduje:prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp: Dla części 1: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej, - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej. Dla części 2: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej. Dla części 3: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; Dla części 4: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej, - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej. Dla części 5: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 30% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego. Dla części 6: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 50% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego; - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej, - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej. Dla części 7: Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 30% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego. 6. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych artykułów spożywczych, wody mineralnej, soków i innych napojów do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy do 30% wartości umowy - dotyczy poszczególnych części tj. : części 1,2,3,4,5,6 i 7. Wskazane ilości są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. wielkościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionych towarów z jednoczesnym zmniejszeniem do 30% wartości umowy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów. 8. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - dostawa artykułów spożywczych - kawa, herbata, cukier, słodycze itp. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dostawa artykułów spożywczych - kawa, herbata, cukier, słodycze itp. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4, 15.82.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.32.13.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r.,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso Delonghi do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - dostawa artykułów spożywczych - kawa w kapsułkach do ekspresów marki Nespresso Delonghi do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - dostawa artykułów spożywczych - wody mineralnej w pojemnikach o pojemności 0,5 l. i 1,5 l. oraz wody mineralnej w szklanych butelkach o poj. 0,33 l. typu Cisowianka lub równoważne do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - dostawa artykułów spożywczych - wody mineralnej w pojemnikach o pojemności 0,5 l. i 1,5 l. oraz wody mineralnej w szklanych butelkach o poj. 0,33 l. typu Cisowianka lub równoważne do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - dostawa artykułów spożywczych - wody źródlanej w pojemnikach o pojemności min. 18,9 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - dostawa artykułów spożywczych - wody źródlanej w pojemnikach o pojemności min. 18,9 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - dostawa artykułów spożywczych - soków w opakowaniach o pojemności 1 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 - dostawa artykułów spożywczych - soków w opakowaniach o pojemności 1 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - dostawa artykułów spożywczych - napojów gazowanych PEPSI, COLA - COLA lub równoważny, w butelkach szklanych o pojemności 0,2 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - dostawa artykułów spożywczych - napojów gazowanych PEPSI, COLA - COLA lub równoważny, w butelkach szklanych o pojemności 0,2 l. do Urzędu Miasta Łodzi w 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.