eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinWymiana przyłączy wodociągowych przy ul. Cedyńskiej 1-4, 5-8, 9-12 w Lubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Lubin: Wymiana przyłączy wodociągowych przy ul. Cedyńskiej 1-4, 5-8, 9-12 w Lubinie
Numer ogłoszenia: 358444 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468000, faks 076 7468005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana przyłączy wodociągowych przy ul. Cedyńskiej 1-4, 5-8, 9-12 w Lubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana przyłączy wodociągowych przy ul. Cedyńskiej 1-4, 5-8, 9-12 w Lubinie, zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez firmę Projektowanie i Nadzór Budowlany, mgr inż. Alina Kopańska, ul. Krupińskiego, 59-300 Lubin. Zakres robót obejmuje: roboty drogowe - rozbiórka i odtworzenie istniejącej nawierzchni, roboty ziemne, roboty montażowe: Po wykonaniu robót stan nasadzeń i trawników po wykonaniu robót należy przywrócić do stanu pierwotnego zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji projektowej. Przyłącza wodociągowe należy wykonać z rur SDR 17 PE 100 gumowymi. Po wykonaniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Wykonane przyłącza wodociągowe przed zasypaniem należy zgłosić w celu odbioru robót zanikowych przez przedstawiciela MPWiK Spółka z o.o. oraz do inwentaryzacji geodezyjnej. Przy zasypywaniu wykopów zagęścić grunt warstwami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna do wglądu znajduje się w Dziale Inwestycji oraz na stronie internetowej MPWiK Spółka z o.o. W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji technicznej załączonej do specyfikacji) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ze względu na specyfikę przedmiotu i niemożność opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający dopuszcza - w tych przypadkach - zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych tzn. materiałów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej obowiązany jest wykazać, ze roboty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Obowiązki Wykonawcy: wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wymagane jest, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie (roboty budowlane) związane z budową wodociągu o wartości minimum 70.000,00 PLN netto (Załącznik nr 3), wymagane jest posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie wykonywania sieci wodociągowych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wszystkich warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 12 SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę kompletna oferta zawierać musi następujące dokumenty: Formularz ofertowy (załącznik nr 1), Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). W przypadku ,gdy inne podmioty udostępnią Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o tym udostępnieniu, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np.: referencje, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami w zakresie wykonywania sieci wodociągowych, Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubin, ul.Rzeźnicza1, pokój 136..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Lubin, ul.Rzeźnicza1, sala narad przy sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.